Het duurt ff.... - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Het duurt ff.... - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Het duurt ff....

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

23 December 2008 | Nederland, Kampen

... maar dan heb je ook wat!!

13 uur vliegen, dit keer vanaf Singapore omdat het nogal goedkoper was.
Eerste keer met Sinapore Airlines maar zeker niet de laatste keer!
Wat een beenruimte en service, daar kunnen de KLM en de MAS nog wat aan leren.. sorry KLM-vriendinnen, niet persoonlijk opvatten!

Maar ik ben er dus weer, in het mooie Kampen!

Heb al heerlijk gesmult van wat echte Nederlandse dingen en de winterkleren en winterjas zijn gekocht.

Ik wil jullie allemaal een hele fijne kerst toewensen en het allerbeste voor het nieuwe jaar.
Deze wens is een beetje laat maar ik ben er in KL niet meer aan toegekomen in die hele drukke laatste week.

Liefs Marleen

• 23 December 2008 - 20:14

Mireille:

Fijn om te horen dat je weer veilig met beide benen in de nederlandse klei staat. Ook een hele fijne kerst. Groetjes aan papa en mama

• 23 December 2008 - 20:21

Jildou:

Welkom thuis! :)
    Fijne feestdagen met veel familie en vrienden dichtbij!

• 23 December 2008 - 20:44

Emmie:

Hoi Marleen,
    Welkom in ons koude kikkerlandje, maar kan ook heel gezellig zijn hoor!
    Eerst even lekker bijkomen van de lange reis en dan maar genieten van alles wat er op je afkomt en plannen maken.
    Veel liefs en tot gauw!
    Geniet van de kerst!!!
    En daarna van het HOLLANDSE VUURWERK!!!

Groetjes ,

Emmie.

• 23 December 2008 - 21:13

Linda:

Hey marleen!
    Wat goed en fijn dat je er weer bent!
    We zien elkaar vast wel even een keer, toch?
    Fijne kerstdagen, geniet er maar lekker van!

Liefs linda

• 23 December 2008 - 21:35

Paulien:

Welkom in het koude Nederland!! Misschien kunnen we wel gaan schaatsen met onze date;) Tot snell!! Geniet van alles en iedereen!!xxx

• 24 December 2008 - 09:28

Tinque:

Hey scheet,

geniet lekker van het thuis zijn :). Hoe lang blijf je in NL? Ik kom begin februari terug, zie ik je dan nog???
    Alvast fijne feestdagen en een super 2009 met Kia.

xx

• 24 December 2008 - 09:50

Ina:

Hoi Marleen,

Nou welkom thuis meissie :) Geniet van alle warmte om je heen. Ik wens jou stralende feestdagen en een heeel liefdevol 2009!

Een knuffel van Ina (en natuurlijk ook van Bert, Auke en Maaike)

• 24 December 2008 - 11:08

Marije:

Marleen! Dat is even wennen in NL.... Maar wel weer fijn met je ouders, broertje en verdere familie! Hele fijne en gezellige kerstdagen met ze toegewenst! Fijn dat je dat weer eens 'thuis' kan vieren.

Heel veel liefs,
    Marije

• 24 December 2008 - 11:47

Melanie:

Welkom thuis en fijne feestdagen. Kom je binnenkort een x langs op kantoor??
    xx Mel

• 24 December 2008 - 14:48

De Barnevelders:

Hey Marleen....

Welcome back.. :)
    de een komt...en de ander gaat.
    Veel plezier weer in je van ouds vertrouwde kikkerlandje....

Groetjes,

• 24 December 2008 - 15:25

Kim:

tot gauw!!

• 24 December 2008 - 17:35

Marischa:

Heej,

Hele fijne feestdagen gewenst met familie!

Liefs Marischa

• 27 December 2008 - 18:17

Kerstman:

Hoi Marleen welkom terug in nederland jij ook een goed gezond en gelukkig 2009 toe gewenst. en doe Kia de groeten

• 04 Januari 2009 - 13:32

Margriet:

he buuf
    verstop je je? heb je nog niet gezien. alles ok? ko binnenkort wel ff langs. groetjes margriet

• 06 Januari 2009 - 04:14

Anja:

Hey Marleen, dan moet je Emirates eens proberen, het kan nog altijd beter, hahahahaha. Alsnog een heel gelukkig nieuw jaar. Ik hoop dat je het jaar goed begonnen bent. Geniet van Nederland en dan hopelijk snel terug naar KL!

XX