foto's - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

foto's

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

19 Maart 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

Goeiedag!! Bij deze een paar foto's met onderschrift, als er nog niets bij zit... even half uurtje later weer openen want ik kan ze er pas op zetten nadat ik dit berichtje heb geplaatst!

  • 19 Maart 2006 - 11:58

    Marije:

    Marleen, het ziet er fantastisch uit!
    Veel plezier daar en geniet met volle teugen!
    Liefs

  • 19 Maart 2006 - 13:36

    Marloes:

    Ha Marleen!
    Het ziet er gezellig, mooi en leuk uit!!! Je zult je hier wel snel thuis voelen...

    Liefs Marloes

  • 20 Maart 2006 - 10:30

    Tinque:

    Hey

    Geweldig die foto's.
    En wat woon je gaaf zeg!!
    Scheet bedankt voor je kaartje echt super lief.
    Morgen ga ik!! JOEHOEEEE

    Je hoort het wel
    Gr vanuit het HELE KOUDE NL!!! Brrrrrrrrr......
    x

  • 20 Maart 2006 - 20:28

    Jeroen:

    dikke vette mazzelkont!!!!!!!!!!!!!!!

  • 01 April 2006 - 12:11

    Yvonne:

    hey marleen,het ziet er allemaal wel erg lekker uit daar zeg.dat uitzicht echt mooi man.ik hoorde dat je ouders komen in september?gezellig maar dan is er zeker geen plekje ,meer voor mij nou ik hoor het wel veel plezier nog dikke kus yvonne, emmie, ton

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 313004

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: