Nieuws vanuit Marmaris - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Nieuws vanuit Marmaris - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Nieuws vanuit Marmaris

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

31 Oktober 2005 | Turkije, Marmaris

Ik ben nog steeds in Turkije maar nu in Marmaris. Gisterochtend ben ik met de transferbus vanuit Fethiye vertrokken naar de luchthaven. Moest nog werken ook in mijn vakantie... grapje hoor, had het zelf aangeboden want ik moest toch die kant op.
Op de luchthaven moest ik even wachten op wat nieuwe gasten want ik ging ook weer met met de transferbus naar Marmaris.
Dit keer lekker als toerist bij Tjitske in de bus, hele weg lekker gekletst.
Was wel ontzettend vreemd om Marmaris vanaf de bergen weer te zien maar wel geweldig.
Ik ben daarna naar mijn appartementje gegaan, zelfde complex als waar ik vorig jaar zat dus dat was wel lekker.
Met de meiden wezen lunchen bij Brothers restaurant aan de boulevard waar ik vorig jaar ook erg vaak kwam.
's Avonds met Gijsje uit geweest. Eerst hebben we wat gedronken in een bar met Live muziek en ja hoor... ze speelden de Sirtaki, dacht je dat je er vanaf was.
Daarna een kijkje genomen in de Rembrandt en daarna naar de Greenhouse, wat in de 2 zomers dat ik hier gewerkt heb mijn 2e huis was. Was echt super en ook zo leuk om iedereen weer te zien. Gijsje moest de volgende dag gewoon werken dus zij ging wat eerder weg. Er waren nog wat jongens van de lokale agent en daar ben ik nog bij gebleven. Geloof dat ik half 5 thuis was ofzo. Er waren helemaal geen toeristen in de Greenhouse, alleen turkse mensen dus ook lekker turkse popmuziek, het verbaasde me nog dat ik alles kon meezingen.
Vanmorgen dus lekker uitgeslapen en op de scooter naar Marmaris gereden. Onderweg even een trui gekocht want het was mega koud. In het centrum even wat bekenden opgezocht en gegeten bij een typisch turks restaurantje waar ik de manager goed van ken. En nu wilde ik naar het strand maar het is daar super koud omdat er een hele koude harde wind staat dus dat wordt hem niet. Bij het appartement staan ook ligbedden dus ga ik daar zo lekker liggen.
Verder plannen zijn vanavond bij Tjitske eten. Morgen ga ik hopelijk wel naar het strand en dinsdag gaan we ontbijten bij Cinar, dat ligt in de bergen en dan zit je tussen de beekjes te eten. Zo leuk daar.Daarna gaan we met zijn allen naar de kapper. Turkse kappers zijn echt goed en het kost bijna niets. Nou dit was het voor voorlopig wel weer!! Groetjes...........

• 30 Oktober 2005 - 18:27

Joke:

hoi marleen fijn dat je naar de kapper bent geweest hoef ik niet meer te komen veel plezier daar geniet van de vakantie je hebt het verdient hoor doei

• 31 Oktober 2005 - 11:53

Guler:

Hai Marleen,
    Wat gaaf dat je in Marmaris bent. Ben zoals altijd wel weer jaloers op jou. Geniet van je verblijft. Groetjes,
    Guler