TORINO!!!!!!!! - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu TORINO!!!!!!!! - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

TORINO!!!!!!!!

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

23 December 2005 | Nederland, Kampen

Beste allemaal....

Sommigen van jullie weten dat ik bezig was met een belangrijke sollicitatie ronde...
2 weken geleden had ik mijn eerste gesprek met iemand van Randstad en door die ronde was ik heen. Vorige week had ik mijn 2e gesprek met 2 mensen van ATP, dat is een reisorganisatie die zich vooral richt op Sport en Zakenreizen. Nu weten jullie vast wel een beetje waar dit verhaal heen gaat aangezien er al een dikke hint in het onderwerp staat.
Nou ik zal het verklappen: Zojuist ben ik gebeld door iemand van Randstad dat ik ben aangenomen om voor ATP een aantal reizen te maken als reisbegeidster en wel naar Turijn.... ja naar de OLYMPISCHE SPELEN!
Nou is dat gaaf of niet? De data zijn al bekend: 16, 17, 20, 21, 22 en 27 februari en ik sta als reserve op 12 februari.
Ik ben ingepland voor zowel bus als vliegreizen maar wanneer en wat, dat weet ik dus nog niet.
Het kan dus gaan om een 1daagse vliegreis of om 3daagse waarbij we dus 2 nachten in Turijn moeten overnachten. Wat voor reis het ook is... (alleen schaatsen trouwens) ik mag ook naar de wedstrijd en naar het Holland Huis. Het kunnen dure zakenlui zijn of een personeelsvereniging van een visvereniging (om maar even een voorbeeld te noemen). Mocht het een vliegreis zijn dan sta ik de groep op te wachten op Schiphol (en de echte Marleen-Kenners weten wel dat ik dit helemaaaaal niet erg vind) en mee in het vliegtuig, in Turijn mensen naar bus begeleiden en dan of naar de schaatsbaan of hotel, ligt er maar aan wat voor reis het is!
14 januari moet ik naar Schiphol voor een introductie dag en krijgen we de kleding en dat soort dingen allemaal.
Ik wilde dit heel graag even aan jullie vertellen en ik denk dat ik vanavond hier maar eens een lekkere borrel op gaan drinken.
Degene die ik vanavond tegen kom: rondje van mij hoor!

  • 23 December 2005 - 12:26

    Tampie:

    Hé super!!! Ik had niet anders van je verwacht. Maarre.. ik ben vanavond ook in de stad. Dus ik kom je nog wel ff opzoeken! xx

  • 23 December 2005 - 12:27

    Joke:

    hoi marleen
    gefeliciteerd met je leuke nieuwe baan ik vind het supper kun je lekker je pa jaloers maken met al die schaatsers, we zullen je wel op T.V. zien als je dronken door het hollandhuis zwalkt supper hoor
    groetjes joke

  • 23 December 2005 - 12:31

    Ikzelf:

    He Joke... Pa is al jaloers haha. Er staat niet in mijn contract dat ik nie mag drinken hahaha dus ik zal die Talpa camera eens opzoeken

  • 23 December 2005 - 13:11

    Johan Van Der Heijden:

    Hey Marleen....

    Wat een vervelende baan heb je tgoch he dat je nu dit weer moet (mag) gaan doen. Nee het is supergaaf hoor en natuurlijk moet je deze kansen pakken en benutten. Wens je er erg veel plezier bij. verder wensen wij, Corina, Bas, Niels en ik zei de gek je heel fijne feestdagen toe en een goed begin voor 2006........

    Jocobani... :-)

  • 23 December 2005 - 13:34

    Samantha:

    Jeetje Marleen wat een gave job!!!Het is je gegund!!!Gefeliciteerd en geniet ervan! Super voor je

  • 23 December 2005 - 13:52

    Marije:

    Hola chica!
    Helemaal super! Geniet ervan!!!
    Groetjes, Marije

  • 23 December 2005 - 14:15

    Mieke:

    Ik ben trots op je!!!
    Helaas zie ik je vanavond niet!hou ik het drankje tegoed?hahahahaha!

  • 23 December 2005 - 15:36

    Linda:

    Hey Marleen,

    Echt helemaal te gek dat je dat mag doen. Ik ga ook al zo lekker de kerstdagen enzo in, heb namelijk ook een nieuwe baan. Dit keer een vaste. Ik hoop binnenkort even een keer wat samen te drinken ergens ofzo.

    XX linda

  • 23 December 2005 - 16:43

    Froukje:

    Whoooohoooo!!!!!
    Gefeliciteerd meissie!
    Helemaal gaaf!

  • 23 December 2005 - 18:22

    Ikzelf:

    Wat onwijs leuk dat jullie allemaal zo met me leven door die leuke reacties!! Ik zal natuurlijk alles in geuren en kleuren op deze site zetten en Mieke: wat denk je zelluf hahaha

  • 23 December 2005 - 20:22

    Fannie:

    Van harte gefeliciteerd met je nieuwe job!Geniet ervan! xxx

  • 24 December 2005 - 13:31

    Jantje:

    Marleen sounds like a wonderful opportunity..you can also cheer for the Canadians while you are there at teh Olympics!!

  • 28 December 2005 - 13:28

    Marije:

    Hola chica!
    Weer gave plannen heb je voor komende maand! Nog wat leuks in het verschiet met oud en nieuw?? Ik ga maar weer op dat plein naast mijn huis staan, hopen dat de klok het dit jaar wel doet, haha :-D
    En dan... bijna naar NL!!!
    Een goed 2006, doe je ouders en broer de groeten van me!
    Marije

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 313026

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: