Bericht 95 uit Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Bericht 95 uit Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Bericht 95 uit Kuala Lumpur

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

23 April 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Bericht nummer 95... en dan heb ik de verhalen over die andere mooie plekken in Azie nog geen eens meegeteld.

De tijd gaat echt te snel, ik zit hier al meer dan 3 jaar.
Verhalen worden natuurlijk steeds 'saaier'.
In Maleisie valt niet veel meer te ontdekken, maar in Azie uiteraard nog wel dus dit jaar zullen er vast nog wel mooie Azie verhaaltjes bij komen.

Voor ik het vergeet: Ik wil even iets rechtzetten. In mijn vorige verhaal kwam ik waarschijnlijk erg teleurgesteld over dat ik op mijn verjaardag geen enkele kaart in de brievenbus had ontvangen.
De dagen erna is het goedkomen en heb ik van bijna alle vriendinnen een kaart gehad dus bij deze HARTELIJK BEDANKT!

De afgelopen 2 weken waren weer gezellig en druk.
Chantal en Nathalie kwamen natuurlijk weer even langs aangezien hun hebben en houden nog steeds in mijn logeerkamer lag. Jammer dat ze nu weer weg zijn :-(

Dan hebben Kia en ik een hele zondag (het regende toch) monopoly gespeeld. Het was voor hem de eerste keer en uiteraard won hij...

Ook ben ik uitgeweest.. jaja Marleen en stappen, wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Ik ben met Lies naar de Reggae bar geweest.. de coctails smaakten me prima en het was donders gezellig.

Later die week belandde ik er nog een keer, dit keer met 20 reisburo medewerksters vanuit Nederland. Zij waren met Oad op studiereis hier.
Zij zijn 2 dagen in KL op pad geweest en daarbij was ik uiteraard aanwezig.
Ik heb ze natuurlijk verwelkomd op de luchthaven en mocht weer eens een praatje doen in een bus, iets wat heel lang geleden is aangezien ik hier niet naar de luchthaven hoef.
Diezelfde avond zijn we met zijn allen een voetmassage wezen doen wat natuurlijk de nodige giechels en schreeuwen (Robin werd wel heel hard aangepakt door zijn masseur) heeft opgeleverd.
Daarna zijn we naar de Skybar geweest, iedereen ging mee en ze vonden het natuurlijk erg leuk daar.

De volgende dag heb ik ze mee genomen naar Chinatown maar om 22:00 werd de markt al afgebouwd dus shoppen zat er niet meer in en dus zijn we in de Reggae bar belandt wat zo gezellig was dat ze niet wilden haasten voor de laatste monorail en allemaal met taxi's weer naar het hotel zijn gegaan.

Dan nog even een tip voor de dames onder ons: Jullie moeten echt naar de film "He is just not that into you' gaan. Ik ben er heen geweest met Lies, Fleur en Sanne en wat hebben we genoten....

Zou ik toch bijna het hoogtepunt vergeten te vertellen van de afgelopen 2 weken...
David Archuleta was hier voor een concert. Wie????? David Archuleta..
Niet zo wonder dat jullie die niet kennen. Hij was vorig jaar 2e geworden met American Idol, voor mij 1e trouwens.
Een paar dagen voor het concert had ik Lies gevraagd of ze mee wilde en ze kende hem niet maar vertrouwde mij toen ik zei dat hij erg de mooite waard was om te zien.. euh te horen ;-)
In KL van kastje naar de muur gestuurd om een kaartje te scoren en uiteindelijk maar besloten om er dan maar op de gok heen te gaan.
In Sunway Lagoon (mega mall, met pretparken etc) aangekomen heeft het ook weer 2 uur geduurd voor we op de juiste plaats aan waren gekomen en waarvan werd gezegd dat ze er zeker nog wel kaartjes zouden hebben.
Daar aangekomen zagen we de laatste 2 kaarten zo voor onze neus verkocht worden. Uiteraard werden we erg pissed en tikte een jongen op mijn schouder of we zijn kaartjes wilden kopen want hij had ze gewonnen.
Tuuuuuuuuurlijk.. dus voor 3 euro per persoon (!!!!!) kwamen wij binnen.
Er waren veel te veel kaarten verkocht en konden dus ook nergens zitten maar na wat boze blikken vanuit onze kant, konden we ons zelf ergens tussen proppen.
Meneer liet 1,5 uur op zich wachten maar voor mij was dat zeker wel waard want hij was hartstikke goed!

Ondanks ik dacht dat ik niets had meegemaakt deze 2 weken, is het toch weer een heel verhaal geworden.

Ik zal nog even wat foto's bijvoegen en dan is het weer uit met de pret en ga ik weer even aan het werk.

Liefs uit KL,

Marleen


  • 23 April 2009 - 04:39

    Fleur:

    Jaaaaaaa leukleukleuk!
    En zondag poffertjes,maandag alioli,donderdag bitterballen en reggaebar..Hoezo jij gaat niets meer meemaken hier?
    Haha, heb dr zin in!
    X

  • 23 April 2009 - 05:47

    Mams:

    Ja, ziet er wel goed uit die zanger. Leuk verhaal weer trouwens, zou niet zeggen dat je weinig meemaakte. Ik kan wel zien dat die coktails in de Reggea bar lekker waren!!!!!!!
    Groetjes maar weer

  • 23 April 2009 - 06:09

    Pa:

    Het plezier straalt ervan af!!!!!!!!!

    Doorgaan zo zou ik zeggen.

    Dikke kus,
    Pa

  • 23 April 2009 - 07:01

    Paulien:

    Ik mis de reggaebar!! En ga zo snel mogelijk naar die film! Leuk verhaal weer!! xxx

  • 23 April 2009 - 16:03

    Dries Roelvink:

    Weer een grappig verhaal, Natuurlijk kende ik die zanger wel. Hij heeft al een paar keer bij mij in het voorprogamma gestaan. In mij goeie tijd haha

  • 23 April 2009 - 19:15

    Jenny:

    Reggeabar, skybar... Na zoveel maanden wil ik nog steeds terug om daar weer gezellig drankjes te doen!!! Leuke gast btw die david archuleta hahah Liefs, Jenn

  • 23 April 2009 - 19:26

    Carolien:

    He meis,

    Weer een leuk verhaal!
    Het klinkt allemaal gezellig.
    Ik heb net ook geprobeerd foto's te plaatsen maar hij deed het weer eens niet...
    Gaat het later thuis wel uitvogelen.
    Moet er nu toch echt een keer van komen!
    Ik mail je gauw
    X Carolien

  • 23 April 2009 - 20:42

    Mir:

    Heej Marleentje!

    Even geen tripjes...maar je maakt wel leuke dingen mee :D..en de raggea bar weer helemaal herontdekt;)...wat hebben we daar leuke tijden gehad he :D. Hebben ze nog steeds die supersterke baco's voor 5 ringgit haha:D?

    Fijn weekend! Kuss Mir

  • 24 April 2009 - 07:49

    Corina:

    Hoi Marleen,

    Wat een gezelligheid weer allemaal.
    En die tip voor de film houd ik in gedachten.

    Goetjes maar weer,
    Corina (en uiteraard ook van de rest)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 313282

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: