Zandkorrels tussen de tenen.... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Zandkorrels tussen de tenen.... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Zandkorrels tussen de tenen....

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

03 Juli 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

Natuurlijk mag ik niet klagen dat ik in Kuala Lumpur woon en werk maar soms word je wel even helemaal gek van de drukte en alle grote gebouwen. Aangezien ik altijd heb gewerkt in badplaatsen en dus altijd naar het strand kon wanneer ik wilde, mis ik de zandkorrels tussen mijn tenen echt heel erg af en toe maar daar hebben we wat op gevonden. Annemieke kwam met het super idee om weer een dagje naar Sunway Lagoon te gaan. Dat is een groot waterpretpark waar ook een attractiepark aan vast zit, maar dat hebben we deze keer maar overgeslagen.
De eerste keer dat we hier waren, was het Surf Beach dicht, waar ze dus voor mij de oh zo belangrijke zandkorrels hebben.
Deze keer was ie open en het was heerlijk. Super groot zwembad ervoor en een nepstrand dus. We hebben er ons weer prima vermaakt en ik ben echt gigantisch verbrand.
Uiteraard kreeg ik op kantoor weer 100 keer te horen dat het slecht is om in de zon te lopen etc etc etc....
Nou ik vond het heerlijk en kijk al weer uit naar de volgende keer.

Afgelopen zaterdag weer eens ouderwets naar de Beachclub geweest. Samen met Kia, Annemieke en een vriend van haar. Hij had een fles Bacardi gekocht voor Annemieke en mij en hij smaakte weer goed haha.
Ook werd natuurlijk de wedstrijd Portugal - Engeland uitgezonden en ik was natuurlijk voor Engeland omdat die stomme Portugezen ons uitgeschakeld hebben. Helaas was ik wel een van de weinige die voor Engeland was.
Toen ze bij de penaltys waren hebben ze de muziek in de discotheek maar uitgedaan want niemand danste meer en iedereen keek naar de TV-schermen. Was wel grappig.
Verder was het weer supergezellig en lekker om weer eens uit te gaan. Zondag uiteraard niets gedaan en vandaag is de week weer begonnen. Deze week kan ik iedere dag langszaam gaan wennen aan de drukte en dan zaterdag barst de bom: Oh wat gaat het druk worden. Zeg maar gedag tegen je vrije dagen. Geeft niets, krijg er genoeg voor terug.
Zo belde er net gasten om me te bedanken voor alles en dat ze het zo naar de zin hebben gehad. Ook kreeg ik net een reisverslag gemaild van weer andere gasten.
Helaas zal het altijd zo blijven zijn dat ik helemaal verrot gescholden word omdat een accommatie hen niet bevalt, zoals een uur geleden. Maar ja... dat soort gasten zullen altijd blijven bestaan.

Ik doe er even wat foto's bij en dan snel weer aan het werk.

Groetjes Marleen

  • 03 Juli 2006 - 08:35

    Claire:

    Hee Leentje... lekker hoor als je dat kan in zo'n drukke stad! Ik heb het strand ook al lang niet meer gezien maar ik heb mijn vrije dag veranderd naar donderdag dus gaan Deniz en ik naar Gocek 12 Eilanden met de zeilboot. Als het goed is zie ik dan ook weer wat zandkorrels. Hahaha!
    Als ik wat reklame op je site mag zetten voor de mijne, kijk ook op claireknight.waarbenjij.nu
    Dikke kuzziez Leentje doeg ;)

  • 03 Juli 2006 - 08:36

    Claire:

    Trouwens... die foto onder water vind ik ook gaaf!!! Hihihih... sorry... moest ik ff kwijt! :)

  • 03 Juli 2006 - 11:17

    Mams:

    Eindelijk onze troela weer eens in een bikini,ook super hoor!!!!!
    Nog maar 11 weken he en dan kunnen we alles zelf eens zien daar.
    Liefs

  • 03 Juli 2006 - 11:18

    Mams:

    (PS) Kijk je wel uit met die Bacardi

  • 03 Juli 2006 - 16:00

    Mieke:

    Ik wil ook kinderachtig van de glijbaan af!!!!!
    Nog maar een kleine 3 maanden! joepie!

  • 04 Juli 2006 - 06:49

    Tess:

    Marleentje, wat heb je het toch slecht ;) xxxxxx

  • 04 Juli 2006 - 16:28

    Joke:

    zandkorrels zijn vet irritant maar de rest is wel lekker hoor en die glijbaan wil ik ook van af
    het is hier ook tropisch nu dus heb een prive zwembad in de tuin
    zonder bacardi helaas
    geniet er van
    doei

  • 06 Juli 2006 - 21:10

    Marije:

    Geef mij maar Baku waterpark... Vette ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 313334

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: