Weer een wijziging.. nu in de vlucht - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Weer een wijziging.. nu in de vlucht - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Weer een wijziging.. nu in de vlucht

04 Maart 2006 | Nederland, Kampen

Nou ik ben goed bezig zo haha maar ik heb weer wat te vertellen:
Ik zou morgen (5/3) vertrekken maar het is oad niet gelukt om mij op die vlucht te krijgen want hij zat al vol en ook de maandagvlucht zat vol.
Mijn definitieve vlucht is nu op dinsdag 7 maart om 20:25 met de KLM.
En de volgende dag om 15:05 land ik dan op Kuala Lumpur.
Ik vind het heerlijk om nog even die extra dagen mee te pakken en ook een fijne tijd om te vliegen want zo kan ik tenminste slapen en heb ik als het goed is geen jetlag!
Nou dit was het voor nu wel weer

• 04 Maart 2006 - 14:17

Sphinx:

Zolang we contact houden zal niets ons ervan weerhouden...om het één en ander te onderhouden...

• 05 Maart 2006 - 22:27

Tinque:

Nou heerlijk toch nog ff thuis. Geniet er nog maar lekker van scheet.
    Ik bel je maandag of dinsdag nog wel ff.