Zon... Strand... Zee - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Zon... Strand... Zee - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Zon... Strand... Zee

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

01 Februari 2006 | Mexico, Playa del Carmen

Hola amigos y amigas.
Dit bericht wordt erg saai vergeleken met de andere berichten vanuit het nog steeds fantastische Mexico.
Ik zal weer even beginnen waar ik in mijn vorige mail was ge-eindigd.
Savonds ben ik met Tinque en Karin naar de Argentijn geweest, heerlijk gegeten en ook de wijn smaakte goed. Daarna gingen we nog ff stappen en ook dat was erg gezellig.
Zondag hele dag op het strand gelegen (volgens mij, kan het me ff niet meer herinneren). Maandag ook op het strand gelegen, tot 1300, toen werd ik echt weg gebrand, het is hier zo warm nu. Vandaag ook weer de hele dag liggen bakken. Tinque werd vanmorgen gebeld dat de vlucht 4.5 uur vertraging had dus ze heeft me de hele dag ook gezelschap gehouden. Nu is ze dus naar de luchthaven en ik ben net even de 5e avenida afgestruind en de foto's opgehaald van de onderwatercamera en die zijn zoooo gaaf geworden, echt super!
Als ik klaar ben met internetten, ga ik even naar een klein barretje wat eten. Daar werken 2 goede vrienden van Tinque dus ik ben niet remy.
Nou mijn verdere plannen zijn: zon, zee, strand, lekker eten, borrelen en genieten.
Ik zal mijn volgende mail weer sturen als ik terug ben in het koude Holanda!!
Dikke kus voor jullie allemaal!

  • 01 Februari 2006 - 08:42

    Carolien:

    Ik ben behoorlijk jaloers als ik dit allemaal lees terwijl ik met mijn saaie tijdelijke werk bezig ben, maar goed verschil moet er zijn he?? Veel plezier nog daar!!
    Al wat gehoord waar je straks heen gaat?? Ik nog niet!
    Tot gauw

  • 01 Februari 2006 - 12:38

    Sphinx:

    Hey marleen, leuk om te horen dat je het nog naar je zin hebt. Wel eng hoor, droomde vannacht dat jij een mail had gestuurd en ja hoor...daar was je weer met je goede nieuws. Veel plezier nog de komende paar dagen.

  • 01 Februari 2006 - 18:57

    Joke:

    NEEM WAT ZON VOOR ONS MEE!
    het is hier koud en mistig
    heb de zon niet gezien vandaag en in het weekend kans op sneeuw
    goede reis terug
    doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 313293

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: