Merhaba vanuit Turkije - Reisverslag uit Fethiye, Turkije van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Merhaba vanuit Turkije - Reisverslag uit Fethiye, Turkije van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Merhaba vanuit Turkije

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

26 Oktober 2005 | Turkije, Fethiye

Wat een heerlijkheid om hier weer te zijn..
Mijn vakantie begon erg dramatisch.
Allereerst had het vliegtuig waarmee ik naar Dalaman vloog 9 uur vertraging. Van de 1e 6 uur was ik gelukkig al op de hoogte, een dag ervoor was ik gebeld. De hele vloot van Martinair had vertraging ivm met de gasten uit Mexico terug halen! Bleek ons toestel te zijn.Maar ja maakt niet uit, Marleentje vermaakt zich altijd prima op Schiphol.
Toen we uiteindelijk landden op de luchthaven op Dalaman voelde het alsof ik weer thuis kwam. Het ontvangst van de meiden en kennissen daar was super. Ik was eerlijk gezegd wel een beetje bang want wat als het tegen valt maar iedereen deed zo leuk.
Voor degene die het nog niet wisten, ik ben een weekje op vakantie hier. Eerst 4 dagen Fethiye en dan 4 dagen marmaris. Marischa in Fethiye haalde me op en we gingen met nog 2 gasten in een minibusje naar Fethiye. 45 minuten ging het goed..... totdat er van rechts (wij reden op voorangsweg) een auto aankwam en wij er vol op inreden en we reden best hard. Beste bosting. Gasten hadden niets, buschauffeur ook niet, ik een zere arm en Maris een zeer been. Ze heeft snel een ander busje geregeld en wij zijn afgezet bij het ziekenhuis. Allebei onderzocht, met mij was niets, alleen een mooie blauwe tatoo op mijn arm. Maris erg last van been en heeft een brace om dr nek. Daarna moesten we naar het politieburo om ons verhaal te doen. Daar zagen we ook de bestuurder van de andere auto, en hij was mega dronken.
Nou lekker aankomst dus.
Maar goed, ik ben er weer. Vanmiddag bij mijn favo lunchtent gelunched en daarna ben ik met de dolmus naar het strand gegaan van Oludeniz en heb ik heerlijk gebakken.
Net met Maris gegeten in Fethiye op het dorpspleintje en nu gaan we een borrel halen in de Ottoman, turkse bardancing waar haar vriendje werkt!!
Een dezer dagen schrijf ik weer meer!!!

  • 26 Oktober 2005 - 19:54

    Marga:

    Hallo Marleen,
    Gelukkig is alles goed afgelopen!! Ik ben blij dat je er nu net bent.
    Heel veel plezier saampjes

    groetjes

  • 27 Oktober 2005 - 06:23

    Henk:

    Het was ff schrikken maar gelukkig is alles goed. Geniet maar van de (korte) vakantie.
    Doe iedereen de groetjes.

    P.s. Het is thuis nu wel erg stil.

    Tot volgende week

  • 27 Oktober 2005 - 08:19

    Judith:

    Hey marleentje,
    Wat een verhalen weer he je maakt het weer mee. Wil je me op de hoogte houden van misschien interessante dingen, ik heb een ander nummer ben namelijk mn nieuwe kei leuke telefoontje kwijt geraakt snik.... maar nieuwe nummer is: 0628857063
    Nog veel plezier daarzo en niet vergeten Aykut de groeten te doen he hahaha ;-) dikke kus

  • 27 Oktober 2005 - 09:41

    Mieke:

    Hola

    Leuk dat je weer even teruggaat!
    Hier is Malaga is nog steeds alles goed!
    Zie je snel.

    Kus Mieke

  • 28 Oktober 2005 - 10:45

    Diepzeebromvlieg:

    veel plezier daar nog

  • 29 Oktober 2005 - 09:22

    Marije ´stuck On Fuerte´ ;-):

    Hey Marleen!
    Zat even je foto´s te bekijken en moet zeggen dat je huisje/huissie er ontzettend gezellig uitziet! Wat een bloemenzee! Hier was het alleen maar zand in de achtertuin (in bed, in de woonkamer, in de slaapkamer, in ... )
    Fijne vakantie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 312963

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: