Wat een geweldige nieuwtjes de laatste tijd - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Wat een geweldige nieuwtjes de laatste tijd - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Wat een geweldige nieuwtjes de laatste tijd

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

15 Juni 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

In mijn vorige bericht schreef ik zo vrolijk en enthousiast dat mijn moeder de 12e augustus komt.

Vorig weekend kreeg Kia ook de schrik van zijn leven toen zijn vader belde en ook Kia goed nieuws kreeg.

Aanstaande vrijdag, 19 juni, om 14:00 mag hij zijn beide ouders gaan verwelkomen.
Zijn moeder is hier in januari 2008 nog geweest maar zijn vader heeft hij al 3,5 jaar niet gezien dus dat zal een fantastisch weerzien worden.

Ik ga dus ook voor het eerst zijn vader ontmoeten en uiteraard ben ik daar best een beetje zenuwachtig voor maar ik heb er ontzettend veel zin in en ben uiteraard erg, erg blij voor Kia.

Dit moest ik echt even met mijn trouwe lezers delen.

Liefs uit KL,

Marleen

  • 15 Juni 2009 - 05:43

    Fleur:

    Goed bezig Marleentje! Gaat helemaal goed komen met die man, misschien kun je ze eens meenemen naar de Iraanse club? Kunnen ze vast wel waarderen!
    Tot woensdag! :D

  • 15 Juni 2009 - 06:02

    Sanne:

    Super leuk! Wel een roerige tijd om Iran te verlaten. Eerst nog even lekker aan de zalm woensdag :) en hopelijk met een gratis cocktail na! Ik heb dr zin an!

  • 15 Juni 2009 - 07:32

    Emmie:

    Wat geweldig Marleen,
    Vooral ook voor Kia.
    En zo snel al.
    Spannend hoor!
    Een fijne tijd met zijn allen!!
    Groetjes,
    Emmie.

  • 15 Juni 2009 - 07:42

    Tamp:

    Wat leuk nieuws! Heel erg veel plezier!

  • 15 Juni 2009 - 09:08

    Corina:

    Hoi Marleen,

    Wat een leuk nieuws!
    Fijne tijd met z'n allen.
    Groetjes,
    ook namens Johan en Niels..

  • 15 Juni 2009 - 10:14

    Nynke:

    Cool! Have fun! Ik hoorde dat er nu 6 studenten in KL zitten van de hotel school, waaronder 2 in de mijne en ook nog 1 in het hotel van de skybar! Gr van mij!

  • 15 Juni 2009 - 10:27

    Jildou:

    t Blijf spannend he, schoonouders :p
    Komt vast en zeker goed!
    Veel plezier!
    x

  • 15 Juni 2009 - 11:43

    Mirjam:

    Heeej Marleen,

    Superleuk voor Kia en natuurlijk ook voor jou je schoonouders ontmoeten haha;)! Have fun daar met ze en doe Kia maar de groetjes ;)xxx

  • 15 Juni 2009 - 12:27

    Carolien:

    He Marleen,
    Spannend hoor je schoonouders op bezoek.
    Maar wel hartstikke leuk.
    Pff, dat hij zijn vader al 3,5 jaar niet heeft gezien. Ik zou er niet aan moeten denken. Veels te lang.
    Heel veel plezier samen.
    X Carolien

  • 15 Juni 2009 - 12:41

    Mireille:

    Nou heel veel plezier dan met z'n allen, kan mij voorstellen dat je een beetje zenuwachtig ben. groetjes Mireille

  • 15 Juni 2009 - 13:35

    Marije:

    Hey Marleen!
    Wat super goed nieuws voor jullie alle 2!!! Heel veel plezier met Kia zijn ouders, snap dat je best zenuwachtig bent, maar gelukkig ken je zijn moeder al. Komt vast goed!
    Liefs, Marije

  • 15 Juni 2009 - 13:55

    Joke:

    Leuk hoor de eerste kennismaking met je schoonvader. Niet zenuwachtig zijn hoor ze gaan vanzelf weer weg hahaha. Heel leuk vooral voor Kia. Maar wanneer mogen wij hier in nederland nu eens met hem kennismaken???? groetjes Joke

  • 15 Juni 2009 - 18:41

    Marischa:

    Heej!
    Kei leuk voor Kia!
    Spannend hoor maar het xsl vast en zeker helemaal goed komen!
    Alvast heel veel plezier met zn allen.

    Liefs Marischa

  • 16 Juni 2009 - 04:01

    Erik Koning:

    Eey,

    ik las net je berichtje op mijn waarbenjij.nu
    de kaartjes voor manchestester kan je kopen bij de nike shop in het pavillion hier zijn ze wel 300 rm per stuk, ik heb ze alleen in mid valley shopping mall gekocht aangezien ze daar goedkoper waren (98 rm per kaartje) 4e verdieping van het winkelcentrum en je kan alleen cash betalen
    succes

  • 18 Juni 2009 - 09:19

    Jeffrey:

    toppie!

  • 23 Juni 2009 - 10:59

    Myrthe:

    Hi Marleen,

    Aan jou moet ik maar een voorbeeld nemen met je goede verhalen en al je nieuwtjes ;)
    Dan blijft iedereen tenminste een beetje bij!
    Veel plezier met je schoonouders!

    Grjs Mmyrthe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 313018

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: