Weer ff thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Weer ff thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Weer ff thuis

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

03 November 2005 | Nederland, Amsterdam

Turkije weer achter me achter gelaten en terug in Kampen-City. Ik zie dat ik in mijn vorige bericht heb geschreven dat ik maandag lekker naar het strand zou gaan...nou ook deze keer is dat niet doorgegaan.
Zondagavond ben ik met Gijsje bij Tjitske thuis wezen eten en film (HOUSE OF WAX, JAKKES) gekeken. Was lekker laat geworden en de volgende dag (maandag) zou ik om 12 uur gaan lunchen met Samantha, ik heb haar leren kennen in mn 1e marmaris jaar.
Ik werd wakker en was me toch beroerd, ben wel gegaan maar kon nix eten, nou en als Marleen nix kan eten dan is er echt iets mis. Om half 2 lag ik weer in bed en de volgende ochtend om 9 uur kwam ik er pas weer uit. Het team ging ontbijten bij Cinar en dat vind ik zo'n mooie plek dus ik wilde perse mee en het ging best goed. Daarna ben ik naar de kapper gegaan en gekleurd, behoorlijk wat vanaf, in laagjes en mooi gefohnd. Daarna met de dolmus naar huis gegaan, koffer gepakt en naar de bus.
Op het vliegveld ging het allemaal lekker vlot want ons toestel was de enige en tevens de laatste van het seizoen volgens mij. Vliegtuig zat barstens vol en ik had een elleboog in mijn zij van mijn buurvrouw en ze lag lekker te snurken en Tjitkse had er zelfs een naast dr zitten die boven Griekenland al een bekende brug in Nederland zag.... Ik noem dat TMV, bedenk zelf maar wat dat is en anders moet je het me maar vragen hahahaha!
Mijn volgende trip is: Malaga, Ik heb gisteren geboekt, 1 december ga ik en kom 6 december terug. Misschien kom ik Sinterklaas onderweg nog wel tegen....

  • 03 November 2005 - 11:10

    Kim:

    he malleen, nou wat denk je ik ben weer in kampen ik ga er in dec. maar weer eens vandoor, leuk!! Wie heb je daar nu weer zitten?? Maar ff over mijn paleisje wanneer kom je?? Kus Kim

  • 03 November 2005 - 12:18

    Tinque:

    He marleen,
    Wat leuk dat je het leuk hebt gehad in Marmaris. Ik ga deze zaterdag nog voor 10dgn die richting op. Mexico is uitgesteld. Ik zal aan het eind van deze maand in Cancun zitten! Dus....je bent nog altijd van harte welkom.
    veel liefs

  • 03 November 2005 - 13:36

    Ria:

    Marleen, jij bent niet bij te benen.Leuk iedere keer die berichtjes van je te ontvangen.Geniet lekker verder door en het lukt jou vast wel om die werkeloze maanden door te komen denk ik.!!!!

    groetjes Rene Ria Raymon en Michelle

  • 04 November 2005 - 08:17

    Mieke:

    Hola Chica,

    super gaaf dat je me komt opzoeken in Malaga!
    Gaan we lekker veel tapas eten!
    Jammie!

    Kus Mieke

  • 17 November 2005 - 21:27

    Alice:

    MALLEEN!!!! Hoest nou? Alles nog goed? Ga je alweer op vakantie? Met mij alles prima, nu op reisleiding in het overgezellige Holten, je kent het vast wel! 10 december naar Oostenrijk, kom je nog langs? x

  • 17 November 2005 - 21:28

    Alice:

    MALLEEN!!!! Hoest nou? Alles nog goed? Ga je alweer op vakantie? Met mij alles prima, nu op reisleiding in het overgezellige Holten, je kent het vast wel! 10 december naar Oostenrijk, kom je nog langs? x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 312956

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: