Werkelijk waar fantastisch hier - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Werkelijk waar fantastisch hier - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Werkelijk waar fantastisch hier

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

17 Januari 2006 | Mexico, Playa del Carmen

Na een lange vlucht van 10uur en 20minuten ben ik in een paradijsje aangekomen.
Ben nog steeds helemaal van de planeet door het tijdsverschil maar ik ben gisteren tot 10uur wakker kunnen blijven en ik ga zo naar het strand en dan ga ik lekker verder pitten onder een parasolletje.
Ik zal even bij het begin beginnen.
We hadden een uurtje vertraging maar piloot vertelde dat ze wat extra brandstof hadden getankt en het verloren uurtje boven de oceaan weer goed zouden maken. Het was best een lange vlucht maar het viel me nog wel mee. Ik kwam om 15:00 lokale tijd aan en Tinque haalde me op. 45 minuten moeten rijden naar haar huisje en dat is echt een paradijsje. Grote studio met balkon en zwembad voor de deur. Helemaal perfect. Mijn bedje ligt ook heerlijk. Gisterenavond zijn wezen eten op 5th avenue, dat is de winkelstraat hier, echt supergezellig.
Daarna nog even in de Wallmart boodchappen gedaan en toen kon ik echt niet meer en gaan slapen. Net hebben Tinque en ik ontbeten en nu is ze naar deluchthaven en ik ga zo naar het strand. Ben heel benieuwd wat voor paradijsje ik daar zal aantreffen.
Vanavond hebben we een verjaardag van iemand die ik natuurlijk niet ken maar ze zijn hier heel aardig en gastvrij dus dat komt wel goed.
Net hebben we ook even besproken welke excursies ik ga doen: Dolfijnen zwemmen, Maya Avond, Jeep en ondergrondse rivier tocht, zeeleeuwen zwemmen, catamaran naar eilandje en daar snorkelen en misschien ga ik nog duiken. Verder wil ik nog even zeggen dat mijn telefoon het niet doet dus het heeft geen zin om me te smsen want ik krijg ze nog niet. Ik ben wel vaak op internet want dat is vlakbij Tinque haar huis. Dit was het voor nu... ik ga eens kijken hoe het strand is. Ohja, het is ongeveer 30 graden en mooie blauwe lucht!! Jahoee.... ADIOS!!

  • 17 Januari 2006 - 17:02

    Joke:

    hoi marleen
    stuur wat zon, kunnen we hier wel gebruiken hoor
    veel plezier en geniet er van
    adios amiga

  • 17 Januari 2006 - 18:26

    JENNEKE & GERT:

    FUCK YOU MET JE 30 GRADEN EN JE BLAUWE LUCHT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geniet er maar van xxx

  • 17 Januari 2006 - 19:02

    Mieke:

    Nou Marleentje,

    Ik ben echt wel jaloers!!Ik wil ook naar de zon, zee en strand.
    Geniet er maar van!!!
    Dikke knuffel

    Mieke

  • 17 Januari 2006 - 19:57

    Hertje Van Der Beijden:

    Ik kom eraan leg mijn handdoek maar vast klaar.

    GR. uit Hoogland

  • 17 Januari 2006 - 20:54

    Linda:

    hey marleen!!

    heel veel plezier!
    geniet ervan en laat ons meegenieten via je site.

    groetjes linda

  • 18 Januari 2006 - 10:19

    Een Jaloerse Moeder:

    het is wel weer stil in huis hoor, mis onze "gezonde broodjes", maar wens je toch heel veel plezier daar en geniet van je welverdiende rust.

  • 18 Januari 2006 - 16:06

    Omi:

    lijkt mij ook wel wat daar! Geniet ervan joh veel plezier en je weet het he "pas goed op jezelf"

  • 18 Januari 2006 - 19:22

    Jenneke:

    Als ze er ook tasjes verkopen dan kom ik er aan hoor...........????

  • 18 Januari 2006 - 20:28

    Kim:

    hahahh ik had je al gesmst maar ik lees deze berichten wel dan krijg ik toch een beetje mee hoe je het daar hebt. nou ik heb gehoord dat de mexicanen erg lekker zijn?? ik hoor het wel als je in Nederland bent hoe ze zijn. HAVE FUN!!

  • 19 Januari 2006 - 18:13

    Supersexyyyyyyyyyyy:

    :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 313003

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: