Zomer in Zeeland - Reisverslag uit Kamperland, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Zomer in Zeeland - Reisverslag uit Kamperland, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Zomer in Zeeland

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

28 Augustus 2015 | Nederland, Kamperland

Misschien raar maar toch waar... de mooiste vakantie ooit!!!
Wat hebben we het fijn gehad met zijn drietjes.
Alles was ook perfect.

(Voor degenen die geen zin hebben in een lang verhaal:
Huisje was top, het park groot en mooi, lekker weer met af en toe een bui, lekker gegeten en gedronken, gewinkeld, gezwommen, iedere ochtend broodjes halen en met zijn drietjes ontbijten, Fleur zien kruipen, veel gelachen, rummicub strijd)

Bij aankomst waren we verrast door de grootte van het huisje en het was echt wel luxe. Mooie veranda en veel groen ervoor.
We moesten 3 uur wachten tot we het huisje in mochten dus eerst geluncht en het park vast verkend, lekker naar het strand/haven gelopen. Eind van de middag zijn we naar Kamperland gegaan, we zagen namelijk de prijzen in de supermarkt op het park en die waren echt veel te hoog. In Kamperland was een AH.
's avonds lekker gekookt en genoten van de eerste echte vakantie dag. Fleur vond ook alles direct leuk en haar bedje lag heerlijk!

De volgende dag zijn we naar Veere gegaan, we waren niet de enigen. Het was er gezellig druk. Lekker gewandeld en terrasje gepakt. Leuk plaatsje hoor.
In de namiddag was het nog erg warm dus lekker buiten op het kleed en zelfs buiten in bad.

Zondag zijn we gaan zwemmen, wat een feest. Fleur stopte niet met lachen en trappelen. 's middags uiteraard helemaal knock out dus wij hebben ook helemaal niets gedaan, lekker gelezen enzo.

Maandag zijn we naar Goes geweest, geluncht en gewinkeld. Leuke stad hoor. Om 15:00 barstte het los en zijn we snel naar huis gegaan, wat een regen zeg! Had ook wel weer wat. Lekker rummicubben op ons terras onder het afdakje.

Dinsdag naar Burg Haamstede en de Neeltje Jans geweest.
's avonds konden we buiten eten en dat hebben we geweten: BBQ aan, heerlijk!!

Woensdag weer wezen zwemmen en ben ik daarna naar Hulst geweest, op kraamvisitie. Ik was immers in de buurt dus moest echt even Guusje bewonderen; het 3 weken oude dochtertje en zusje van Carolien/Marco/Robin.

's avonds lekker gewandeld langs de haven, wederom topdag.

Donderdag zijn we naar Middelburg geweest, lekker gewinkeld en uiteraard en vanzelfsprekend op een terrasje gezeten. Wij kunnen er ook niets aan doen dat Fleur dat zo leuk vindt hihi.

's avonds wederom verder met de rummicub strijd en met 1 oog het verschrikkelijke voetbal gekeken.

Vrijdag was het helaas weer tijd om te gaan, ik heb gewoon gejankt als een klein kind. Ik heb het er zo naar mijn zin gehad... echt alles was top!!!
Maar we gaan nog zo veel van zulke vakanties beleven dus ik kijk uit naar de volgende!





  • 07 September 2015 - 15:15

    Loes:

    Wat een leuk verslag en wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad.
    Lekker bij getankt voor de komende tijd, dikke kus, groetje Loes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 768
Totaal aantal bezoekers 312936

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: