Kualalala Lumpur.... Ze Zijn Er!!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Kualalala Lumpur.... Ze Zijn Er!!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Kualalala Lumpur.... Ze Zijn Er!!!

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

18 September 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemaal!!!

Even een kort bericht maar ik wil even laten weten dat mijn ouders goed zijn aangekomen.
Helaas met een vertraging van 2.5 uur.
Ik was uiteraard op tijd op de luchthaven en ik kon het vliegtuig mooi binnen zien komen. Ze waren zo door de douane heen en hadden ook de koffers vrij snel.
Daarna zijn we met de trein naar het centraal station gegaan in KL en vervolgens een taxi gepakt.
Gelukkig beviel het 'Marleen Hotel' ze.
We zijn even vlak bij mijn huis wezen eten en ze denken wel dat het wat eten betreft helemaal goed komt hier. Gelukkig maar.
Maar daar was ik ook niet bang voor.
Gisterenmorgen hebben we een beetje rustig aan gedaan.. Koffers uitgepakt etc.
Daarna zijn we naar de Starbucks gegaan voor koffie en gebak... want moeders was jarig.
Voor degene die naar haar hebben gesmst: Ze kan geen smsjes versturen en ontvangen.
"s middags hebben we de buurt verkent en hun laten wennen aan de drukte hier. En ook de hitte en oh oh oh het is hier zo heet. Zo heet heb ik het nog niet meegemaakt hier hoor pffff. Op de 5e verdieping van het gebouw waar ik woon, zit een zwembad dus zijn we daar nog ff in gesprongen.
's Avonds zouden we lekker uit eten gaan en mama wist niet waarheen. Papa had ik het al verteld. We zijn dus op de boulevard onder de Twin Towers wezen eten. Ze wisten niet wat ze zagen... ze waren erg onder de indruk van de towers. We zijn eerst een beetje gaan rondwandelen aldaar en om half 8 was het dan zo ver: Meet the parents.. haha.
Kia kwam dus ook mee eten en het klikte direct en we hebben echt een super diner gehad. Daarna was het inmiddels donker geworden en zijn we het park nog even in gelopen want daar heb je de mooiste kijk op de verlichte torens. Pa en ma konden er geen genoeg van krijgen..
Het was nog vroeg dus hebben we nog even een borrel gehaald in een leuke openlucht bar met een goede band. De eerste dag was dus echt helemaal super.
Nu zitten ze even koffie te drinken en ga ik ze nu op halen om kantoor te laten zien.
Maak je om ons dus maar geen zorgen, we hebben het gweldig naar ons zin zo.
Morgen gaan we naar Penang toe en daar zullen we ook weer een verhaaltje schrijven.

Oh ja, ook niet onbelangrijk: Het is definitief dat ik hier ook het winterseizoen zit dus voorlopig kom ik nog niet naar huis!

Werske allemaal en een dikke kus!

• 18 September 2006 - 08:08

Mireille:

Hoi hoi,
    We wensen jullie veel plezier en geniet er van! maar dat zal wel lukken denk ik.Doe je vader en moeder maar de groetjes.
    liefs Mireille en Herman

• 18 September 2006 - 10:24

Joke:

hoi
    verwen je je ouders niet te veel daar anders willen ze niet meer weg!!!! hahaha
    veel plezier

• 18 September 2006 - 10:35

Nicolette:

Hi Tek!! wat leuk dat pa en ma er zijn!! geniet ervan!!! EN super dat je de winter ook kan blijven!! hier alles goed, school weer begonnen en gelijk weer hard aan t werk, bah!! blijf je in de gaten houden hoor!!!;) dikke kussssssss Nicolette

• 18 September 2006 - 12:17

Carolien:

He meis,
    Fijn is dat he, je familie om je heen!! Ik snap precies wat je bedoelt. Ik heb nu mijn zussen nog op bezoek en dat is ook erg gezellig. Geniet er maar lekker van en doe je ouders de groeten van me!
    Tot gauw
    liefs

• 18 September 2006 - 12:54

John & Avery:

Marleen tell your mom and dad to look out for Thaliand Freddie..we look forward to their call while on vacation. Have fun

• 18 September 2006 - 14:51

Femmie:

Hoi wat geweldig dat ze er eindelijk zijn.heb nog geprobeert te bellen zondag maar kreeg een voice mail. Veel plezier en maak er wat van

• 18 September 2006 - 15:47

Jenneke:

Hoi, via deze weg - Zus van harte met je verjaardag en maak er een fijne tijd van met z'n allen!!!!!! De verhalen horen we op 7, 8 of 14 oktober wel !!!!!!

• 18 September 2006 - 18:03

Bert En Ina:

Hoi Marleen,

Geniet ervan met je paps en mams!! Wil je nog een dikke knuffel geven van ons aan Feike voor haar verjaardag! En natuurlijk ook 1 voor jou en Henk.

Doei, doeiiii
    Bert en Ina

• 18 September 2006 - 20:38

Mieke:

Feike "ons mam" haha een hele fijne verjaardag!!!

liefs ons mieke uit limbabwe!

• 19 September 2006 - 15:02

Tinque:

he marleentje,

wat fijn dat paps en mams er zijn. Feliciteer moeders maar van mij! Als het goed is ben je nu zelf lekker een paar daagjes saampies op vakantie. Lekker hoor, geniet er maar van! Voor mij dus ook zeker dat ik hier de winter blijf. Volgens mij krijg ik alleen pas in januari vakantie. Even afwachten hoe lang dat zal zijn want misschien kom ik dan nog wel jouw kant op!
    Scheet heel veel plezier.

dikke kus vanuit Mexico

• 20 September 2006 - 17:27

Marije:

Hey Marleentje! Geweldig dat je komende winter kan blijven! En veel plezier met je ouders!!!!
    Liefs,
    Marije