Onderwaterfoto's - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Onderwaterfoto's - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Onderwaterfoto's

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

13 Augustus 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo Allemaal,

Even een kort berichtje.. Ik heb de onderwater foto's van het paradijselijke weekend laten ontwikkelen en ze zijn echt super goed gelukt. Het liefst zou ik ze er allemaal op willen zetten maar helaas duurt dat eeuwen dus bij deze een selectie.. Veel plezier ermee. Groetjes

  • 13 Augustus 2006 - 09:56

    Mams:

    wat mooi die foto,s als we nog tijd over hebben mag je voor ons BOEKEN!!!!
    Kus

  • 13 Augustus 2006 - 10:02

    Mieke:

    Gaaaaaaaaaaaafffffff, onee KEI gaaf!!!!
    Ik wil dit zeker doen!!!!

    liefs Mieke

  • 14 Augustus 2006 - 07:42

    Pa:

    zucht

  • 14 Augustus 2006 - 13:28

    Tessie:

    Zeg dat wel zucht......

  • 14 Augustus 2006 - 17:36

    Marije:

    WOW!!!!! :-D
    Geen woorden voor, ik kan me voorstellen dat je op en top genoten hebt!

  • 15 Augustus 2006 - 13:30

    Maris:

    Ziet er weer erg gaaf uit!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 313309

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: