Terug uit Malaga - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Terug uit Malaga - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Terug uit Malaga

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

07 December 2005 | Nederland, Kampen

Ben net wakker na 15 uur slapen.. blijkbaar had ik het erg nodig. Ik heb het vannacht allemaal nog eens na gedroomd want ik heb het zo leuk gehad in Malaga. Ik zal even verder vertellen vanwaar ik was geeindigd in mijn vorige bericht.
Daar schreef ik dat we naar de schoolbar gingen. Dat hebben we ook gedaan en iedereen was er... viel me weer mee, want dit was afgesproken toen er al heel wat flessen drank door heen waren.
Wat gedronken en mijn oude verslaving fotoplay weer opgepakt. Daarna kwamen er een paar met het idee om naar Plaza Mayor te gaan. Dat is een groot uitgaangscentrum met vele restaurantjes, cafe's, bioscoop, amusementhal en bowling.
Met het treintje er naar toe en daar aangekomen werd het toch echt wel tijd om wat te gaan eten (23:00). Na heel lang getreuzel en iedere kaart te hebben gezien zijn we dan uiteindelijk terecht gekomen bij een Italiaan, was lekker.
We wilden graag naar de bios maar er waren geen Engelse films meer dus zijn we gaan bowlen. Het was er super druk dus we hebben nog 1,5 uur moeten wachten. Om half 2 mochten wij eindelijk. Ik zou bijna winnen totdat Chantal me in de laatste beurt versloeg. Was trouwens de 1e keer dat ik 's nachts heb gebowld. Volgende dag weer lekker uitgeslapen en zijn we daarna de stad ingegaan, naar de kerstmarkt. Beetje vreemd met 20 graden maar ja. De dag ervoor was besloten dat ik ook mee zou doen met de nederlandse groep met lootjes trekken voor Sinterklaas want Sjors had op het laatste moment besloten een paar dagen vrienden op te gaan zoeken dus ik kreeg zijn lootje en moest ik wat kopen voor iemand die ik helemaal niet kende. Ik kreeg wat ingefluisterd van Sjors en Mieke en zo is het toch nog gelukt. Dus we moesten die middag op cadeautjes jacht. Nog even lekker wat gedronken en daarna met de bus weer terug en zijn we weer in de schoolbar beland. 's Avonds hebben we weer tapas gegeten en eens wat vroeger naar bed gegaan.
De volgende dag ging Mieke even naar school maar die was ook zo weer terug en zijn we met de trein naar Fuengirola geweest, dat is een toeristenplaats wat verder op en ben ik ongeveer 8 jaar geleden ook al eens op vakantie geweest. Lekker geslenterd daar en terrasjes gepakt. 's Avonds hadden we dus het Sinterklaasfeest. Was zo onwijs gezellig en ik heb een heel leuk gedicht en cadeautje gehad. We waren met z'n 12en volgens mij, eigenaar en eigenaresse van de bar deden ook mee dus wederom hebben we ook dat in de schoolbar gevierd. En iedereen had zoveel snoep en eten mee genomen, echt niet te geloven.
En dinsdagochtend helaas weer terug gevlogen naar Nederland. Was een erg maffe vlucht. Er zat 2 stoelen voor me een dronken vent die al op stond toen het vliegtuig nog niet eens geland was en achter me zat een meisje die helemaal aan het schreeuwen en hyperventileren was toen we door een dikke wolk heen vlogen en dus flink heen en weer geschud werden.
Maar goed, ik ben er weer. Ik zal ook diret even mijn foto's bij dit bericht plaatsen!
Mieke: Jij super bedankt voor de leuke dagen en ook bedankt aan de hele groep en doe ze allemaal de groetjes!!

  • 07 December 2005 - 13:08

    Mieke:

    Marleentje jij ook bedankt voor de 5 leuke dagen, we zijn elkaar snel weer in Nederland!!

  • 12 December 2005 - 17:11

    Mieke:

    Hola,

    Bedank voor je smsje!maar wederom geen beltegoed,tja arme student maar zodra ik weer in Nederland ben probeer ik zo snel mogelijk te bellen!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 313018

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: