2 keer BCN - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu 2 keer BCN - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

2 keer BCN

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

25 Mei 2011 | Spanje, Barcelona

Hallo allemaal die het wachtwoord zich nog konden herinneren :-)

Gezien de "klachten" die ik laatste tijd krijg dat mijn verhaaltjes worden gemist, bij deze een verhaaltje over, hoe kan het ook anders, Barcelona. Ik besef me net dat ik er 5 keer ben geweest sinds Kia er 3 september naar toe is gegaan. Heerlijk toch?

In de 2e week van april hebben we in Barcelona een bijzonder weekend gehad. Pa en ma, Jeroen en Lisette en ik zijn naar Barcelona gegaan om met zijn zessen een paar mooie dagen te hebben. De reden hiervoor was de 35e trouwdag van pa en ma.
Veel gezien, gedaan, gelopen, gegeten en gedronken. Precies zoals het hoort. We zijn uiteraard naar Parque Quelle geweest, de Sagrada Familia, de Ramblas en Barrio Gotica.
De tapas waren heerlijk, de wijntjes smaakten goed. Het was alleen weer veel te snel voorbij.

Maar gelukkig ging de tijd daarna ook weer snel voorbij en was ik er afgelopen weekend weer. Zaterdag 21 mei waren we 5 jaar samen dus was het wel een must om samen te zijn.
Helaas had ik vrijdag 4 uur vertraging waardoor we mekaar om 4 uur 's nachts pas zagen. Kia had al die tijd in een kroeg op me zitten wachten dus hij was erg vrolijk :-)
De volgende dag zijn we naar Sitges gegaan, half uur met de trein. Sitges is een super gezellig badplaatje, lekker gegeten, gelopen en op het strand gelegen.
Zondags zouden we lunchen met familie maar helaas gooiden de demonstraties (grote groepen jongeren, mede op de sporen) de plannen in de war en ging dat niet door. Kia en ik hebben aan terras-hopping gedaan die dag en dat is ook ook prima bevallen.
Vanmorgen weer afscheid van mekaar genomen, het blijft een vreselijke happening maar goed, ik moest direct door naar mijn werk dus afleiding genoeg gezien de mega drukte!

Nu lekker naar bed en hopen dat ik ga dromen over de mooie dagen.

• 24 Mei 2011 - 22:24

Emmie:

Ja, jammer dat onze lunch niet doorging, maar misschien helpt het toeval ons in de toekomst nog een keer!
    Slaap lekker, wij zijn net weer thuis,dus zitten nog even te relaxen.
    Groetjes!!

• 25 Mei 2011 - 05:21

Mamsie:

Ja , wat hadden we het leuk he?

Geweldig dat je het nu weer zo fijn hebt gehad.

Op naar het volgende vluchtje!!!!

• 25 Mei 2011 - 09:48

Carolien:

Leuk weer een verhaaltje te lezen! Ik kwam er eerst niet uit met het wachtwoord hoor, wist niet dat het ook nog hoofdletter gevoelig is??
    Zo te lezen heb je het weer hartstikke leuk gehad. Staat de volgende trip al op de planning?? xx Carolien

• 27 Mei 2011 - 14:03

Froukje:

Yay!! Weer een verhaaltje! En ik wist zowaar het wachtwoord nog! (ik verbaas mezelf nog wel eens hihi). Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Op naar de volgende keer!

• 02 Juni 2011 - 11:48

Marije:

Hola guapa!
    Ik was even op vakantie, weekje mijn ouders bezocht in Kroatie, maar ik ben er weer, dus net je stukje gelezen. Vijf jaar al weer! Echt super! Helemaal hoe flexibel jullie zijn en dat jullie liefde daar tegen allemaal bestand is. Toppers! Ik wens jullie dan ook nog veeeeeel meer mooie, liefdevolle jaren toe (en op korte termijn jij heel veel bezoekjes aan Barcelona!). Kus, Marije