Vliegensvlug bezoek aan Penang - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Vliegensvlug bezoek aan Penang - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Vliegensvlug bezoek aan Penang

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

02 April 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

En zo ben ik al weer 10 dagen terug in Maleisië, al voelt het alsof ik hier al weer 10 weken ben! Toch vreemd hoor, 3,5 week in Nederland geweest en toch hoefde ik geen seconde te wennen aan KL, was echt weer op mijn plekkie!
Gisterenavond heb ik voor het eerst even een Marleen-Moment gehad. Dat houdt in, lekkere uitsmijter met ham gegeten, in bad gelegen met de Flair en daarna nog 2 afleveringen van Zaai gekeken. Heb er echt even van genoten. Het is namelijk zo dat Kia zijn nicht bij mij thuis heeft gedropt en er zelf weer vandoor is gegaan naar de universiteit waar ie dus een kamer heeft. Toen Kia mij vertelde dat zijn nicht naar KL kwam maar ook wilde rondreizen, heb ik dus aangeboden dat ze dan de dagen dat ze in KL zou zijn, wel bij mij kon logeren. Niet meer dan logisch toch? Niet wetend dat ze dus eigenlijk helemaal niet wil reizen en ik dus met haar opgescheept zit. Gelukkig kon ik haar overhalen om toch wat te ondernemen. Zo had ik een plan voor haar gemaakt om naar Penang en Langkawi te gaan. En naar Penang wilde ik haar wel vergezellen... ik wist immers dat ik dan vervolgens een paar dagen alleen zou zijn. Dusss bustickets geboekt voor vrijdagavond. Na mijn werk zouden we gaan en ik zou zondagmiddag weer terug vliegen en zij zou door gaan naar Langkawi en woensdag of donderdag terug komen. Helaas was ze van gedachten veranderd en staat ze vanavond om een uur of 9 weer bij mij op de stoep.
Ach ja... nog even een paar dagen volhouden. We zijn niet echt mekaars type namelijk... eigenlijk helemaal niet maar goed.. ik heb deze week al goed volgepland en aankomend weekend mag Kia het overnemen en ga ik ergens bij het zwembad liggen.. groot gelijk toch?
Maar goed, ik ben dus van t weekend naar Penang geweest. Via mijn collega's daar een goedkoop hostel gevonden op het strand. Helaas heeft het veel geregend en was ik alleen maar druk om voor madam alles te regelen dus ik was weer blij toen ik in het vliegtuig terug zat. Ik was zo opgelucht dat dit gevoel van opluchting het gevoel van vliegangst overwon. Vreselijke turbelentie maar het kon mij niet deren. Eigenlijk zou ik Kia dit weekend niet zien maar gelukkig hebben we nog gedate op het centraal station en hebben we onze hobby hotelhoppen nog even voortgezet met een bezoekje aan het zwembad van het Hilton. Dat is namelijk boven op het Centraal Station.
Ja en gisterenavond dus heerlijk gerelaxed.
Morgen hebben we weer Tosti Night met de Nederlandse afvaardiging van de NHTV in KL. Hebben we vorige week maandag ook gedaan, echt smullen hoor! Paar Zaai'tjes erbij.. genieten.

Oh ja, ik ben nu een jaar hier en ik kan er nog steeds niet bij dat ik hem niet eerder heb gevonden... The Reggae bar in Chinatown. Nou ja, ik heb hem niet gevonden maar de andere meiden maar het is echt een leuke bar en de drankjes zijn zowat gratis. Dus dat zal mijn nieuwe thuis worden binnenkort!

Op dit moment zijn we bezig om mijn trip voor volgende week te plannen. Als alles goed gaat, vlieg ik 10 april naar Kuching voor een vergadering met ons agentschap aldaar, de volgende dag van Kuching naar Penang om daar de hotelchecks te doen en dan vrijdag de 13e weer terug. Ik weet niet of vliegen op vrijdag de 13e een goed plan is maar dat zien we dan wel weer!

Aankomend weekend gaat gezellig worden. Vrijdagavond mijn verjaardag.. bij deze zijn al mijn lezers van harte uitgenodigd voor een borrel haha.
Zaterdagavond gaan we naar Speedzone. Dat is een feest bij de KL Tower en Marco V komt draaien. Staat in het teken van de DE race. Aankomen weekend is het weer zo ver en staat KL weer de kop want de Formule 1 wordt gereden.

Pfff, nou ik heb gevoel dat het een beetje een warrig verhaal aan het worden is dus ik stop er maar mee en ik ga ook maar weer aan het werk!

Goede week gewenst! xxx

  • 02 April 2007 - 05:49

    Mams:

    Toch nog een fijn einde aan dat weekend!!! Jammer dat je hier weg bent, maar erg fijn dat je het daar zo naar je zin hebt.
    Groetjes en een dikke kus

  • 02 April 2007 - 14:14

    Jildou:

    Lekker dat ie je opscheept met zijn familie :( maar kan me voorstellen dat je blij bent terug te zijn in KL en terug bij Kia natuurlijk. Βen gister net aangekomen op Kreta, dus nog een beetje bijkomen en het is 15 grd, dus nog niet echt spannend tot nu toe, maar hou je op de hoogte ;)
    Liefs Jildou

  • 02 April 2007 - 15:29

    Kim:

    Lekker in het zwembad daar.........ok hier kunnen we ook eindelijk genieten van het echte lenteweer maar zooo warm is het nou ook weer niet.
    Nog 4 dagen! Vanaf de bank in de karpersteeg hier alvast een hele fijne verjaardag!
    Kus kim

  • 02 April 2007 - 17:03

    Mieke:

    Zucht................jaloers!!!
    Ik blijf jaloers!
    Wou dat ik nog ff 3 weken die kant op kon, maar helaas dat zit er niet in!

  • 02 April 2007 - 21:03

    Mieke:

    Oja en marleen vrijdag de 13e is niet zo eng, ik vloog op 11 september gewoon niet bij stil staan!
    Zal je van de week weer eens mailen!

    liefs Mij

  • 03 April 2007 - 07:32

    Carolien:

    He Marleen,
    Fijn dat je het weer zo naar je zin hebt daar. Ik ben nog in Nederland en druk, druk, druk met van alles en nog wat. Straks ga ik met pa een nieuw fototoestel halen want die van mij was zo'n aanbieding waar altijd wel wat mee is. Ben ik klaar mee en ik moet natuurlijk wel goede foto's hebben voor op de site, toch? Nou meis geniet er lekker van daar en ik mail je gauw
    Liefs Carolien

  • 04 April 2007 - 15:11

    Tinque:

    heej lekker ding,

    jammer dat we elkaar niet meer gezien of gesproken hebben in NL.
    Ik ben blij dat je je weer helemaal thuis voelt.
    Nog 2 dagen en dan zit je op je kwart eeuw toch? Wouw...de tijd gaat snel ;)

    Nou scheetje, nog veel plezier daar. Als ik je niet te pakken krijg, alvast een hele fijne verjaardag vrijdag en succes volgende week met je reisje.

    dikke kus

  • 04 April 2007 - 19:17

    Rene En Ria:

    Hoi Marleen,
    Die borrel hadden we graag komen halen vrijdag bij je,maar wij nemen er wel 1 in kaatsheuvel op je!
    Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag,aangezien wij er morgen vandoor gaan feliciteren we je nu maar vast.Fijne dag en heerlijk te horen dat je het weer goed naar je zin hebt.

    liefs Rene Ria Raymon en Michelle (en natuurlijk de hamsters),(de muis is inmiddels weer vrijgelaten.)

  • 05 April 2007 - 16:02

    Mieke:

    Hier ben je nog niet jarig maar dat nu officeel wel.
    Dus even uit volle borst:
    Lang zal ze leven, lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria in de gloria in de gloria!
    Daar moet op gedronken worden hihaho!
    Enz enz!

    liefs Mieke en lonny

  • 06 April 2007 - 08:56

    Chantal:

    Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria, in de gloooorriiiaaaa..HIEP HIEP HIEP HOERA!!Haha nou ik zat me ff te vervelen op me werk dus ik dacht laat ik eens un verjaardagsgroet plaatsen op je site!Vanaaf wordt zeker een gezellig feestje..ik had ut voorstel om indiaantje te gaan spelen en dan ut monster op un stoel vast te binden en er met fakkels en bijltjes omheen te huppelen haha!Tot vanavond opperhoofd...Uch!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 313376

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: