BELANGRIJK NIEUWS!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu BELANGRIJK NIEUWS!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

BELANGRIJK NIEUWS!!

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

27 Januari 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....... Ik mag blijven in het mooie Maleisie!
Ik ben gisteren door OAD hierover geinformeerd. Uiteraard ben ik, en Kia ook, helemaal gelukkig.

Dit betekent dat ik een retourticket naar Nederland krijg dus ik ga van de week alles voor mekaar maken om in Maart 3 weken met vakantie naar Nederland te komen.

  • 27 Januari 2007 - 07:26

    Marga:

    Super goed nieuws!
    Ik kan me het ook heel goed voorstellen als ik naar je berichtjes en je foto's kijk dat je graag wil blijven.
    Liefs,
    marga

  • 27 Januari 2007 - 07:26

    Maris:

    Hey Marleen,

    Ik ben zo blij voor je dat je kan blijven!!!

    Groetjes Marischa

  • 27 Januari 2007 - 07:34

    Marije:

    WOW! Helemaal te gek! Ik ben de hele week voor je aan het duimendraaien geweest! :-D

  • 27 Januari 2007 - 07:46

    Joke:

    gefeliciteerd hoor ik vind het heel leuk voor jou en Kia en als je komt in maart staat de borrel klaar hoor groetjes

  • 27 Januari 2007 - 07:55

    Carolien:

    He Marleen
    Super voor je!! Ik ben ook erg blij! Misschien kunnen we eind maart dan nog wat afspreken??
    We mailen
    Veel liefs Carolien

  • 27 Januari 2007 - 08:38

    Lydia:

    Hey Marleen,

    Eindelijk een keer een berichtje van je oud-stadsgenootje ;-)
    Wat super zeg dat je mag bijven, gefeliciteerd!! Kia en jij zullen vast wel een "klein" feestje hebben gevierd, groot gelijk!!
    Geniet er maar van!!

    Groetjes, Lydia

  • 27 Januari 2007 - 08:44

    Bert En Ina:

    Van harte gefeliciteerd Marleen!!! Krijgen we nog een jaar van die mooie verhalen en foto's uit KL! Tot in maart. Doei, doei,
    Bert en Ina

  • 27 Januari 2007 - 09:33

    Ria:

    Hoi Marleen,

    Jij hebt ook alle mazzel van de wereld he!
    Gefeliciteerd en bedankt nog voor je leuke kaart.

    Liefs Rene Ria Raymon en Michelle.

  • 27 Januari 2007 - 11:10

    Carlijn:

    Hee Marleen
    Wat super! Ben echt jaloers... Geniet van je tijd daar, en natuurlijk met Kia. En natuurlijk veel plezier in Bali binnenkort.

    Liefs, Carlijn

  • 27 Januari 2007 - 16:51

    Jildou:

    Wauw!! Gefeliciteerd!!
    Heb heel erg blij voor je!!
    Alleen een beetje jammer dat ik nog niets, maar dan ook helemaal niets heb gehoord :(
    Liefs Jildou

  • 27 Januari 2007 - 17:55

    Myrthe:

    Heej Marleen!!

    Wat goed, gefeliciteerd!!!! Super joh dat je lekker in Maleisie mag blijven.
    Ik ga naar Bodrum ben ik ook errug happy mee!
    X Myrthe

  • 27 Januari 2007 - 20:44

    Niels:

    Hey Marleentje,
    dat is inderdaad goed nieuws, ben blij voor je. Hopelijk zien we elkaar in maart dan weer.
    Grtz

  • 28 Januari 2007 - 17:08

    Claire:

    Echt super voor je Marleen! Ik ben echt blij voor jou! En uiteraard ook voor mezelf. Ik ben aangenomen bij Sudtours en werk van de zomer in Dalyan! Jippie! Allemaal zijn we weer blij! Gaaf die foto van Marije en jou!
    Dikke kuzz moi

  • 29 Januari 2007 - 06:19

    Tony:

    Beter de beterssss, je weet wat dat betekend dan he!!! ik kom langs!!!!!!!! kussssss

  • 29 Januari 2007 - 17:42

    HOEKIES:

    GEFELICITEERD !!!
    Maar we kijken er erg naar uit om je weer even te kunnen knuffelen Geniet van het goede nieuws PROOST

  • 30 Januari 2007 - 14:35

    Ingeborg W.:

    Hoi Marleen,

    gefeliciteerd met je nieuwe contract. Leuke site hebt je!
    Terwijl ik dit type is je moeder mijn stofzuiger door mijn huis aan het slepen :-))
    Groetjes uit Kampen,

    Ingeborg

  • 31 Januari 2007 - 14:42

    Jantje Uit Edmonton:

    Marleen why don't you try and come thru Canada on your way home or back to KL. Koffie is Klaar..

  • 05 Februari 2007 - 20:00

    Tess:

    3 weken!! Beters! Ik dacht dat je maar een weekje zou komen! Dat worden een heleboel wijntjes

  • 06 Februari 2007 - 22:33

    Renske Van De Pas:

    Hoi Marleen,
    Ik zag je stukje in de Flair en je kwam me bekend voor. We hebben elkaar ontmoet in KL tijden onze rondreis van 1 tot 23 sep. 2006 (KL, Taman Negara, Cam. Highlands, Penang en Langkawi) Nog bedankt voor je goede tips en veel succes toegewenst!
    Groetjes Renske van de Pas

  • 08 Februari 2007 - 21:04

    Marije:

    Hey!!!! Je bent naar de kapper geweest!!!! En nieuwe foto's! Tell me more!!!!
    Liefs, Marije

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 313356

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: