Hieperdepiep... weer een jaartje ouder - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Hieperdepiep... weer een jaartje ouder - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Hieperdepiep... weer een jaartje ouder

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

06 April 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo!! En gefeliciteerd met mij haha!
Nee zonder gekheid, ik schijn jarig te zijn. Gelukkig heb ik een goede lading kaarten en e-cards gehad anders zou ik het niet gemerkt hebben.
Ik heb net getrakteerd op kantoor maar ze denken volgens mij allemaal dat ik dat voor de lol heb gedaan want ze hebben niet door dat ik jarig ben, nou ja dan maar niet hoor.
Vanavond gaan we tapas eten met wat mensen en hopelijk kan ik daarna nog iemand overhalen om de kroeg in te duiken want kan morgenochtend uitslapen tot 10:30!!

Ik heb nog wat 'grappigs' te vertellen: De meesten van jullie kennen het waterverhaal van Corfu wel, dat mijn huisje tot 3 keer vol stond met water omdat marleen zo handig was geweest om het toiletpapier door te spoelen. Nou, dinsdag kwam ik thuis na een zware dag en ik doe de deur open van mijn app en PLONS.. Ik zag weer van alles voor me.. NEEEEEE. HEt water was ijskoud dus al snel kwam ik erachter dat het de airco was die aan het lekken was en niet zo'n beetje ook. Aangezien ik gevorderd dweiler ben, had ik het zo weer droog. Vanmorgen zijn er mannetjes geweest om dat ding te fixen dus alles weer voor mekaar.
Een minder leuke gebeurtenis is dat Rosti een paar dagen op pad was en op Langkawi van haar handtas is beroofd waar 2 mega dure cameras inzaten, haar telefoon, geld..
Dus er hangt een beetje een naar sfeertje. Ik ga zo naar huis en dan zal ik wat leuks gaan bedenken om te gaan want ik heb zo met haar te doen!

Zaterdag gaan we naar de Taman Negara en blijven 2 nachten. Dat is dus de jungle. Daar gaan we de rivier over met kleine bootjes, over touwbruggen lopen, nachtsafaris doen, insektenzoektocht. Klinkt wel gaaf he. Verder heb ik net een ticket geboekt naar Langkawi. Van 18/04 - 21/04. Ik ga er heen om 6 hotels te checken en het lokale agentschap van OAD aldaar te ontmoeten en hopelijk kan ik nog wat uurtjes vinden om om het strand te gaan liggen. Langkawi schijnt een bounty eiland te zijn!
Jahoeeeeeeeee ik heb er nu al zin in!

Verder heb ik nog een geweldig nieuwtje.. ik weet het al een tijdje maar ik mag het eindelijk bekend maken:
Ik krijg van 15/9 - 29/9 hoog bezoek.
Zoals iedereen al wel had verwacht komen mijn lieve paps en mams me opzoeken!!
Gaaf he, ik fantaseer nu af en toe al wat we allemaal kunnen gaan doen.

DIt was het wel weer.. tot de volgende keer

  • 06 April 2006 - 05:20

    Marleen:

    Dus van 15/9 - 29/9 is mijn acco volgeboekt.. maar andere data staan nog volledig open hoor haha

  • 06 April 2006 - 06:42

    Joke:

    heeeeeee marleen
    gefeliciteerd met je verjaardag ik neem vanavond een borrel op jou hoor
    groetjes

  • 06 April 2006 - 06:58

    Tess:

    Van harte meis!!!!

  • 06 April 2006 - 08:59

    Kim:

    Gefeliciteerd!!!
    Weet niet of mn kaartje op tijd is maar hij is in ieder geval onderweg! Veel plezier en leuk joh dat hoge bezoek!
    Groetjes!!!

  • 06 April 2006 - 09:27

    Sphinx:

    Hm waarom ben ik steeds de enige man? Anyway gefeliciteerd Leen...:) ;)

  • 06 April 2006 - 11:19

    Pa:

    hier is nog een man.
    Kanjer ook op deze manier nog van harte gefeliciteerd en we zullen er vanavond een paar op je nemen. De rekening krijg je in september wel.

  • 06 April 2006 - 13:59

    Carolıen:

    He Marleen van harte gefelıcıteerd zeg!! Ik had het al van Karın gehoord want dıe kwam ik toevallıg tegen op de luchthaven dinsdag. Ik zet snel alles op mijn site maar ik heb er nog geen tıjd voor tot nu toe. mıjn koffers is nog niet eens uitgepakt. Maar het belangrıjkste ıs dat ik het wel naar mijn zin heb. En met de collegas klikt het goed. Tot snel Liefs

  • 06 April 2006 - 14:50

    Johan, Corina, Bas En Niels:

    Hoi Marleen..........

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag ook al ben je heel ver weg zullen we er toch een borrel op nemen. Hoop dat j het daar met collega's en vrienden ook een beetje viert. Heel veel groetjes vanuit een nogal koud barneveld......

    Jocobani

  • 06 April 2006 - 16:01

    Neef Marco:

    Hey nichie, van harte gefeliciteerd!!!!

    Groetjes Marco en Marit

  • 06 April 2006 - 16:21

    Esther:

    HARTELIJK GEFELICITEERD!!!
    Dikke kus Esther

  • 06 April 2006 - 16:29

    Mieke:

    Ik ben je niet vergeten hoor!
    Ik hoop dat mijn sms is aangekomen!
    Nou van hartelijk gefeleicteerd!
    Tapas eten???kan dat daar ook al?

    liefs Mieke

  • 06 April 2006 - 19:42

    Marije:

    GEFELICIFLAPSTAART!!!!!

  • 07 April 2006 - 16:19

    Marischa:

    Hey meis
    Ik weet niet of je me smsje gehad had.....maar nog een keer gefeliciteerd met het nog een jaartje ouder worden!!
    Liefs Maris

  • 07 April 2006 - 18:58

    Yvonne,emmie,ton:

    hey meid nog van harte gefeliciteert met je verjaardag.

  • 07 April 2006 - 20:08

    Niels:

    gefeliciteerd marleentje, en have fin in de jungle!!
    groetjes

  • 08 April 2006 - 10:19

    Mieke:

    Ooh had ik toch weer een kaartje van jou vandaag moet oppassen dat jij niet mijn superfan wordt!
    Voel me een beetje schuldig maar je zit er nog lang dus kan de schade gaan inhalen!!

    Liefs Mieke

  • 09 April 2006 - 22:23

    Tinque:

    he scheet

    wat leuk dat paps en mams komen. Hoe was je feest geweest??? Ik heb nog aan je gedacht hoor.
    Ik mail je snel ff.

    scheet veel plezier daar naar je insektenzoektocht! Brrr....jij liever dan ik!
    x

  • 10 April 2006 - 15:02

    Nicolette:

    OH OH beetje laat!! maaar alsnog gefeliciteerd!!! dikke kussssssssss tekkel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 312958

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: