Zo maar even een berichtje - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Zo maar even een berichtje - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Zo maar even een berichtje

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

14 Mei 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemaal,

Ik hoop dat het gaat goed met iedereen. De laatste tijd lekker genoten van het mooie weer in Nederland?
Hier gaat alles prima. Zo zijn gangetje. Helaas is het nog steeds niet druk wat aankomsten in KL betreft maar heb wel genoeg te doen. Gelukkig moet ik heel Maleisië in de gaten houden dus er is altijd wel werk.

Goed.. wat is er de afgelopen tijd gebeurd? Niet zulke bijzondere dingen.

Su (die de Oad boekingen afhandelt op kantoor) en dr kindje Carina zijn nog wezen eten bij me. Gezellig hoor zo'n kleine actieveling door het huis hebben dartelen.

Dan hadden we natuurlijk de koninginnendagreceptie van de Nederlandse ambassade. Was een sjieke bedoeling en nadat we onze buiken vol hadden gegeten aan bitterballen, poffertjes, patat en haring met uitjes zijn we hem maar weer gesmeerd.

Verder heb ik bezoek gehad van mijn achternicht Heidie. Zij is stewardess voor de KLM en had een 9 daagse reis naar KL toe dus uiteraard hebben we mekaar opgezocht en 2 hele leuke avonden gehad. 1 dag voor ze weg ging zijn we naar Luna Bar geweest met haar collega Esther. Ik was nog nooit in deze bar geweest maar hier ga ik zeker nog wel vaker komen. Net als de Skybar is deze bar ook op de 33ste verdieping van een hotel maar Luna Bar is helemaal openlucht. Super mooi uitzicht uiteraard, lekkere lounge muziek, mooie omgeving, zwembad erbij en heerlijke zitjes en banken.

Dan hadden we van het weekend een feessie. Mirjam en Aerin waren jarig afgelopen week en dat moest natuurlijk gevierd worden. Zaterdag eerst weer uit eten geweest bij Santini en daarna door naar een bar. Na even lekker buiten te hebben gezeten en de taart was aangesneden, verhuisden we naar binnen om even wat dansmoves te maken.
Gisteren (zondag) had ik een heerlijke luie dag en heb echt niets gedaan tot ik om half 8 in eens besefte dat ik zin had om te sporten dus 5 minuten later zat ik in de sportschool.
Kia heb ik dit weekend maar kort gezien. Hij kwam vrijdagavond en ging zaterdagmorgen weer weg. Deze week en volgende week heeft hij de final exams van het hele jaar dus hij zit alleen maar met zijn neus in de studieboeken.
Maar ach, daarna heeft ie 3 weken vakantie en ik heb een aantal vrije dagen opgenomen en we gaan met zijn tweetjes naar de Perhentain Islands. Vliegtickets zijn al geboekt en waar we slapen dat zien we dan wel weer.

Tijdens het typen van dit bericht heb ik zitten twijfelen of ik het zal vertellen of niet. Ach... ik doe het gewoon. Des te meer reden heb ik dan om het vol te houden. Marleentje is begonnen met het online afslankprogramma van Sonja Bakker. Jaja, ik die er zo op tegen was. Maar ik hoorde echter alleen maar goede verhalen dus ik ben het ook maar gaan doen. Ik heb persoonlijke begeleiding via internet en krijg iedere week een menu opgestuurd die op maat voor mij gemaakt is. Heb er net een week opzitten en al 2 kilo kwijt en ik moet zeggen dat het op zich best goed vol te houden is... wordt vervolgd!!

Nou, dit was het wel weer. Ik doe er nog ff een paar foto's bij en dan wens ik jullie allemaal een fijne week en houdt me op de hoogte van het wel een wee in Nederland!!!!

Liefs Marleen

  • 14 Mei 2007 - 06:13

    Tinque:

    scheetje,

    heerlijk om je verhalen weer te lezen.
    En wat gaaf dat je met Sonja bent begonnen ;). Knap hoor dat je het volhoudt.
    Fijn dat het ook nog zo goed gaat met Kia!

    Hier gaat alles z'n gangetje. De start was minder oftewel gewoon KLOTE maar nu...loopt alles gelukkig. Jeetje wat heb ik me ongelukkig gevoeld de 1ste 2wkn. Vandaag komt onze stagaire aan dus over 2 wkn loopt alles zoals het moet lopen (althans dat hoop ik) en hebben we wat meer vrije tijd. Ik heb nu 3 wkn geen vrije dag gehad dus...het mag onderhand wel een keer.

    Vanavond naar de luchthaven dus nu even tijd om met een excursie mee te gaan. Een boottocht, vervelend he, lekker om het eiland heen.

    Je hoort het allemaal wel weer.
    veel plezier daar en een hele dikke knuffel en kus vanaf Zakynthos

  • 14 Mei 2007 - 07:31

    Joke:

    hoi marleen
    Sonja Bakker is echt goed hoor ben zelf ook weer bezig was al begonnen maar kreeg ff een dipje maar er is al 5 kilo af nu moeten er 15 worden dus nog ff doorzetten maar.
    verder is alles hier ook prima alleen een beetje examenstress van Róbin maar gaat wel lukken hoop ik
    veel plezier op Perhentain en geniet van elkaar he
    groetjes joke

  • 14 Mei 2007 - 08:58

    Marije:

    Hey Marleentje!
    Per dag 75 dag man KLM in dat hotel?? Wow!!! Ik kan niet wachten om over te komen wippen. Stond toevallig vanochtend op de loopband op Schiphol met crew die net geland waren uit KL.
    Wil nog even zeggen dat ik vond dat je met je gewicht al super goed bezig was sinds KL, dus hier nog even een extra steuntje in de rug!
    Geniet van jullie vakantie strakjes!!!!
    Liefs, Marije

  • 14 Mei 2007 - 09:11

    Froukje:

    Heee Marleentje wat een grap, volgens mij heb jij Nienke gewoon op de foto gezet in het Marriott!
    Kus kus

  • 14 Mei 2007 - 09:29

    Carlijn:

    Ja, die Luna bar ken ik! Super mooi he! Wat goed om te lezen dat je het nog steeds zo naar je zin hebt.

  • 14 Mei 2007 - 11:17

    Mieke:

    Dag Meis,

    Hier klussmurf!
    Heb lekker 1 weekje vrij om te klussen.
    Net is de kapster geweest en einde van de week met hemevaart zijn er de volleybalfeesten 4 dagen lang party!
    Ik probeer zo snel mogelijk foto's te mailen!

    liefs Mieke

  • 15 Mei 2007 - 15:24

    Carolien:

    He Marleen,

    Knap hoor dat je aan het Sonja Bakkeren bent! Ik haat dieëten, maar af en toe moet je wat he?
    Geniet straks maar lekker van je vrije dagen met Kia!
    Tot mails
    liefs Carolien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 313351

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: