Zo maar wat gebrabbel - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Zo maar wat gebrabbel - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Zo maar wat gebrabbel

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

05 Oktober 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Dit keer een verhaal vanuit de stad.
Geen bountyverhaaltjes, zoals alle Nederlanders hier in KL wel hebben :-(

Alles gaat prima. Ben op het moment druk bezig met de seizoensafsluiting en gezellig bezoekjes en etentjes en drankjes overal in de stad.
Ik heb al een paar weken geen avondje meer voor de buis gehangen. Maar je hoort mij niet klagen, het is erg gezellig. Het begon met een bezoekje aan de Reggea Bar waar me met een heel stel hebben gegeten. Sandra, Renee, Paulien en ik bleven over en hebben de bar onveilig gemaakt. Nou eigenlijk hebben we onszelf en dan met name de maag onveilig gemaakt want de drankjes smaakten erg goed en ook de drankjes die daarna werden voorgeschoteld door de eigenaar van die tent. We werden ook nog uitgenodigd om mee te gaan naar zijn huis voor als we nog 'goed spul' nodig hadden. Dat leek ons nou geen goed plan!

Verder een aantal keer naar mijn nieuwe stamkroeg, de Skybar, geweest. Paar keer gegeten en geborreld. Het blijft iedere keer weer fantastisch. Aan dat uitzicht wen je echt nooit.

Verder ben ik dan eindelijk weer eens wezen finedinen. Met Sandra en Rienk ben ik dat wezen doen in Starhill. Erg sjiekerdepiep allemaal. 2 flessen wijn, heel wat sushi voorgerechten een pasta die je haast niet op je bord zag liggen en 55 euro armer, verhuisden we nog even naar de Qba voor een afzakkertje en hebben we een poging gedaan tot salsa dansen.. die uiteraard mislukte.

In januari is Marije hier geweest een paar dagen en ze is er nu weer maar dit keer voor werk daar ze nu vliegt bij de KLM. Uiteraard heb ik haar meegenomen naar de Skybar en zijn we nog wezen stappen met een aantal collega's van haar. Altijd makkelijk die KLM passen om zo de discotheken gratis in te komen!
Schijnt trouwens ook te werken met je airmiles pas.. dus tip voor de lezers die nog willen komen. Vergeet die pas niet haha!!

Aankomend weekend wordt weer supergezellig want vanavond komen Nicolette en een vriendin van haar een weekendje bij me logeren. Zij studeren op het moment in Bangkok en Kuala Lumpur is dan bijna om de hoek he. Met Nicolette heb ik gewerkt in Marmaris.

Als laatste nog de mededeling dat ik me wil verontschuldigen voor mijn mail achterstand.. ik kom er gewoon niet aan toe. En aankomende week ben ik de hele week op de eilanden om de gidstextcontroles te doen en daarna is het allemaal wat rustiger en ga ik er echt de tijd voor nemen om iedereen terug te mailen.

Oh ja, heb alle kaarten van de deuren en muren getrokken. Het waren er 163!
Ik zal even de Top 3 bekend maken:
1: Pa en ma met 63, inmiddels 66
2: Oma met 40, inmiddels 41
3: Mieke met 20, inmiddels 21

Met andere woorden.. de deuren zijn weer schoon voor een nieuwe lading en ik roep jullie op om ook in de Top 3 te komen.. Ik vind het nog steeds geweldig om post te krijgen...

Met Kia gaat het trouwens ook super al is hij even druk op het moment. Hij zit midden in de final exams maar over een week zit het er op en heeft ie 3 weken vakantie en gaan we weer even samenwonen.. Hartstikke gezellig dus.

Beste vrienden en familie, dit was het weer. Allemaal een fijn weekend gewenst!

Veel liefs vanuit Kuala Lumpur,

Marleen

• 05 Oktober 2007 - 06:26

Mams:

En ja hoor daar is ie weer: de eerste
    Vind het wel leuk hoor om zo maar "gebrabbel"te lezen. Wat is de prijs voor de eerste plaats? Een reisje naar KL? We zullen ons best doen om nogmaals als eerste te eindigen!!!
    Kussie

• 05 Oktober 2007 - 06:33

Sam:

Ik wild enet een eerste bericht zetten:P nou ja 2e is ook goed xje! sam

• 05 Oktober 2007 - 07:25

San..:

Hahaha een Sam en San achter elkaar.. leukkk!

Jaa was idd weer erg leuk allemaal de dingetjes die we gedaan hebben.
    En aankomend weekend staat ook alweer van alles in de planning.. dus komt ook helemaal goed!
    En dan de rest noggg.. Jij een lekkere "vakantie" twee eilanden.. poe poe.. hahah..
    Nou tot vanavond maar weerr!!

Liefs Sandra

• 05 Oktober 2007 - 07:26

Aerin:

Niks gebrabbel! ik super jaloers en ik wou dat ik daar ook kon zijn! Ik wil de Skybar ook als stamkroeg!!!!

Kus
    Aerin

• 05 Oktober 2007 - 09:21

Jenny:

woa toen ik het las waande ik me ook weer even in KL city.. skybar, reggeabar.. haha dream on. geniet er maar van marleentje!

Kus Jenny

• 05 Oktober 2007 - 10:03

Joke:

wat heb je toch een saai leven daar hahaha.
    maar dat kleine beetje op je bord is wel goed voor sonja bakker hoor
    ik ga zo lekker aan de boerenkool met worst mmmmmmmm
    groetjes joke

• 05 Oktober 2007 - 11:05

Caroline (Fethiye):

Hoi Marleen! Wat leuk dat je me een berichtje gestuurd hebt! Ik wil alles van Corralejo weten, heb geen idee wat me daar te wachten staat. Ik ben er twee dagen geweest tijdens een studiereis, dus weet wel hoe het er uit ziet daar. Maar daar werken is natuurlijk weer heel anders. Heb je een prive-email zodat ik je nog een keer kan mailen? Heel veel succes in KL, maar vooral ook veel plezier natuurlijk! Hoe lang blijf je daar en wat zijn je plannen hierna?
    Groetjes van Caroline

• 05 Oktober 2007 - 11:06

Carolien:

He Marleen,
    Leuk om te lezen! We zijn afgelopen week ook in de sushibar geweest, erg lekker!
    Je vermaakt je zo te lezen prima, lekker van genieten! We mailen gauw weer!
    X Carolien

• 05 Oktober 2007 - 11:39

Emmie:

Ziet er inderdaad erg gezllig uit daar.Fijn dat alles goed gaat,ook met Kia.Geniet lekker van jullie drie weken straks!
    Groetjes!

• 05 Oktober 2007 - 12:08

Mir:

Heb me weer even in het goede cityleven gewaand, thnx haha :)Je stamkroeg, een van de mooiere& luxe clubs met het geweldigste uitzicht everr...leuke fotos trouwens, ziet er gezellig uit! Xxx Mir

• 06 Oktober 2007 - 09:41

Tony:

Gelukkig ben ik niet jaloers en dan ga je ook nog is de skybar je stamkroeg noemen, zijn de rollen ineens omgedraaid. Ellendige Nederland, blijf maar lekker daar en geniet!!!

Dikke knuffel mij

• 07 Oktober 2007 - 07:05

Marije:

Ha chica!
    Was weer gezellig gisteravond, maar kan me voorstellen dat je verlangt naar een avondje voor de buis.... Even bijtanken na al die vermoeiende bezoeken :-D
    Ik zie je straks voor een koffie!
    Liefs, Marije