Nieuws over Turijn .... - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Nieuws over Turijn .... - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Nieuws over Turijn ....

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

14 Januari 2006 | Nederland, Kampen

Vandaag was een spannende dag, vond ik zelf.
Om 10:00 moest ik bij het hoofdkantoor van ATP zijn voor de instructiedag over de Olympische Spelen.
Natuurlijk, hoe kan het ook anders, zat de NS weer eens niet mee. In Zwolle was een treinstel kapot en moesten we weer in een andere. In de trein werd omgeroepen dat er geen treinverkeer naar Schiphol mogelijk was en we moesten mee naar Amsterdam en dan verder naar Schiphol. Gelukkig was ik er op tijd. ATP is wat van de luchthaven af dus moest ik nog verder in de bus en in de bus zaten nog meer reisbegeleidster dus dat was wel handig. Eenmaal binnen kregen we onze badges en begonnen er 2 mannen van alles te vertellen over ATP, vervolgens korte pauze en daarna werd alles er ingedrilled wat we moesten weten over het reisbegeleiden. Ook veel nieuwe dingen voor mij omdat dit een hele andere vorm van reisbegeleiden is. Gelukkig kregen we ook alles op papier. Daarna kregen we eindelijk de exacte data te horen van hoe en wat.
Mijn rooster is als volgt: op 12 februari sta ik reserve voor de dagvlucht (3000m dames). Op 16 februari heb ik een dagvlucht naar de ploegachtervolging heren en dames.
Op 20 feb vertrek ik met een bus om op de 21ste naar de 1500m herenn te gaan. En op 25feb heb ik weer een dagvlucht voor de 5000m damesn. Nou ik had het slechter kunnen treffen he. Oh ja en op 17 feb moet ik een lading bussen wegpraten in Nederland die dan onbegeleid volges mij die kant op gaan en in Turijn worden opgevangen. Maar dat heb ik denk ik niet helemaal goed begrepen, dat hoor ik nog wel.
Verder zit je met 4 of 5 collegas aan boord van het toestel. Met 180 gasten. Eerst waren er 15 toestellen geboekt en nu zijn het er al 50.
Vandaag vertelden ze ook hoeveel sollicitaties ze via randstad hadden gehad en dat waren er 160 en er zijn er maar 23 van uit gekozen, dus ik ga wel ff naast mijn schoenen lopen. Mag wel he?
Verder als we aankomen met vliegtuig alles in rep en roer en bussen regelen (heerlijk hectisch) en naar een restaurant in het centrum. Dan hebben de gasten ook wat vrije tijd en moet je met de contactpersoon overleggen wat te doen. Als ze willen sightseeen moet je dat ook doen want ik heb leerstof meegekregen over Turijn en de O.S.. Je wordt wel geacht er iets over te kunnen vertellen. Daarna naar de schaatsbaan waar iedere wedstrijd 80% nederlandse supporters zullen zijn dus dat zal een mooi feestje worden. Je moet mee naar de wedstrijd (he wat vervelend) en daarna weer alles bij mekaar rapen en in de bus stoppen naar het Holland Heineken House. We hebben de bouwtekening gezien en het wordt super vet gaaf!!!! Nou en daarna hopen dat iedereen op tijd is bij de bus en weer naar het vliegtuig. Er zijn super veel mensen van ATP aanwezig in Turijn dus je staat er niet alleen voor.
Ik weet niet of jullie dit verhaal interessant vonden, ik iig wel en ik zal zeker na iedere dag mijn verslag hier doen.
Overmorgen eerst 2 weken naar Mexico en ook daarvan komen mijn avonturen hier weer op te staan!!! Doei allemaal

  • 14 Januari 2006 - 18:15

    Claire:

    Echt super gaaf Leentje!!! Vind ook dat je naast je schoenen mag lopen, maar niet te ver want anders ruiken we je zweetvoeten.. hihihi!!!
    Geniet maar eerst lekker van je vakantie. (Als of je er al aan toe bent (ES UNA BROMA!!!)) en ik lees je avonturen graag. Let me know how everything goes!
    Ciao, bella.
    Besazo de mi!

  • 14 Januari 2006 - 19:52

    Tampie:

    Jij mag wel naast je schoenen lopen hoor! Ik ben heel erg benieuwd hoe je het daar gaat hebben en wat je gaat beleven. Veel plezier in Mexico in ieder geval en ik spreek je weer snel op de msn.
    Tamp
    p.s. omdat ik na volgende week op een andere werkplek zit zal ik minder toegang hebben tot internet. :'(

  • 15 Januari 2006 - 18:09

    Carolien:

    Sjongejonge wat gaaf zeg!! Dat heb je leuk voor elkaar!!
    Alvast veel plezier in Mexico en tot gauw
    Liefs Carolien

  • 16 Januari 2006 - 13:15

    Anoniempje:

    wat heeft dit kind toch een vervelend leven he

  • 17 Januari 2006 - 16:35

    Marleen:

    Wie is anoniempje??

  • 18 Januari 2006 - 10:14

    Anoniempje:

    jaaaaaaaaa?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 312980

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: