Pralinekes en pintjes - Reisverslag uit Bredene-aan-Zee, België van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Pralinekes en pintjes - Reisverslag uit Bredene-aan-Zee, België van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Pralinekes en pintjes

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

25 September 2014 | België, Bredene-aan-Zee

Allez, gans vergeten iets te schrijven over onze laatste vakantie. Nou ja, vakantie, het waren een paar dagen de hort op.
Een andere vakantie dan wij gewend zijn dit keer.
We waren wel 2 heerlijke weken vrij, samen en dat was geweldig.
De laatste vakantie met zijn tweetjes :-)
We zijn begonnen in Rotterdam; Daar was de City Race en raceden er F1 auto's door de stad. Wat een herrie zeg. Dat geluid gaat door je hele lichaam heen.. arme kleine beeb :-)
Daarna zijn we naar Breda gegaan, in een kroegie voetbal gekeken.
In het hotel in Breda was het mijn beurt om te relaxen en heb ik heeeeeerlijk in bad gelegen.
De volgende morgen naar Hulst gereden, gelunched met Carolien en Robin, super leuk!!!!
Daarna door naar final destination: Bredene aan Zee.
Onze hut was wat klein maar prima te doen, met een grote verranda.
Helaas was het weer niet echt goed dus alles viel wat tegen.
Met het trammetje naar de Haan gereden om wat te eten.
De volgende dag nog steeds grijs, triest weer en zijn we naar de trieste stad Oostende gegaan. Ach, we hadden wat te doen.
We besloten om vast vlees te kopen voor een eventuele bbq later in de week.
's avonds zijn we naar Blankenberge gegaan en zowaar, de zon brak door. Wat kan de wereld er dan anders uitzien.
Op de pier wat gedronken en daar ontstond dan echt het vakantie gevoel. Een etentje bij zonsondergang op de boulevard maakte het compleet.
De dag erna zijn we naar Brugge gegaan. Wat een mooie stad, lekker op het gemakkie de stad verkend met natuurlijk de nodige terras stops.
's avonds gebbq'd en naar het strand gegaan (500 meter lopen) om weer een schitterende zonsondergang te zien.
De dag erna zijn we met het kusttrammetje naar Knokke gegaan. Mondaine stad. Heerlijk in een strandtent gezeten.
En op de terugweg weer op de pier van Blankenberge gezeten.
's avonds in Bredene nog aan de patat stoofvlees gezeten, want anders was een bezoek aan Belgie natuurlijk niet compleet.
En toen zat de midweek er weer op.

De tweede vakantie week in Nederland hadden we topweer, hebben niet veel gedaan, vooral met zijn tweetjes rustig aan gedaan.
En later in de week ook met hondje Beau.

Ik ben benieuwd waar over het volgende vakantie verslag gaat!!

• 25 September 2014 - 12:59

Mamsie:

Ja, weer de eerste!!!!!

Leuk verslagje hoor, weer eens wat anders ,

En fijn dat Ben pralinekes voor zijn schoonmoe meenam