Back in KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Back in KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Back in KL

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

25 September 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

Goedemorgen!
Een mega drukke dag vandaag na 5 dagen vakantie met pa en ma maar toch even snel een verhaaltje typen en wat foto's plaatsen.
We hebben het zo leuk gehad op Langkawi.
We zijn nog met een autootje het eiland wezen verkennen en naar een cultureel dorpje geweest. Eigenlijk een soort openlucht museum, we zijn naar een zwart strandje geweest, naar het mooiste hotel van Maleisie op het witte Tanjung Strand, naar het beeld van de adelaar geweest (kenmerkend voor Langkawi). Op de dag dat we de auto hadden, zijn we 's avonds nog naar een ander toeristisch plekje gereden en hebben we daar ongelooflijk lekker gegeten, mega grote garnalen. Daarna nog koffie gedronken in de haven valk bij ons hotel. De volgende ochtend zijn we met de kabelbaan naar de een na hoogste berg van Langkawi geweest. Was heerlijk koel en we liepen zo in de bergen. 's middags bij het zwembad gelegen en moesten we ff een uurtje schuilen voor een flinke bui. Maar dat geeft niets want er is genoeg te doen en te zien. Ook kregen we er het gevoel dat we in een dierentuin waren, we hebben zo veel dieren gezien: Apen, varanen, hornbillvogels, olifant en nog veel meer gekke jungel dieren.
Gisteren zijn we weer terug gekomen in de grote stad, viel wel even tegen.
Vandaag moet ik dus 6 dagen werk inhalen dus ik ga snel weer aan de slag.

Hi everybody! And I am back in the big city and yesterday when we came back from the paradise island I felt a little bit down when we arrived at the airport again. The island Langkawi is so extremly beautiful and everything is there. We rented a car and in day you can see a lot. We went to a black sandy beach, to a old culturel village (open air museum), we went to the big statue of a eagle (Langkawi means eagle) and we went to the most beautiful beach in the world. My company Oad has the hotel there in the brochure and I wanted to show that to my parents and they were really speachless.
Also we took a ride by cable car, up to the mountain behind our hotel. When we were at the top, we were walking between the clouds, that was great. Of course we also relaxed at the swimmingpool and saw so many animals. We felt that our hotel was in the middle of a zoo. We saw varans (I dont know if this is a correct word in English but you can see it on the first picture), many monkeys, hornbillbirds and some other hotelguests saw also a snake....
So me and my parents really enjoyed our little trip. Now it is time to get back to business! Bye!

  • 25 September 2006 - 10:47

    Carolien:

    Die foto's, echt adembenemend. Ben ondertussen ook net mijn site aan het bijwerken, toch een stukje minder spectaculair.. veel plezier nog maar, geniet er lekker van!!

  • 25 September 2006 - 16:09

    Esther:

    Jeetje Marleen en de ouders van Marleen...jullie maken wel wat mee zeg! En ik zit maar achter mijn pc in zo'n duf kantoor...
    Nog veel plezier daar samen! Liefs Esther

  • 26 September 2006 - 12:35

    Freddie Uuit Edmonto:

    Marleen, the picture of your mom and dad with Freddie looks wonderful!!See picture #8.
    Cheers!

  • 29 September 2006 - 07:53

    Ina:

    Hoi Marleen,

    Ik zie alleen maar straaaaalende gezichten!!!Hoe zou dat nou komen?!

  • 30 September 2006 - 23:02

    Linda:

    Hey marleen,

    Ben echt wel jaloers op al die mooie plaatsen die jij van de wereld ziet. Maar ja iedereen heeft zo zijn eigen dingen he. Leuk om hier elke keer verhalen te lezen en vooral de foto's vind ik elke keer weer erg leuk om te zien.

    Groetjes Linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 313335

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: