Een geel hart - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Een geel hart - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Een geel hart

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

26 September 2013 | Nederland, Hilversum

Ook dit bericht hoort thuis in dit digitale dagboek.
Slecht geslapen en verdrietig.
Verdrietig voor al die geweldige werknemers bij Oad die het bedrijf zo hoog hebben staan en die nu niet alleen hun werk kwijt zijn en volop in de onzekerheid zitten maar ze zijn voornamelijk hun hobby kwijt.
Werken bij Oad deed je namelijk vanuit je hart, een geel hart.
Iedere (ex)werknemer weet precies wat ik bedoel.

Het mooiste bedrijf van Nederland is omgevallen.
Ik wens iedereen enorm veel sterkte.
Ikzelf zal vandaag nog wel wat traantjes laten want de 9 jaar dat ik voor Oad heb mogen werken, spelen zich nu af in mijn hoofd als een hele lange mooie film waar ik de hoofdrolspeelster in mijn eigen leven speel waarin ik zoveel heb geleerd, gezien, meegemaakt en op eigen benen heb leren staan.

Ik zal altijd een geel hart blijven houden!

  • 26 September 2013 - 10:32

    Marloes:

    Mooi verwoord, helemaal mee eens.. Kippenvel van t nieuws.. Bah!

  • 26 September 2013 - 12:53

    Carolien :

    Mooi beschreven!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 900
Totaal aantal bezoekers 312938

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: