Einde is in zicht - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Einde is in zicht - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Einde is in zicht

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

25 September 2005 | Griekenland, Kérkyra

Hallo allemaal,

In het begin van mijn Corfu seizoen heb ik ook zo'n site als deze gemaakt maar ik weet niet meer wat mijn naam daar was dus heb ik een nieuwe gemaakt die ik vanaf nu ook echt ga bijhouden.
Ik zal eerst even uitleggen waar de naam MALLEEN vandaan komt. Op de MTRO had ik een aantal twentenaars in de klas en van de ene op de andere dag veranderde mijn naam van Marleen in Malleen, wel op zijn twents uitspreken he, anders heeft het geen zin!!
Ik zit nog steeds op een inmiddels regenachtig corfu, het is nu zondagmiddag, en vreemd weer. Regen en dan weer zon. Aangezien ik mijn tv en bank niet meer kan zien, ben ik maar internetcafe ingedoken met mijn sudtours collega Froukje.
Er gebeurt hier niet zo heel veel meer maar dat lag ook beetje aan mezelf, slapen was mijn nieuwe hobby maar heb gisteren besloten dat ik me nu 3 weken goed ga vermaken dus ben ik lekker op stap gegaan, het was behoorlijk laat en was vanmorgen weer vroeg op pad.
Ook is het hier de autopechweek geweest. Froukje en Kristel (arke) zijn van de weg gereden en mijn auto sleutel is afgebroken en de reservesleutel heb ik de dag erna in mijn kofferbak gelegd toen ik wat moest pakken en de bak dichtgegooid dus dat was lekker.... niet dus.
Nou dit was het even voor nu... wanneer ikw eer nieuws heb, komt het hier weer op te staan!!!