Terug van weg geweest - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Terug van weg geweest - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Terug van weg geweest

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

22 April 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

En zo zit ik al weer een paar dagen in Kuala Lumpur en ben ik al weer helemaal gewend. Al heb ik wel wat moeite met het op gang komen op kantoor want iedere keer dwalen mijn gedachten af naar de heerlijke vakantie in Nederland.
Het begon natuurlijk al met dat super feest waarbij echt vrijwel iedereen is geweest. Nogmaals mijn excuses dat ik sommigen van jullie echt alleen bij binnenkomen en weggaan heb gesproken maar ik was al enorm blij dat iedereen er was en dat ik iedereen weer heb kunnen zien.

Het korte tripje met overnachting naar Maastricht met moeders was ook helemaal top. Heerlijk weer ook dus lekker op het terras kunnen zitten op de Markt en het bekende Vrijthof.
We hebben lekker zitten eten bij de Argentijn, naar de bios geweest, roseetjes gedronken en natuurlijk heeeel veel gewinkeld!
Op de terug weg nog even de baden in Arcen meegepikt en een biertje in het Hertog Jan cafe waar het bier rechtstreeks via een leiding uit de brouwerij het cafe in stroomt.

Verder uiteraard een nachtje bij Oma geslapen en vanuit daar naar het mooie Gennep waar ik met Mieke 100 teentjes knoflook heb gegeten bij de Genneper Griek :-).

Op mijn een na laatste dag zijn pa, ma, Jeroen en ik naar Zwolle geweest met als plan naar de tapas bar te gaan maar helaas was die gesloten.
Alhoewel, zo "helaas" was dat niet want we zijn (jaja, weer) bij de Griek uitgekomen en we hebben daar zo'n gezellige en natuurlijk lekkere avond gehad. Dat was echt fantastisch.

Vrijdag om 21:00 zou ik met de KLM de lucht weer in gaan. Echter werd dit 3 kwartier later omdat de persoon naast mij niet kwam opdagen en dus de bagage van boord moest.
Dus Marleentje had 2 stoelen. Dat is echt een luxe op een vlucht van 12 uur. Dus ik heb heerlijk geslapen.
Ik had eerder op Schiphol ook al de mazzel dat ik een incheck dame trof met een goed humeur en dat heeft me 90 euro gescheeld want ze heeft me mijn overbagege niet berekend dus de koffer van 24 kilo mocht mee en ook mijn handbagage van 15,5 kilo heb ik mee gekregen.
Een dag later kwam ik weer aan in KL en stond Kia me op te wachten.
Uiteraard super om hem weer te zien en na mijn favo bord noodles hield ik het die dag snel voor gezien.

Tsja, en dan nu weer op kantoor...
Raar hoor, alsof je niet bent weg geweest maar al de waxine lichtjes in mijn huisje, bijzondere cadeaus, foto's en mooie herinneringen doen me beseffen dat Nederland toch wel het land zal zijn waar ik me wil settelen en dat ik bof met zo'n fijne familie en vrienden.

En papa en mama.... ik zal nooit meer langer dan een jaar weg blijven.
Bedankt voor de geweldige tijd bij jullie thuis en fijn om te weten dat mijn kamertje altijd zo zal blijven.
En voor je het weet, is het al weer 15 december. Geweldig om Kerst en O&N dit jaar weer bij jullie te mogen vieren!

Veel liefs uit Maleisië


  • 22 April 2008 - 05:42

    Mams:

    Ja het was super allemaal, echt zooo gezellig, en nu maar hopen dat het gauw 15 december zal zijn!!!!!!
    Kus

  • 22 April 2008 - 07:41

    Pa:

    Lieve Marleen,

    Het was fantastisch dat je hier was. Ik heb er erg van genoten. Het is ook goed om te weten dat je het in KL ook goed naar de zin hebt. Met dat allemaal in het achterhoofd komen we de tijd tot 15 december wel weer door.
    Een hele dikke kus van je grootste fan.

  • 22 April 2008 - 08:54

    Jildou:

    Volgens mij hebt je alles uit je vakantie gehaald wat er in zat. Je hebt ook groot gelijk. :-)
    Als je in december terugkomt, zal het wel een beetje kouder zijn, maar dat is alles mooi versierd met kerstlichtjes en hoor je overal kerstliedjes, heerlijk, kijk er al naar uit haha!
    Maar goed, ik loop een beetje op de feiten vooruit. Eerst nog even een seizoentje KL doen, maar dat vliegt vast ook voorbij!
    Werkse meis!
    Jildou x

  • 22 April 2008 - 09:24

    Marischa:

    Meis, fijn dat je hebt genoten in NL! Nu weer terug op je plekkie! Weer in je ritme komen maar dat gaat vast helemaal goed komen!

    Liefs Marischs

  • 22 April 2008 - 16:23

    Aerin:

    Wij vonden het ook hardstikke tof om jou weer te zien. Super bizar maar echt heel erg leuk. Volgende meeting gewoon weer in KL doen?

  • 22 April 2008 - 20:12

    Emmie:

    Hoi Marleen,
    en dan zit je zo maar weer in KL i.p.v.in NL.Wij vonden het allemaal erg leuk je weer gezien en gesproken te hebben!Ook Ilse vond het volgens mij best gezellig.Er zijn mensen waar ze minder leuk op reageert[vraag maar aan je moeder!]Veel succes daar maar weer en doe Kia de groeten van ons, we hopen hem zelf ook nog eens te ontmoeten!!

    liefs,
    Ton Emmie en Yvonne.

  • 22 April 2008 - 21:40

    Mirjam:

    Hee Marleentje!! Echt super dat je t zo naar je zin hebt gehad hier! Het feest was echt heel leuk, wel bijzonder om je hier in Nederland te zien natuurlijk:D. Who knows waar we de volgende keer elkaar weer ontmoeten... bepaalde plekken dwalen nou eenmaal constant in t rondte.. Constant:D. njaa t zal wel zo moeten zijn..;)

  • 23 April 2008 - 13:47

    Carolien:

    He meis,
    Fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad! Daar kun je mooi op terugkijken. Hier ook alles oke, ben veel aan het werk, maar hoort erbij en nu ook meer op kantoor, dat vind ik wel minder..
    Tot gauw
    Liefs Carolien

  • 23 April 2008 - 20:24

    Jos En Lilian:

    Hallo Marleen,

    Voordat we naar onze vakantiebestemming vertrekken nog even een kort berichtje. Het weekendje Kampen was super gezellig.
    We feesten wat af, want vandaag hebben we ook weer de verjaardag van ons pap gevierd. Nog bedankt voor de leuke kaart!
    Tot gauw/mails of ziens!

    Ons mam en pap uut Gennep

  • 27 April 2008 - 18:19

    Melanie:

    He Marleen, fijn dat je een goede tijd hebt gehad. Ik heb ook heerlijk genoten, nu weer in Fethiye en het gaat super hier. Geniet van het de hele dag met de kids op pad zijn. Zijn bij een creche wezen kijken, maar denk er hard over om maar gewoon lekker helemaal niet te werken dit seizoen. Maar ja, we zullen zien...

    Suc6 weer in KL
    Melanie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 313360

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: