Terug in KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Terug in KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Terug in KL

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

09 Oktober 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemaal,

Ten eerste wil ik jullie allemaal ontzettend bedanken voor de lieve woorden op deze site en via de mail.
Dat doet een mens goed!

Ik had weer niet gedacht dat ik ooit weer in KL zou aankomen aangezien de vlucht terug dinsdag weer vreselijk was. Een half uur voor dat we zouden gaan landen, vertelde de piloot dat we voorbij KL zouden vliegen omdat we niet konden landen in verband met noodweer wat boven KL hing.
Sinds die woorden, heb ik uiteraard niet meer lekker gezeten en 5 minuten na deze mededeling was het ook weer alsof je in een blender zat. Ik stap echt nooit meer in een vliegtuig... oh nee, dat kan niet, want zaterdag vlieg ik naar Cambodja. Dit is al heel lang geleden geboekt alszijde visumtrip niet wetend dat ik natuurlijk via Yogyakarta ook al een nieuw visum zou komen maar uiteraard ga ik wel gewoon want het ticket kent 100% annuleringskosten en Jeff gaat mee dus het wordt vast een gezellig weekend!

Met mevrouwtje gaat het redelijk goed en vandaag gaan ze met een ambulance vlucht naar Jakarta.
Daar blijven ze 1 nacht om op de verpleegster te wachten die vanuit Nederland wordt overgevlogen.
Als alles goed gaat, zijn ze zaterdag ochtend allemaal weer in Nederland.

Dus allemaal, mijn volgende verhaal zal gaan over de Ankor Wat in Siem Reap, google het maar eens, het moet fantastisch zijn!

Nogmaals bedankt voor al jullie lieve woorden en nu weer back to work!

Liefs uit KL,

Marleen


  • 09 Oktober 2008 - 04:49

    Mieke:

    Hey Poemelke

    Veel plezier in Cambodja!! Geniet er maar lekker van!!

    dikke kus

  • 09 Oktober 2008 - 05:39

    Mams:

    Heel fijn dat je weer terugbent, anders moet je nu alvast maar een boottochtje naar huis boeken!!!!!
    Kus

  • 09 Oktober 2008 - 07:47

    Aerin:

    Another Day in the Life of Leentje! goed gedaan hoor!

    Mijn mama is vorige week in Cambodia geweest en was erg onder de indruk. Nu is ze aan het chillen op de stranden van Thailand. En ik? Nog steeds op zoek naar een baan... Have fun in Cambodia!!!

    xxxx

  • 09 Oktober 2008 - 08:10

    Marije:

    Hey Marleen!
    Heel veel plezier in Angkor Wat! Kan niet wachten op de foto's!!!!

  • 09 Oktober 2008 - 08:49

    Emmie:

    Hoi Marleen.
    zo,dit avontuur heb je weer achter de rug.Fijn dat de fam. weer naar huis kan.
    En dan gaan wij maar weer zitten wachten op je volgende spannende verhalen he!Ik kan niet wachten.Veel plezier!!!
    Groetjes Emmie.

  • 09 Oktober 2008 - 10:03

    Sam:

    Hoiii, fijn om te horen dat het allemaal beetje geregeld is, voor jou en de mevrouw! Heel veel plezier in Cambodja strx X!

  • 09 Oktober 2008 - 17:46

    Luz&Edwin:

    Hoi Marleen,

    Fijn dat je alles zo goed hebt kunnen afhandelen daar....en dat je weer veilig terugbent in KL.
    Geniet maar van je welverdiende uitje naar Cambodja.

    Heel veel liefs,

    Luz&Edwin

  • 12 Oktober 2008 - 12:59

    Joke:

    Gelukkig ben je weer veilig terug ik KL.
    Ik weet dat ze hier in nederland cursus geven om van je vliegangst af te komen misschien iets voor jou?? haha
    veel plezier in cambodja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 312960

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: