Malaysia News - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Malaysia News - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Malaysia News

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

22 Maart 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hoi allemaal vanuit een snikheet Kuala Lumpur. Het is hier op kantoor in de airco gewoon een paradijsje... Kan alles weer even drogen haha.
Nou wat hebben we dezer dagen weer meegemaakt...
Het vorige bericht heb ik afgelopen zaterdag geschreven op kantoor.
Nou ik heb toen maar net mijn huisje gered door al die blaren! Toen ik terug kwam van kantoor zat Anja kant en klaar om te vertrekken. Uurtje later haalde een vriend van haar haar op en vervolgens naar de luchthaven. Ik moest wel even wennen aan de stilte in mijn huissie.
Ik heb gekookt en beetje in huis gerommeld en tv gekeken. De volgende dag (zondag) was ik vrij en heb ik het hele huis naar mijn zin ingedeeld zeg maar en heb ik hele middag op de bank gelegen. Het is namelijk zo dat ik dus kabel heb en ik heb 3 filmkanalan, comedy kanalen.. jaja echt lekker dus.
En alles loopt hier voor. Mochten er onder jullie mensen zijn die de Bold volgen: Ze lopen hier dus een jaar voor en het is echt niet geloven wie het nu met wie doet, dus als je het wilt weten: roep maar haha.
Maandag had ik weer info's en dit keer kwamen de gasten wel, ze gaven me een compliment, erg leuk om eerste dag al te krijgen. Verder wel klein probleempje: ze waren met zijn 4en op reis maar 2 van de 4 waren achtergebleven op Borneo met malaria verschijnselen.. gelukkig bleek dat niet zo te zijn en zijn ze alle 4 gisteren vertrokken naar Nederland.
Verder hele dag op kantoor gezeten en 's avonds gegeten met Annemiek, ze loopt hier stage bij een agentschap in zelfde gebouw als mijn kantoor en ze woont ook vlakbij mij. We hebben in zo;n lokale tent gegeten. Daarna bij mij thuis poging gedaan tot film kijken maar door het noodweer deed de kabel het niet. Als ik spreek over noodweer dan is het ook echt ongelooflijk. Onweer en een regen joh... nou als Nederlander zou je wel wat gewend moeten zijn, nou niet dus.
Dinsdag had ik weer info's, ging ook goed. En de verdere dag weer op kantoor gezeten.
Vandaag geen info's. Vanmorgen boodschappen gedaan en nu even wat kantoorwerk en over een uurtje ga ik naar de luchthaven om mijn 1e bezoek op te halen: Rosti.
Ik heb haar leren kennen op Fuerteventura, ze werkte met dezelfde agent als Oad.
Ze komt uit Tsjechie en werkt ook als hostess maar heeft nog even vrij tot het zomerseizoen. Ze blijft 3 weken dus we gaan lekker touren. Met de bus wel te verstaan want ik stap voor geen goud in mijn auto, doodeng om hier te rijden. Zolang het niet hoeft, doe ik het ook niet.
Nou ik ga maar eens naar de monorail. Nu is het vast nog niet zo druk, gisteren kon ik er haast niet uitkomen, zo druk. Gelukkig zijn de malay maar kleine minimensjes en die beuk je zo aan de kant haha.
Iedere dag weer lachen in de monorail want iedereen staart me aan alsof ik een buitenaards wezen ben... lach me dood in mijn eentje.
Nou lieve mensen, de groetjes en tot mails

  • 22 Maart 2006 - 07:36

    Mieke:

    Gaaaaaaf!!!!!
    1e kaartje is onderweg!
    Bedankt voor je kaartje!!!

    superfan uno!!!

  • 22 Maart 2006 - 07:46

    Marga:

    Alles gaat goed lees ik.
    Ik vind het super van je dat je zover weg bent gegaan. Nu maris nog!

  • 22 Maart 2006 - 12:28

    Sphinx:

    Haha lach me kapot om jou tekst...erg leuk geschreven en kan me er veel van inbeelden...

    Grt

  • 22 Maart 2006 - 12:32

    Anja:

    HAHAHAHAHAHAHAHA

    Heel herkenbaar, erg leuk om te lezen allemaal.
    Veel plezier met Tosti

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 312968

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: