Hunebedden in Drenthe - Reisverslag uit Borger, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Hunebedden in Drenthe - Reisverslag uit Borger, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Hunebedden in Drenthe

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

07 December 2015 | Nederland, Borger

Fijn, nog even een snoepreisje. We worden burgerlijk want dit was het 3e bungalowpark bezoekje in 1 jaar. Maar wat hebben we weer genoten. Dit keer kozen we voor de provincie Drenthe; Het Hunzendal in Borger, juist: tussen de hunebedden.
We hadden een prachtig huisje aan het meer, met 3 slaapkamers.
De eerste dag zijn we wezen wandelen over het park, boodschapjes gedaan in Borger en 's avonds nam Ben zijn meiden mee uit eten.
De volgende dag heerlijk wezen zwemmen, Fleur vond het geweldig, en wij uiteraard ook!
Woensdag zijn we naar Orvelte geweest: een openlucht museum, lekker gewandeld en geborreld en ook zijn we naar een kleine Zoo geweest, indoor. Met de meest vreemde dieren. Ik vond het verschrikkelijk maar man en kind genoten.
Donderdag weer heerlijk wezen zwemmen en door Borger gelopen.
We hebben dus heerlijk relaxed, gekookt, en 's avond een wijntje en een biertje!
Vrijdag 11 december reden we weer terug maar niet voordat er een belangrijk momentje plaats vond: Fleur is jarig op 11 december.
We hebben de stoel versierd en cadeautjes gegeven. Ook een kaarsje uit geblazen op een tompouce (de echte taart kwam 2 dagen later op haar feestje thuis).