Hello :-) & Goodbye :-( - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Hello :-) & Goodbye :-( - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Hello :-) & Goodbye :-(

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

19 Juli 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Omdat ik mn vorige verhaal nog erg met mijn hoofd bij de dolfijnen zat, was ik even vergeten te melden dat ik bezoek heb gehad vanuit Nederland.
Samantha, stagiaire van vorig jaar in KL, is hier 6 juli aangekomen. Nadat ze een paar dagen bij haar ex-collega heeft verbleven, mocht ik haar een paar dagen ‘lenen’.
Uiteraard hebben we, met de rest van de Dutchies, bij Santini gegeten en een borrel gedaan in de Skybar. Ook zijn we naar de Eye on Malaysia geweest, het reuzenrad net buiten de stad. Sam was daar nog nooit eerder in geweest, shame on you!
Verder moest er geshopt worden, Starbucks outlets worden bezocht en makan makan, oftewel lekker eten.

Om het leuke bezoek af te wisselen, ook iets minder leuks; Sebastian heeft afscheid moeten nemen van zijn stad KL. De stage kwam tot zijn eind maar ook van hem weet ik zeker dat hij weer terug zal komen.
Sebas: Bedankt voor de super gezellige 7 maanden en al onze stiekeme koffiedates en heel simpel te zeggen: “Tot snel in KL”.

Omdat vrijwel alle stagiaires verliefd werden op de stad, kun je er donder op zeggen dat ze weer terug zullen komen, zo ook Chantal. Haar heb ik gisteren weer ontmoet. Ze is hier nu met haar ouders en zusje en is voor toerist aan het spelen. Gisterenmiddag via de telefoon vertelde ze dat ze om 8 uur bij La Bodega gingen eten omdat ze, net als ik, ook dol is op de alioli.
Nynke en ik zijn er ook gaan eten en zaten er al eerder zodat ik Chantal kon verassen met een grote klodder alioli. Actie was geslaagd.

Op de terug weg werden Nynke en ik aangesproken door 2 jongens die vroegen of we Engels spraken. Nynke gaf het inkoppertje door te zeggen dat we uit Frankrijk kwamen en geen Engels spraken waarop we dus vervolgens deden alsof we echt geen Engels konden en domme Fransozen waren. Ik pieste in mn broek van het lachen maar achteraf schaamden we ons rot want ze wilden echt alleen maar weten waar ze gezellig wat konden drinken ;-)

Bij deze nog een aantal leuke filmpjes:

http://www.youtube.com/watch?v=3rfb4O-r7Ic

http://www.youtube.com/watch?v=sEjGwvIn-bM

Dat was het weer.. PRETTIG WEEKEND!

  • 19 Juli 2008 - 07:17

    Jenn:

    Jullie hebben het gezellig daar zo ;) Sam en Chantal al daargweest... Hopelijk is jenny next :D Nou geniet er nog even van met al die leuke mensen om je heen marleentje. Dikke kus!!

  • 19 Juli 2008 - 07:40

    Benny:

    Hej Marleen,

    Het was inderdaad een heel gezellig afscheid van Sebas.Altijd treurig als je afscheid moet nemen, maar aan al het goed komt een eind. En met Sam was ook gezellig. Voor mij is het ook nog maar 10 dagen en dan zeg ik adie.

    Nu nog maar even genieten, maar ik ga zeker ook terug komen.

    Groeten,

    Benny

  • 20 Juli 2008 - 04:53

    Sam:

    leuk dat je me alsnog erop hebt gezet :p hahaha ik zie je volgende week weer! coffee at meal station;)

  • 20 Juli 2008 - 13:57

    Mams:

    Ja, Marleen het is wel ee komen en gaan daar he?
    Maar ik vind dat je daar goed werk doet hoor, al die mensen opvangen en uitzwaaien. Ga er nog maar een tijdje mee door, zal Kia ook wel heeeeeel blij mee zijn.
    Kus

  • 20 Juli 2008 - 16:14

    Aerin:

    Super leuk die filmpjes! Jenny, wanneer gaan we?

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 313292

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: