Even teken van leven - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Even teken van leven - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Even teken van leven

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

19 Januari 2006 | Mexico, Playa del Carmen

Beste mensen, dit bericht is totaal niet bedoeld om je er mee jaloers te maken maar ik moet weer even wat kwijt:
In mijn vorige bericht schreef ik dat ik op weg was naar het strand. Dat hebik ook gedaan en wist echt niet wat ik zag toen ik er aankwam. Ik heb volgens mij eerst 5 minuten om me heen gekeken en niet bewogen. Het zand was wit en de zee heeft zo'n aparte kleur. Tussen blauw en groen in maar de zee was erg wild. Het waaide ook erg hard. Ik heb mezelf op een strandbedje gesetteld en ik lag nog maar net en kwam al een bekende (ja vrienden maken doe je snel hier) aan dus hebben we de hele dag gekletst en was het weer snel 5 uur en wordt het toch wel fris en aan een kant ben ik lekker verbrand. Savonds zijn Tinque, Karin (collega van T) en ik soepie wezen eten en daarna naar bed gegaan want ik had nog zo'n last van het tijdsverschil.
Goed dat ik dat heb gedaan want gisteren werd ik super uitgerust wakker en werd weer helemaal happy toen ik de gordijnen open deed. Ik ben eerst even met Tinque mee geweest naar 2 info's. Ik keek mijn ogen uit in die hotels... echt ongelooflijk mooi.
Daarna ben ik weer naar het strand geweest. Lag een super grote cruise voor het strand dus dat maakte het perfecte plaatje helemaal af. Savonds met wat mensen uit eten geweest en beetje wezen stappen.
Vandaag is het zwaarbewolkt maar wel heerlijk warm. Ik ga nu naar Tinque dr kantoor, kijken of ze eerder weg kan.Zo ja,dan gaan we naar Cancun en daar beetje rondkijken en anders neem ik wel een boek mee en ga ik op het strand zitten.
Cancun is nog niet echt operationeel want het is behoorlijk aangetast door de orkaan Wilma. Gisteren naar die hotels kon je ook zien dat het flink tekeer is gegaan want van de bossen is niet niet veel meer over.
Nog 1 laatst nieuwtje: MORGEN OM 11:30 WORDEN WE OPGEHAALD VOOR EEN VIP TOUR NAAR............ JAWEL... IK GA MORGEN FLIPPER ONTMOETEN EN MET HEM SPELEN EN ZWEMMEN. Ik laat uiteraard weten hoe dat was.

  • 19 Januari 2006 - 18:20

    Tampie:

    Your life really sucks lees ik wel weer!! Haha! Geniet ervan!

  • 19 Januari 2006 - 22:27

    Samantha:

    Nog een collega nodig????

  • 20 Januari 2006 - 15:37

    Tess:

    He Marleentje, niet om ons jaloers te maken?! Dat heb je dus wel gedaan he!!! ;) Klinkt echt super allemaal en nu zitten we hier in de kou :(. Hier is verder alles ok. Heb maandag een stagegesprek in Leeuwarden dus dat gaat wel de goede kant op, eindelijk. Ik vertel je wel hoe het is gegaan. Have fun! Veel liefs van mij..

  • 21 Januari 2006 - 12:16

    Mieke:

    En was flipper een beetje lief voor je?
    Wanneer kan ik richting kampen city komen om de foto's te bewonderen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 312960

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: