Foto's van Corfu - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Foto's van Corfu - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Foto's van Corfu

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

18 November 2005 | Nederland, Amsterdam

Haiiiiiiii,

Ik heb nog wat leuke foto's van Corfu gevonden in de computer. Ik heb ze op de site gezet!!

• 18 November 2005 - 11:40

Marije:

Hoi Marleen,
    Als ik zo die foto´s bekijk, krijg ik echt zin in een andere bestemming! Tijd voor wat nieuws! Maar eerst over 6wk naar Nederland... Valt het een beetje uit te houden in het koude kikkerlandje??
    Veel plezier in Malaga!
    Groetjes, Marije

• 20 Augustus 2006 - 13:12

Claar Van Der Heijden:

Hoi Marleen,
    Gisteravond hoorde ik van je ouders over je eigen site. Ze vertelden ons ook dat er foto's van Corfu opstonden, en daar gaan wij 11 september naar toe. Waar je nu zit is het ook erg mooi, maar wel ver weg. Je site vind ik heel leuk, en zeker al die foto's. Misschien komen wij elkaar wel weer eens ergens tegen op de wereld en ander in Nederland. Wij zullen je wel blijven volgen op je site. Groetjes Henk en Claar van der Heijen