Al weer een tijdje in Nederland - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Al weer een tijdje in Nederland - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Al weer een tijdje in Nederland

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

18 December 2009 | Nederland, Kampen

Lieve Lezers,
Ik krijg steeds meer klachten dat ik al zo lang niets meer heb geschreven en dat men mijn verhaaltjes mist dus daarom maar weer eens een teken van leven.....
Sinds 29 november ben ik weer in het mooie Nederland. De dagen erna bestonden voornamelijk uit winterkleding kopen, vriendinnen opzoeken, solliciteren en de jetlag kwijt raken.
Op maandag direct naar het uitzendbureau gegaan en aangemeld voor de TNT kerstdrukte, ik ben nu al een paar dagen aan het werk als tiepmiep. Het is er supergezellig en iedere 50 minuten is er een break dus prima te doen.
Ook zijn we (pa, ma en oma) naar Berlijn geweest wat ook echt fantastisch was. We hebben heel veel gezien en gedaan in een hele korte tijd. Berlijn is zeer de moeite waard om eens heen te gaan.

Verder ben ik ook druk de baan aan het zoeken waarmee ik een visum voor kia kan aanvragen. Er zijn nogal wat eisen aan verbonden maar het lijkt de goede kant op te gaan.
Het hele weekend mag ik gelukkig nog werken bij TNT, tot de Kerst.
Vanaf de Kerst heb ik geen tijd meer om te werken of iets aan mijn sociale leven te doen in Nederland want dan ben ik 3 weken druk met iets anders.......
Eerste Kerstdag om 05:45 moet ik namelijk op Schiphol staan om iemand af te halen die ik 3 weken lang ga knuffelen en kennis laat maken met al het moois wat Nederland te bieden heeft. Dat is ook echt de reden van zijn bezoek.. om te kijken wat ie er van vindt en ook om uiteraard weer samen te zijn.
Ik zou het zelf vreselijk vinden als ik overal heen gesleept zou worden en iedereen te ontmoeten dus dat ga ik hem ook niet aandoen.
Als hij hier zometeen voorgoed komt, is daar nog tijd genoeg voor!
Ik hoop dat iedereen dat begrijpt...:-)

Ik ben uiteraard ontzettend blij dat het gelukt is want we weten het net een week dat ie komt. Het duurde zo lang voordat de visum aanvraag akkoord kwam, ik ga in ieder geval de mooiste Kerst ever beleven.

Dan wil ik nog even van de gelegenheid gebruik maken om ook jullie een mooie en gezellige Kerst te wensen en het allerbeste voor het nieuwe jaar. (geen kerstkaartje dit jaar want we mijn adressenboekje zit nog in 1 van de 6 dozen die nog niet zijn aangekomen vanuit Maleisie.

Liefs Marleen

  • 18 December 2009 - 17:09

    Mams:

    Ja we verheugen ons erg op de kerst en we maken er een super tijd van. En we zijn blij dat je weer thuis bent. En nu een echte dikke kus!!!!!

  • 18 December 2009 - 17:31

    Marije:

    Gelukkig geen 'it's gonna be a cold and lonely Xmas without you' voor jou!!!! Hiha! Kia in Nederland :-D
    Héél veel plezier meid en idd, Berlijn is een super stad, ik mag er begin januari weer een nachtje slapen en vriendin opzoeken!
    Liefs, Marije

  • 18 December 2009 - 17:44

    Myrthe:

    Hi Marleen,
    Leuk je nu eindelijk in het echt gezien te hebben :) Doe ze de groetjes bij TNT en natuurlijk jij ook een hele fijne kerst, maar dat moet helemaal goed komen!!

  • 18 December 2009 - 18:33

    Carolien:

    He meis,
    Hele fijne kerstdagen gewenst! Maar dat zal vast wel lukken.
    Echt super voor jullie.
    X Carolien

  • 18 December 2009 - 20:16

    Emmie:

    Hey Marleen, jullie hebben helemaal gelijk hoor!
    Geniet ervan samen met pa ,ma en w.s. oma !
    Doe je wel de groetjes aan Kia van ons?
    En veel succes met solliciteren he!

    Liefs, Ton en Emmie.

  • 19 December 2009 - 07:26

    Joke:

    Hoi leuk hoor Kia in nederland maar wat zal hij het koud hebben hier, straks vind hij het zo koud dat hij niet weer wil komen hahaha. maar ik denk dat het vuurtje van de liefde hem wel warm zal houden. geniet er van. groetjes Joke

  • 20 December 2009 - 10:03

    Corina:

    Hey Marleen,

    Wat fijn dat je kerst samen met Kia kan vieren.
    Geniet er van!!

    Happy Holiday Greetings,
    Johan, Corina, Niels,
    Bas en Maaike


  • 20 December 2009 - 14:06

    Froukje:

    Ooh schat wat heerlijk dat Kia langs komt!! Geniet er lekker van, en daarna doen we snel een reunie, fleur komt ook al bijna terug!!!

    Fijne dagen meis!!Kus

  • 21 December 2009 - 10:04

    Jildou:

    Wat fijn dat Kia langs komt! Heb je hem al wel gewaarschuwd voor de sneeuw? :)
    Hele fijne feestdagen voor jullie en je familie, geniet van Nederland en elkaar!
    x

  • 27 December 2009 - 18:54

    Danielle:

    Geniet lekker van de tijd samen! Hopelijk vindt Kia het leuk hier in Nederland. Heel veel succes met alle dingen rondom het regelen van de volgende aanvraag!!!
    Groetjes Danielle

  • 28 December 2009 - 10:25

    Anja:

    Malleen, ik hoop dat jullie een geweldige kerst samen hebben gehad en samen genieten van winter wit Nederland! Al op de schaatsen gestaan?
    Vanuit Sri Lanka de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en mogen al jullie wensen uitkomen!

    Liefs
    Anja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 312958

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: