Laatste dag! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Laatste dag! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Laatste dag!

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

31 Oktober 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Ik zit thuis op de bank met een kop thee en een heerlijk broodje.
Mijn uniform heb ik net voor de laatste keer uitgetrokken.
Vanmorgen mijn allerlaatste infomeetings gedaan.
De gasten in het laatste hotel heb ik meegenomen naar de Coffee Bean en heb ik getrakteerd.
Het was een perfect einde met hele leuke gasten. Het is goed zo.
Ik heb (nog) niet eens gehuild..
Toch is het een raar idee dat ik na 7 jaar nooit meer mijn apepakkie aan zal trekken, nooit meer overal mijn telefoon naar toe hoef te nemen en dus rustig naar het toilet kan :-)
Nooit meer op de gekste tijdstippen gebeld worden, nooit meer zeur, klaag en levensverhalen aanhoren.
Maar toch zal ik het werk enorm gaan missen. Hier was het meer dan werk, het was mijn hobby.
Wat vond ik het fantastisch om ervoor te zorgen dat alle gasten hier een topvakantie hadden.
Boekingen wijzigen, extra boekingen maken. Hoe meer hoe beter!!
Maar goed, het zit er op.

Donderdagavond zijn we met de afdeling uit eten geweest, afscheidsetentje.
Ik kreen een boompje met kristallen (jaja, hoe ga ik dat nou weer meenemen naar Nederland), het betekent dat we eeuwig vrienden zijn, of zoiets haha.

Gisteren hadden we een feest op kantoor. We zijn dus onlangs verhuisd en dit werd nu gevierd.
Met 200 man genoten van een heerlijk buffet en daarna gelachen tijdens de karaoke wedstrijd.
Ik heb niet gezongen, maar moest natuurlijk wel weer het podium op om de big boss een bos bloemen te geven.

Tsja, en nu....
Langzamerhand beginnen met opruimen en inpakken. Iedereen gedag zeggen.
Alles nog doen wat ik wil doen en zien en eten en vooral heel veel met Kia te knuffelen want ook het moment komt er aan dat wij mekaar moeten loslaten voor een hele poos.
Ach, het komt allemaal wel goed.

Ik ga nu lekker mijn broodje opeten en de hele dag lekker niets doen!

Liefs uit KL

  • 31 Oktober 2009 - 06:24

    Tjitske:

    Goh Marleen, wat jammer dat jij gaat stoppen hoor.Weer eentje minder van de beginperiode.Wat leuk trouwens om het team van kantoor weer te zien op een foto??hahah waar ben je dit keer wezen eten?Ik begon ,samen met Gokhan, weer te watertanden van het lekkere eten daar.;)
    Veel sterkte en misschien zien we je snel weer.Gaan we samen afspreken bij Oad?

  • 31 Oktober 2009 - 07:20

    Ria:

    Hey nichtje,
    Zal wel vreemd zijn allemaal zo he!
    Geniet ff flink van je ventje (en broodje haha),nu het nog kan
    Dikke zoen uit Hoofddorp

  • 31 Oktober 2009 - 07:38

    Joke:

    Afscheid nemen is nooit leuk natuurlijk maar je weet nooit hoe het kan lopen. geniet nog even van de laatste dagen dan heb je nog meer leuke herrinneringen om mee naar nederland te nemen
    groetjes Joke

  • 31 Oktober 2009 - 08:01

    Pa:

    He kanjer,

    Het laat mij ook niet helemaal koud. Dat had je al wel gemerkt denk ik. Ik ben trots op je en................ we hebben altijd de foto's nog.
    Wat jij hebt gezien en meegemaakt neemt niemand je meer af.

    Knuffel ze.
    Dikke kus en tot gauw,
    Pa

  • 31 Oktober 2009 - 08:16

    Mams:

    Ja meissie,het zit erop dus. Je hebt er lang naar toe geleefd, maar ik weet zeker dat de volgende fase ook leuk zal zijn(en alles voor elkaar komt). En wat jij allemaal in die 7 jaar hebt meegemaakt en gezien kan niemand je meer afnemen.
    Je kamer is klaar hoor!!!!!!Tot gauw
    Hele dikke zoen maar weer


  • 31 Oktober 2009 - 08:51

    Froukje!:

    Lieve schat, jemig je laatste dag alweer dat snel!!!
    Ga maar veel leuke dingen doen met Kia & nog even genieten van het mooie KL!!

    Geniet nog even en tot volgende maand:D:D

  • 31 Oktober 2009 - 08:52

    Kim:

    Laatste dag op kantoor maar zoals ik als zei, eerste dag van je volgende geweldige avontuur!
    Ik weet zeker dat je het ook hier weer helemaal naar je zin gaat krijgen!
    Alle herinneringen van de afgelopen jaren heb je toch maar weer mooi in "the pocket". Hoeveel mensen kunnen dat nou zeggen?
    Geniet, knuffel,relax, en smul ze daar nog even héél véél en tot héél gauw!!!!
    Liefs

  • 31 Oktober 2009 - 09:02

    Hubertien:

    Wow laatste dag... Wanneer vlieg je? Geniet er nog maar even van! Het leventje, het eten, de bars, het shoppen, de warmte, het ruzien met taxichauffeurs ;-). En Kia natuurlijk! x

  • 31 Oktober 2009 - 09:40

    Wijze Uit Het Oosten:

    Ook ik wilde je nog even veel plezier wensen die laatste paar dagen dat je nog daar zit. Zal je verhalen en de mooie plaatjes nog wel gaan missen haha. Nou geniet er nog even van en een goeie reis terug.

  • 31 Oktober 2009 - 09:57

    Chantal:

    Geniet ervan de laatste dagen! Nog even lekker naar Santini's! Hier staan de M&M's en Bugles al klaar.
    Kus Chantal

  • 31 Oktober 2009 - 10:49

    De Hoekjes:

    Lieve meid, we zullen je met open armen ontvangen, fijn dat je nu bij ons in Nederland blijft !!!

  • 31 Oktober 2009 - 11:47

    Marije:

    Hey Marleen!
    Dapper besluit van je, spannend wat er nu allemaal gaat gebeuren! Goed dat je het afscheid zo bewust meemaakt. Ik krijg kippevel van je verhaal, weet hoe het voelt. Maar ohoh, ook zal je het enorm gaan missen, wat is een nieuw avontuur ook weer ongelooflijk spannend! Weet zeker dat je het gaat lukken!
    Veel liefs,
    Marije

  • 31 Oktober 2009 - 14:10

    Corina:

    Hoi Marleen,

    Het werk zit er op, nu nog 4 weken om alles en iedereen gedag te zeggen, je spullen te pakken en dan het vliegtuig richting NL te nemen.

    Geniet van je resterende tijd daar, van en met Kia.

    Vergeet niet, herinneringen zijn blijvend!! Die neem je mee, waar je ook gaat of staat.

    Liefs uit Barneveld

  • 31 Oktober 2009 - 14:26

    Carolien:

    He meis,
    Wat zal het raar voor je zijn. Een ding zal je niet gaan missen; de stress van wel of niet mogen blijven in KL.
    Geniet van je vakantie! Die heb je wel verdiend.
    En wel blijven schrijven hoor op je site. Ik weet zeker dat er straks in NL ook nog genoeg te vertellen valt.
    X Carolien

  • 01 November 2009 - 13:15

    Emmie:

    Nou Marleen, voor die traantjes heb je nog tijd genoeg hoor, en ze zullen ongetwijfeld komen, en dat mag!!
    Er zullen heel veel gasten zijn die jij blij hebt gemaakt tijdens hun verblijf (Waaronder wij!)Geniet nog maar lekker van Kia en alles wat je lief is daar in Maleisie ,en tot gauw!

    Liefs,

    Ton en Emmie.

  • 01 November 2009 - 14:21

    Ina En Bert:

    Sterkte meissie met het afscheid!!!
    Heel veel liefs van ons

  • 01 November 2009 - 20:24

    Nynke:

    Nou het zit er dus bijna op...wel jammer hoor! 7 jaar dus....ik zal ze hier in den haag even inlichten dat je eraan komt voor een inburgeringscursus ;) geniet nog van KL en Kia en alvast een goede reis!

  • 02 November 2009 - 08:58

    Tess:

    Wijn en toostjes helpen altijd! Dus eh.. als je hier bent moeten we daar maar veel van nemen :)... Balen van je werk hier in Kampen, maar er komt vast wel iets moois aan! Liefs

  • 02 November 2009 - 21:26

    Sanne:

    Hey wijfie :)

    Eindelijk kan ik je verhaaltje lezen! Irritant die pc van ons. Raar he, afscheid nemen... Ben benieuwd of het voor jou straks ook zo snel weer voelt alsof je nooit weg bent geweest. Geniet nog even heeel erg van je Kwala Loempoerse leventje en dan kom maar snel gezellig hierheen :) Tot snel! Liefs en een dikke kus uit Veldhovuuh!

  • 03 November 2009 - 20:38

    Jildou:

    Ben je al afgekickt van je telefoon? Of heb je nog steeds last van telefoonstress? Ik herinner me dat ik daar heel er aan moest wennen, dat niet op elk onmogelijk moment de telefoon gaat.
    Geniet van de tijd die je daar nog hebt, samen met Kia en ik weet zeker dat jullie in de toekomst jullie weg samen wel vinden.
    liefs Jildou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 313006

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: