Hallo - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Hallo - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Hallo

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

09 Maart 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo... Dit wordt een mini berichtje, ik wil even laten weten dat ik goed ben aangekomen. Opgevangen door Anja. Geweldig leuk huisje in het centrum. Gisteren gegeten bij de Twin Towers.. thuis lang gekletst.
Vandaag hotelbezoeken gedaanen nu op kantoor de eerste uitleg..
Verder gaat alles prima met me en ik ben bereikbaar op mijn nederlandse nummer en ook op dat andere nummer wat ik eerder op deze site heb gezet!!!
Wel heb ik het gevoeldat ik hier niet echt ben, net of ik een film zit!!!
Later deze week meer nieuws

• 09 Maart 2006 - 07:14

Joke:

hoi marleen
    fijn dat je goed bent aangekomen, geniet er van
    we horen vast snel van je
    groetjes

• 09 Maart 2006 - 07:20

Kim:

Hoi! Wat fijn dat alles goed gaat, viel de reis ook een beetje mee?
    Nou we horen wel weer hoe het allemaal gaat daar. Veel plezier.
    Groetjes Kim

• 09 Maart 2006 - 08:42

Tess:

Druk, druk druk op stage, maar ben blij om te horen dat je goed bent aangekomen en een huggy van mij!!

• 09 Maart 2006 - 11:41

Nicolette:

Heej!!!Gelukkig dat je goed aan bent gekomen!! lange reis ofniet??? wacht met spanning op je eerste verhalen!! ;) kusssssssss xxxx

• 09 Maart 2006 - 19:41

Tinque:

He scheet
    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen.
    Dat zal nog wel ff duren totdat je het echt beseft dat je daar daadwerkelijk bent. Geniet er maar lekker van, je hebt het verdient!
    houdios!!!

• 09 Maart 2006 - 20:20

Mieke:

Mooi dat je goed bent aangekomen!!!
    Wacht met spanning af op je verhalen!!!

Liefs Mieke