Back in Kampen + foto's van Corfu - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Back in Kampen + foto's van Corfu - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Back in Kampen + foto's van Corfu

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

18 Oktober 2005 | Nederland, Kampen

Nou daar zit ik dan weer achter mijn computer thuis in Kampen.
Ben echt wel weer blij terug te zijn maar natuurlijk mis ik Corfu wel. Het werk niet, want dat was erg saai de laatste 6 weken maar gewoon het onbezorgde leventje, mijn autootje, de haven, en de meiden waar ik daar mee op trok.
Gisteren ben ik terug gevlogen, uurtje vertraging want een ander toestel van Transavia was kapot en er moesten 26 passagiers bij ons in het vliegtuig. Prima vlucht gehad en pa en ma stonden klaar met een broodjefilet american en perzikken joghy! Gisterenavond eindelijk weer eens normaal eten gehad, heerlijk.
Mascha en Esther waren wezen koffie drinken dus dat was ook weer gezellig. Mijn volgende mailtje komt uit Turkije, waar ik 25okt heen ga. Bij deze mail ik heb ik ook wat fotos van Corfu gedaan, er zullen er nog meer volgen maar dit is het voorlopig

  • 18 Oktober 2005 - 10:39

    Mieke:

    En wanneer komt Malaga?

  • 19 Oktober 2005 - 15:30

    Marga:

    Hallo Marleen,

    Leuk die foto's.
    Doe je me dochter in Turkije de groeten?

    groetjes

  • 23 Oktober 2005 - 15:21

    Diepzeebromvlieg:

    leuke site gr de vakantieman

  • 24 Oktober 2005 - 14:26

    Tampie:

    He! Heel leuk deze pagina! Ik ga m zeker regelmatig checken om te zien wat je allemaal aan het doen bent! En wat smeuige details zou ook wel leuk zijn haha! CU Groetjes Tampie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 313264

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: