1e bericht uit Malaga - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu 1e bericht uit Malaga - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

1e bericht uit Malaga

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

03 December 2005 | Nederland, Amsterdam

En dan hier een teken van leven vanuit Malaga!! Ik zal gelijk maar met de deur in huis vallen: Ik heb het hier super naar mijn zin. Ik heb ook al veel leuke foto´s gemaakt dus als ik weer in Nederland ben, zal ik ze er gelijk op zetten.
Ik zal even vertellen wat ik tot nu toe heb gedaan. Donderdag om 19:25 landde ik op de luchthaven naar Malaga, erg veel turbelentie onderweg en ik had ook verwacht dat het vliegtuig lang niet vol zou zitten maar dat zat ie dus wel... Landing was ook niet fijn, daalde erg snel naar beneden. Maar het was onbewolkt dus super mooi uitzicht.
Mieke haalde me op en we zijn met de de trein naar Malaga centrum gegaan en met de bus naar haar huis. Ze woont samen met een Nederlandse jongen, 2 Zweedse meisjes en een hond. Appartement centraal gelegen dus ideaal. Toen we mijn koffer hadden thuis gedumpt zijn we tapas wezen eten in Mieke dr favo tapas bar en het was echt heel lekker.
De volgende morgen moest Mieke naar school en heeft ze het laatste uur gespijbeld en heb ik haar opgehaald van school. Echt vreemd om dat weer terug te zien maar wel leuk. Het was ontzettend slecht weer, veel regen en storm dus hebben we de bus gepakt naar het centrum en zijn we naar het Larius winkelcentrum gegaan en eerst even gelunched bij de Mexicaan en daarna lekker wezen shoppen, lekker frusti want spaanse maten gaan voor mij gevoel tot maat M en tsjaaa... maar heb een leuk truitje gekocht! Daarna thuis even gehangen en wat gegeten. Om een uur of 9 gingen we naar het appartement van 2 andere nederlanders want er was een Dutch Night gepland. Mij was al gevraagd of ik rookworsten mee wilde nemen want ze wilden hutspot.. was erg lekker hoor. Er was ook genoeg wijn en wodka dusss het was erg gezellig, ook hiervan zijn leuke foto´s van, volgen snel. We hebben ons ook kapot gelachen om een clip van de Vliegende panters.. ik had dat liedje nog nooit gehoord maar hij heet Vamos a Salou...wat een schik kun je daar om hebben. Om een uur of half 2 zijn we met 2 taxis naar het centrum gegaan en eerst even weer mijn ogen uitgekeken op Plaza de Merced.. daar drinken alle Spaanse jongeren flessen goedkope alcohol. Daarna gingen we naar een discotheek maar daar kwamen de jongens niet in omdat ze sneakers aanhadden dus zijn we ergens anders heen gegaan. Was super gezellig en lekkere muziek maar natuurlijk ook weer vervelende Spanjaarden. Om een uur of 4 had ik echt geen puf meer en zijn we met de taxi naar huis gegaan. Vanmorgen werden we voor ons idee vroeg (12 uur) wakker want de Zweedse meisjes vonden het nodig om de muziek keihard te zetten. Op de boulevard hebben we lekker ontbeten / gelunched. Daarna de hele boulevard afgelopen. Alle restaurantjes zaten gezellig vol met spanjaarden die van de zaterdag genoten, heerlijk in het zonnetje. Ook hebben we ons oude huisje gezien, vreemd hoor. En nu zitten we dus in een internetcafe. Zometeen gaan we naar de Tortuga, dat is de kroeg op het strand die bij de school hoort. Het schijnt dat gisteren is afgesproken maar dat is afgesproken na een aantal flessen wijn dus ik vraag me af of er mensen komen. Wat ik verder nog ga doen, weetik nog niet. ALs ik dinsdag thuis ben zal ik de rest vertellen en de pics er op zetten.
Allemaal een fijn weekend gewenst!

  • 03 December 2005 - 19:29

    Tampie:

    Super leuk op te lezen! Veel plezier nog en spreek je snel weer op msn! x

  • 06 December 2005 - 07:53

    Mieke:

    Het was super gezellig Marleentje, nu kan ik ook gaan aftellen ma naar het koude Nederland terug te gaan!
    Spreek je snel weer.

    kus Mieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 312963

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: