Nog 4 nachtjes --->> MALAGA - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Nog 4 nachtjes --->> MALAGA - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Nog 4 nachtjes --->> MALAGA

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

27 November 2005 | Nederland, Amsterdam

Niet dat ik het niet naar mijn zin heb in Kampen maar...... ik kijk heel erg uit naar mijn korte vakantie naar Malaga aanstaande donderdag.
Voor degene die het nog niet wisten.
In januari en februari van jaar 2003 ben ik daar ook geweest en heb ik een Spaanse talen cursus gedaan van 2 maanden en dat was echt super fantastisch. Daar heb ik ook Mieke ontmoet, woonde ik toen mee in huis en is inmiddels een super goede vriendin van me. Nou zij zit inmiddels al weer 2 maanden daar en ik ga haar opzoeken.
Ik vlieg donderdag en kom dinsdag weer terug. Natuurlijk gaan we er lekker tapas eten en vino blanco drinken, lekker stappen, shoppen, terrasje pakken, verbrande engelsen bekijken in de toeristen plaatsen!
Ik heb nog steeds geen digitale camera gekocht maar ik neem mijn ouders camera mee dus als ik terug ben zal ik uiteraard weer wat foto's op deze site plakken.
Ik ben echt blij dat ik er weer even tussen uit ga want van het weer hier wordt je ook niet echt vrolijk met al die regen, wind en sneeuw. Ik ben nu een 5 weken thuis (-1 week Turkije) en ben best druk geweest: iedereen opzoeken, uit eten, mijn kamer is verbouwd met alles nieuw erin. Sollicitaties (waarvan 1 heel belangrijke in behandeling op dit moment, ik zeg nog niet waar het over gaat, mocht ik worden aangenomen dan zal ik het jullie vertellen, maar ik houd het nu nog even voor me), verder veel shoppen en sporten. Dus ik vermaak me best wel hoor. Als ik terug kom van Malaga moet ik beginnen met werken, telefoniste voor 25 uur per week... ach het houdt me van de straat.
Nou het wordt tijd om weer af te sluiten... wordt vervolgd!! Saludos.......

  • 28 November 2005 - 10:34

    Mieke:

    Hasta Pronto!!!

    Wijn staat koud!!

  • 28 November 2005 - 12:34

    Henk:

    Ik hoop dat je het erg naar je zin hebt daar en dat je sollicitatie lukt !!!!!!!!.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 313034

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: