Surprise! - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Surprise! - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Surprise!

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

07 November 2011 | Zweden, Stockholm

Gesloopt en doodmoe lig ik weer thuis op de bank na een geweldig weekend in Stockholm.
Wekenlang heb ik het voor me moeten houden, tegenover Kia dan, verder wist half Nederland het (sorry voor mijn vele gezwetst hierover) en nu is alles al weer geweest :-(

Dankzij Monica, zij bracht mij met de auto naar Weeze, was ik niet zo gespannen en hebben we nog gezellig op terrasje op Weeze gezeten.
Ik was erg bang om vertraging te hebben want bij een half uur vertraging zou alles al verkeerd gaan maar we gingen keurig op tijd en we landden een kwartier te vroeg op Skavasta waardoor ik een eerdere bus kon nemen dan gepland.
Na 1,5 uur rijden kwam ik in Stockholm aan en stond Nick (Kia's kamergenoot) mij op te wachten want ik liep immers met 26 kilo bagage te zeulen (al dat eten en drinken).
Toen we bijna bij de trein waren, kreeg Nick een paniek telefoontje van een andere klasgenoot.. Kia wilde niet naar Kista komen (Kista is het dorp waar ze wonen en waar de Uni is, half uur van Stockholm vandaan).
Die klasgenoot zou er namelijk voor zorgen dat Kia om 21:00 bij zijn eigen feestje zou zijn maar Kia wilde om 17:00 iets zien in Stockholm.
Die klasgenoot ging maar mee om er zeker van te zijn dat ze weer om 21:00 terug waren, die klasgenoot nam zijn opdracht zeer serieus haha.
Echter vertelde Kia hem ineens dat hij met een vriend had afgesproken om 21:00 in Stockholm. Vier uur lang heeft deze klasgenoot allerlei smoesjes bedacht om Kia mee terug te nemen maar niets hielp en vandaar dus het paniek telefoontje. Kia bleef voet bij stuk houden dus belde Nick naar Kia toe en vertelde dat er iets georganiseerd was voor Kia en dat hij echt moest komen. Gelukkig gaf hij zich gewonnen. (later bleek dat die klasgenoot en Kia langs ons heen zijn gelopen op het trein station en heeft die klasgenoot er ook weer van alles aan gedaan zodat Kia ons niet zag).
Nick en ik kwamen aan in Kista en ik heb me mega snel omgekleed en opgetut.. aan iedereen voorgesteld, gelukkig was iedereen er al. We hebben slingers opgehangen en mijn eet/drink koffer uitgepakt.
Die klasgenoot belde dat ze er over 2 minuten aan kwamen.. mijn hart zat in mijn keel. We stonden allemaal op een kluitje en ik stond achter aan en iedereen gooide slingers op hem en we zongen Happy Birthday.. en ineens zag hij het, hij viel zowat achter over en schreeuwde zowat: WOOOOOW...
Nou die reactie was fantastisch.
Het feest was geweldig, ineens was het half 4 s'nachts en zijn we maar naar bed gegaan.
De volgende dag was iedereen brak en katerig. Kia en ik zijn naar het centrum van Stockholm gegaan en hebben lekker de kater weg gegeten met een bord spaghettie.
Daarna zijn we nog even de winkelstraat doorgelopen maar het was om 15:30 al donker dus zijn we weer lekker naar Kia's kamer gegaan en een filmpje gekeken.
Vanmorgen om 08:00 weer vertrokken en ik kom net thuis.
Behoorlijke reis dus maar het was oh zo waard!
Er zijn een hoop foto's gemaakt en Kia's reactie is ook gefimlmd. Hopelijk krijg ik ze snel!

  • 07 November 2011 - 18:42

    Heidie:

    Wat een geregel, maar wel de moeite waard.
    Je bent een stuk dichterbij dan 2 jaar geleden, maar toch zie ik je minder!!!
    Misschien moet je weer verhuizen naar een KLM bestemming.
    liefs, Heidie

  • 07 November 2011 - 18:55

    Mireille:

    Leuk dat alles zo mooi is verlopen.

  • 07 November 2011 - 19:04

    Eveline Borst:

    Wat een surprise!!!!

  • 07 November 2011 - 19:57

    Mams:

    ja, ja, wat je al niet over hebt voor je geliefde. We zijn zooooo blij voor je dat je ""suprise""is geslaagd.
    PS: het gezwets viel nog wel mee hoor

    Tot woensdag

  • 07 November 2011 - 20:03

    Carolien:

    Super gaaf Marleen!! Wat een verassing voor hem zeg. xx Carolien

  • 07 November 2011 - 20:18

    Monica:

    Wat super om te lezen dat t zoooo de moeite waard was, en dat de surprise was zoals hij hoorde te zijn: om nooit te vergeten! Denk hier aan terug als je je minder goed voelt :-) xx Monica

  • 07 November 2011 - 20:25

    Emmie:

    Geweldig Marleen , wat zul jij in spanning gezeten hebben!!
    Ben benieuwd naar de foto's!

    Liefs en groetjes,
    ook van Ton,

    Emmie.

  • 07 November 2011 - 20:41

    Marije:

    Best surprise party ever! So cool!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 641
Totaal aantal bezoekers 312919

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: