Teken van leven - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Teken van leven - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Teken van leven

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

31 Maart 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

Tsjaa daar zit je dan, klaar om wat te typen maar heb eigenlijk niet zoveel te typen. Er is deze week niet veel gebeurd omdat ik iedere dag tot 18:00 heb gewerkt, daarna wat gegeten en niet al te laat naar bed.
Beetje saaie week dus eigenlijk.
Rosti was t/m dinsdag ziek en woensdag is ze weer beetje door de stad gaan wandelen en donderdag is ze naar Melaka geweest.
Het is nu vrijdag 14:37 en ik ben klaar met werken. Ik ga dus maar op huus an.
Morgenochtend om 10:00 1 info en dan heb ik weekend. Mijn plannen zijn: zaterdagmiddag shoppen en savonds stappen met Annemiek. Rosti gaat waarschijnlijk naar Singapore.
Ik moet nu wat afgeven bij een hotel en dan ga ik even vragen of we zondag bij het zwembad mogen liggen want bij mijn app zijn geen ligbedden en bovendien ook geen zon..
Mijn zwembad is wel openlucht maar wel tussen 2 verdiepingen in dus met een dak er boven. Zijkanten zijn open.
Zondag gaan we dus hopelijk ergens bij een hotel bij het zwembad vertoeven en ga ik niets anders doen dan zwemmen, lezen en lekker liggen. Ben gewoon doodmoe.. misschien omdat ik zo lang geen werk heb gehad in Nederland. En ik doe iedere dag weer veel indrukken op en daar word ik denk ik moe van maar desalniettemin is het hier echt geweldig. Ik voel me al zo thuis.
Lokalen, kantoor etc,.. iedereen is zo verschrikkelijk aardig. En ook erg behulpzaam en ze werken keihard.
Gisteren was er bijv iets mis gegaan met een vluchtwijziging waarvan wij niet op de hoogte waren gebracht dus ging het met de transfer van de luchthaven naar het hotel mis en direct wordt alles in werking gesteld om het uit te zoeken, iedereen wordt er bij gehaald.. Ik stond er met open mond naar te kijken. Ik hoef maar wat te zeggen en het wordt uigezocht en geregeld. Geweldig!
Nou verder is het deze week erg heet hier maar om een uur of 4 smiddags trekt iemand daar boven in een luikje open en dan valt er toch een water naar beneden, echt ongelooflijk. Ook iedere avond wel onweer en dat niet van die zielie klapjes maar echt oorverscheurende klappen die je gewoon echt voelt. Ik ben nog maar 1 keer van de bank gevallen thuis haha (ja anja ik kan het ook hihi).
Ik ben klaar voor vandaag op kantoor en ga naar huis toe..met de monorail. Wat klinkt dat toch weer luxe he!
Nou lieve mensen, alvast allemaal een fijn weekend en voor degene die willen kletsen: aanstaande zondag 02/04 zal ik om 13:30 nederlandse tijd op MSN zijn!
Groetjes

  • 31 Maart 2006 - 06:53

    Carolien:

    He Marleen,
    Geniet lekker van je weekend he!! Ik zie je al liggen as zondag bij zo'n megaluxe zwembad, mmm.
    Ik reis as dinsdag samen met Anja, we moeten via Istanbul dus zodoende.
    Liefs Carolien

  • 31 Maart 2006 - 06:54

    Mamsie:

    niet te geloven dit alles. wij willen het zelf allemaal wel eens zien en meemaken. Misschien??????

  • 31 Maart 2006 - 07:51

    Paps:

    Ik zou het ook allemaal wel willen zien en meemaken; misschien!!!!!!!!!!

  • 31 Maart 2006 - 17:16

    Mieke:

    Ik sluit me bij ons pap en mam van ons Marleneke aan.

    Hoiewa en een groet uit Limburg!

  • 01 April 2006 - 02:35

    Ikzelf:

    Bericht aan pa en ma:
    Wat zitten jullie heerlijk irritant te doen met dat 'misschien zien en meemaken'....

  • 01 April 2006 - 08:12

    Tinque:

    He Marleen,

    geweldig allemaal maar weer. Mag ik zondag ook komen om bij je zwembadje te liggen???
    Ik ga zo weer terug richting Mexico. Ik mail je volgende week het hele verhaal wel. Heb echt veel te vertellen.
    Nou scheet veel plezier daar en denk aan mij als je daar ligt.
    Kus (nu nog vanuit het natte NL)
    Houdios!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 313361

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: