Bericht vanuit Haarlem - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Bericht vanuit Haarlem - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Bericht vanuit Haarlem

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

27 April 2010 | Nederland, Haarlem

Hallo allemaal,

Na weer een hoop klachten te hebben gehad dat het zo rustig is op de site, hier maar weer een berichtje!
Ik kan direct al met de deur in huis vallen... ik, en Kia ook, heb het zo ontzettend naar de zin in Nederland.
Na al die jaren in het buitenland gewoond te hebben, waardeer ik zo veel dingen hier in NL.
Ik kan het niet goed verwoorden maar het is goed zo :-)

We hebben ook het idee dat Kia hier al eeuwen is.. Alles gaat helemaal goed. Om nog even bij het begin te beginnen...
2 april heb ik samen met de hulpploegen die bestonden uit pa, ma en Jeroen het appartement schoon geboend. We moesten zelfs extra schoonmaakspullen kopen omdat het toch best smerig was en dan zeg ik het nog netjes. Maar we zijn er in geslaagd om het om te toveren tot een heus paleisje.
Na een poging om te slapen die nacht, moest ik om 5 uur mijn bed al weer en mocht ik mijn kerel weer ophalen van Schiphol. Het ging supersnel en voor we het wisten, waren we al weer in Haarlem.
Lekker gerelaxed dat weekend uiteraard!
Tweede paasdaag met de trein naar Kampen, oma sloot onderweg aan in de trein. In Kampen een hele gezellige en lekkere brunch gehad.
Jeroen en Lisette waren er uiteraard ook bij dus heel gezellig.
's Middags de Heugte op geweest. Nou het spijt me niet dat ik dat 7 jaar lang niet heb gezien..
Maar het reuzenrad was wel leuk :-)
De volgende dag was ik jarig (iedereen nog enorm bedankt voor de vele kaarten, ook voor ons huisje, echt heel leuk) en moest ik gewoon werken maar savonds kwamen de meiden op visite en dat was natuurlijk ook helemaal leuk.
De dag na mijn verjaardag zijn Kia en ik naar Den Bosch gegaan om zijn vergunningen op te halen.
De 2 weken erna gewoon werken, genieten en terrasjes pakken.
Kia vooral bezig met een baan zoeken.. zit nog niet veel schot in maar ja, dat komt ook wel goed.
Van t weekend was het bloemencorso in de bollenstreek en hebben Kia en ik de intocht in Haarlem gekeken.
Het was al donker dus prachtig verlichte wagens.
Zondag kwamen pa en ma en hebben we echt een super dag gehad.
Lekker op t balkon gezeten en op het terras.. gefietst en door Haarlem geslenterd!

Om een lang verhaal kort te maken:
WE GENIETEN VOLOP VAN ONS NIEUWE NEDERLANDSE LEVENTJE!!


  • 27 April 2010 - 07:26

    Emmie:

    Hoi Marleen,
    Fijn dat het allemaal zo lekker gaat en dat je ons weer laat meegenieten.
    Mooi stekkie hebben jullie hoor!
    Ziet er knus uit!
    Hopen dat Kia ook snel werk naar zijn zin vindt!

    Liefs en groetjes!

  • 27 April 2010 - 08:40

    Eveline:

    Over een paar dagen gaat Kia zijn eerste Koninginnedag meemaken. Lekker samen slenteren over de vrijmarkt!
    Wat wonen jullie op een heerlijk plekje. Zondag kom ik naar Haarlem. Zie ik je dan?

  • 27 April 2010 - 10:08

    Ina:

    Hoi Marleen en ook Kia! :-)
    Wat fijn allemaal!!! En wat een heerlijke plek voor jullie tweetjes! Lekker blijven genieten!!
    Lieve groetjes van Ina en ook van Bertje

  • 27 April 2010 - 10:10

    Mam En Pap:

    Ja, echt gezellig om jullie nou eindelijk eens dicht in de buurt te hebben, nou kunnen we echt eens een DAGGIE in plaats van gelijk een week(of weken) op bezoek komen.

    Tot gauw maar weer

  • 27 April 2010 - 10:38

    Margriet:

    He Marleen,

    ziet er goed uit joh. gefeliciteerd dat alles zo goed gaat. ik snap wel wat je bedoeld met genieten van onbenullige dingen, ik doe dat ook. Maarrrrrrrr de heugte dat gaat me toch wel net een stapje te ver ;)

  • 27 April 2010 - 17:48

    Joke:

    Leuk hoor weer zo'n vrolijk verhaal.En zo dicht bij Zandvoort daar ben ik wel een beetje jaloers op hahaha.
    Groetjes Joke

  • 05 Mei 2010 - 12:04

    Carolien:

    He meis,
    Wat goed allemaal om te lezen. Heerlijk dat je je lekker thuis voelt.
    En lekker blijven schrijven hoor want ik ben heel benieuwd hoe het jullie verder vergaat!!
    Xx Carolien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 417
Totaal aantal bezoekers 312990

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: