Updates from Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Updates from Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Updates from Kuala Lumpur

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

11 September 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

*** FOR ENGLISH SCROLL DOWN ***

Hallo allemaal,
Heeft iedereen een fijn weekend gehad? En weer met frisse (tegen)zin aan de nieuwe week begonnen? Ik wel, met heel veel frisse zin want deze week MOET snel voorbij zijn want.... Zaterdag ga ik mijn ouders van het vliegveld ophalen, iets waar ik UITERAARD heel veel zin in heb. Ik droom er iedere nacht al van maar gelukkig kan ik wel goed slapen en weet ik zeker dat deze paar dagen ook wel snel voorbij gaan. Ik heb genoeg te doen. Ik ben aan het voorwerken zodat we straks veel tijd samen hebben. Zondag 17/9 is mijn mams jarig en dat gaan we natuurlijk vieren. Lekker ergens eten en een borrel drinken. Ook gaan we "op vakantie". Dinsdag 19/9 vliegen we naar Penang, daar blijven we 2 nachten. We gaan daar een beetje sightseeing doen en lekker bij de lokale stalletjes eten. Daarna gaan we met de boot naar Langkawi. Op Langkawi blijven we 3 nachten. We slapen dan in het hotel waar ik ook in April heb geslapen. Allemaal vrijstaande cabana's midden in de jungle. Het hotel ligt aan het strand dus ik denk wel dat we daar veel zullen luieren, lekker eten, borrelen en vooral genieten.
Dan vliegen we op zondag 24/9 weer terug naar Kuala Lumpur waar we rond 1 uur smiddags weer zullen landen. Dan wil ik savonds al weer ergens naar toe. Ik kan nu niet vertellen waar naar toe want aangezien het een verrassing is en mijn ouders deze site uiteraard ook lezen...
Dan hebben we nog een paar dagen en blijven ze bij mij thuis en gaan ze vanuit KL overal heen. Heel misschien gaan we met zijn 3en nog een nachtje naar de Cameron Highlands toe, even kijken of het me gaat lukken ivm waarschijnlijk veel kantoorwerk na 6 dagen vakantie. Sorry papa en mama: ik heb de auto nog niet ge-annuleerd want misschien gaat het ons wel lukken. En op vrijdag 29/9 vliegen ze weer terug. Die avond gaan we mijn paps verjaardag maar vieren (sorry, heb ik even besloten) en nemen we een goede borrel zodat ze die zelfde avond goed kunnen slapen in het vliegtuig wanneer ze weer terug gaan vliegen naar Amsterdam.
Dus ik ga een super tijd tegemoet want ook daarna wordt het weer gaaf want al snel na mijn ouders vertrek komt Mieke.

Verder gaat het hier zo zijn gangetje. Werken, shoppen, sporten, luieren, terrasje pakken...
Afgelopen weekend zou Kia niet komen maar zaterdagavond laat stond hij toch ineens voor de deur als verrassing. Zondag heb ik de halve dag bij de kapper gezeten. (Kia is smorgens ook al weer vroeg weg gegaan ivm nog heel wat boeken die lagen te wachten om door hem bestudeerd te worden) Bij de kapper heb rebonded laten doen. Mijn haar is stijl gemaakt en als het goed is, blijft dat 6 maanden zo. Joke en Yvonne; Kennen jullie dat?

Nou mensen, ik leef nog, geniet nog volop maar er zijn momenten dat ik jullie mis en alles in Nederland. Maar ja... dat hoort erbij.

Een knuffel van mij uit een heet Maleisie!

*******************************************

Summary in English:
Hello everybody, I hope you have had a good weekend and that you had a good start of the new week. This week is a special week because at the end, on saturday, I will go to the airport to pick up some important guests... my parents. I am so looking forward to that of course. Every night I dream and see the moment that we will see eachother when they will come out of the arrivalhall.
This week I will do a lot of work in front because then we can spend more time together. Also we will go on a holioday. We will fly to Penang and stay there 2 nights and will do some sightseeing and eat at the hawkers for local food which are famous in Penang. Then we go by boat to Langkawi. Langkawi will be the place where we will do nothing but relaxing, eating, drinking and having a good time.
In their 2nd week they will stay in KL and make some tours to discover KL and the surroundings. There is a small change that we will go to the Cameron Highlands but I am not sure yet because I need to do a lot when we come back from 6 days holiday.
Anyway I am sure it will be a nice 2 weeks. After that I don't have time to take a break because my friend Mieke will come and visit me and she will stay almost 3 weeks.
Between Kia and me things are going great but we have not so much time for eachother this coming weeks because he has his final exams but last saturday he sent a sms that he would be at my place in 1 hour. So that was a nice suprise.
Sunday I went to the hairdresser to do a rebonded-thing. He said that they only do that in Asia: they make it straight and it will last for at least 6 months he said. Hmmm we will see. Anyway it took him 4 hours but I am happy with the result.

So I am still alive and enjoying my life here: working, shopping, travelling, relaxing, going to gym...
Of course there are some moments that I miss you guys and everything in Holland but I will survive.

Take care & regards

  • 11 September 2006 - 08:58

    Maris:

    Hey marleen,

    Alvast heel veel plezier met je ouders 2 weken.
    Enne je nieuwe kapsel staat je erg goed.

    Groetjes Maris uit Fethiye (ook heel warm, haha)

  • 11 September 2006 - 09:00

    Carolien:

    He Marleen,
    Ziet er echt top uit, je haar!! Dat dat zo blijft zitten zeg. Alvast heel veel plezier met je ouders!! Mijn zussen komen ook as zaterdag dus daar heb ik ook erg veel zin in!!
    Rustig aan en tot gauw
    X

  • 11 September 2006 - 11:31

    Mams:

    klinkt goed al die plannen, we komen er aan hoor. Nog 4 nachtjes voor ons en 5 voor jou.
    Tot zaterdag!!!!!!Kus

  • 11 September 2006 - 13:27

    Sphinx:

    Hey Leen,

    Hoe is het? Leuke foto´s, je ziet er goed uit! Ik bel je zo snel mogelijk weer op.

    Grt Sphinx

  • 11 September 2006 - 15:23

    Mieke:

    Heel veel plezier met je ouders en doe ze de groeten1!!
    Liefs Mieke

  • 11 September 2006 - 20:37

    Niels:

    Hey Leentje,
    alvast veel pleier met je ouders
    grtz

  • 11 September 2006 - 20:38

    Niels:

    oh ja, nieuwe coupe staat goed!

  • 13 September 2006 - 19:39

    Joke:

    hoi leuk haar zo wij noemen dat straighten. maakt je "jonger"als dat nog kan hahahah
    veel plezier met je ouders en als ze terug zijn ga ik bij je moeder foto's kijken met een bakkie koffie doei xxx

  • 16 September 2006 - 14:53

    Mieke:

    Hallo,

    Zijn je ouders goed aangekomen?hebben ze een goede vlucht gehad?
    Zag dat ze al 3 uur vetraging hadden, hopelijk is dat bij mij niet zo, heel veel plezier!!
    Ik mag vanavond weer optreden en wel bij de Heideroosjes leuk he!!

    groetjes Mieke
    Groetjes aan ons pap en mam

  • 17 September 2006 - 09:29

    Jildou:

    Hoi Marleen,
    Zoals je misschien ondertussen al hebt gelezen, is het geen Kuala Lumpur geworden voor deze winter, maar Cuba!! Ben er echt onwijs blij mee.
    Jij veel plezier met je ouders daar, ik vermaak me nog wel 5 weken in Fethiye ;-)
    Liefs Jildou

  • 17 September 2006 - 15:43

    Ria:

    Hoi Marleen,
    feliciteer je moeder even van ons en heel veel plezier met zijn allen!!
    Groetjes uit Hoofddorp

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 313315

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: