Het is weer bijna zover... - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Het is weer bijna zover... - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Het is weer bijna zover...

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

01 Maart 2006 | Nederland, Kampen

... dat ik weer met mijn koffer(s) de wijde wereld intrek en deze keer is het wel heel erg ver. Moet nog steeds aan het idee wennen dat ik strax zo ver weg ben maar ik heb er wel onwijs veel zin in.
Maleisie.... Ik moet het een paar keer op een dag tegen mezelf zeggen want ik besef het nog steeds niet.
Ik heb wel het een en ander al gelezen in boeken en op internet rond gesnuffeld maar ja... daar wordt je niet heel veel wijzer van. Dat moet je allemaal in het echie meemaken.
Ik vlieg dus zondag. Hoe laat weet ik nog niet, dat krijg ik morgen te horen. Het is of 12:00 of 20:30. Ik hoop natuurlijk die laatste want dan kan ik lekker slapen in het vliegtuig, het is namelijk 12 uur vliegen.. Dat wordt een lange zit!
Verder heb ik al veel contact met de oad collega die daar nu nog zit en ik ga haar dus aflossen. Ik kom te wonen in een groot appartement met alles erop en eraan. 2 slaapkamers (waarvan 1 met een kingsize bed), 2 badkamers, woonkamer en keuken. Het appartement is gelegen aan Times Square en meer dan dat in het centrum kun je niet zitten. Onder het gebouw is een parkeerplaats waar mijn autootje staat maar die wordt haast niet gebruikt omdat ze de hotelbezoeken lopend doet en naar kantoor met de monorail... ik ben helemaal voor want ze rijden er links dus auto maar laten staan als het kan haha.
Verder zijn er iedere dga aankomsten.. maar niet gezegd dat het dan ook iedere keer druk is he... kan ook zijn dat er maar 2 gasten aankomen op een dag. Meeste gasten blijven 3 dagen in KUL en dan gaan e verder trekken,,, dus ik ben er echt voor de eerste opvang. In de rest van Maleisie werkt lokale agenten voor Oad maar de gasten hebben wel mijn noodnummer dus ik ben wel verantwoordelijk voor heel maleisie.. en dat vind ik nog best eng klinken maar dat kmt wel goed. Als ik aankom ga ik de volgende dag al naar Penang (dat is dat bounty eiland) om daar kennis te maken met de lokale agent en om de hotels te checken... klinkt niet verkeerd he. Verder heeft mijn collega alles al klaar voor mijn komst dus ze zegt dat we tijd genoeg hebben om mij de stad (met al zijn malls haha) te laten zien.
Nou over 4 nachtjes is het dus zover en ik heb er dit keer meer moeite mee dan normaal om weg te gaan. Komt natuurlijk door het feit dat ik 4 maanden in Nederland ben geweest. Ik heb er ontzettend veel zin maar ik weet wel dat ik alles en iedereen hier ook ontzettend gaan missen. Maar daar hebben we telefoons en msn en mail voor dus dat komt vast wel goed.
Mochten jullie de muren in mijn appartement willen versieren met kaartjes dan kan dat gestuurd worden naar:

Oad Reizen
Afd. Reisleiding
comail: Kuala Lumpur, Marleen
Postbus 20
7450 AA Holten

En via deze site zal ik natuurlijk de verhalen aan jullie vertellen en hopelijk de foto's er bij zetten!!

  • 01 Maart 2006 - 10:59

    Carolien:

    Klinkt hartstikke goed meid, tuurlijk is het spannend maar ik weet zeker dat het goed komt!!
    veel succes met je laatste voorbereidingen he??
    Liefs

  • 01 Maart 2006 - 11:55

    Natasja:

    Marleentje,

    heel veel plezier, gaat helemaal lukken en lekker genieten!! Goeie reis meis

  • 01 Maart 2006 - 17:00

    Sphinx:

    Wij zullen je ook missen...maar ja we houden contact en dan moet het wel goedkomen...toch? ;-)

  • 01 Maart 2006 - 18:15

    Marije:

    Geniet met volle teugen!!! Ik kijk uit naar je verhalen en foto's!
    Liefs, Marije

  • 01 Maart 2006 - 20:18

    Bert En Ina:

    Nou Marleen, wij wensen jou heel veel succes daar in het verre Maleisie. Een hele uitdaging hoor! Ik zou daar ook best een keer heen willen, maar ja, zit er nu even niet in. Ben benieuwd hoe je het vindt.
    We wensen je een hele goede reis, zullen zeker je berichtjes lezen. Je ouders zullen we af en toe even opvrolijken, want die moeten jou ook weer missen Marleen!!!
    Hou je taai en geniet ervan!
    Een dikke pakkerd van Bert en Ina

  • 01 Maart 2006 - 22:00

    Mieke:

    Ook vanuit uit Limburg zal ik je kei erg gaan missen!!

    Liefs Mieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 312987

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: