Het blijft gezellig... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Het blijft gezellig... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Het blijft gezellig...

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

11 Oktober 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo, daar was ik weer.
Alles goed hier... Mieke is er nu dus dat is weer super gezellig. Het is niet zo druk als in juli en augustus dus heb ook nog wel tijd om leuke dingen met haar te doen.
Alle verhalen zet ik hier uiteraard later wel weer op de site.

Verder vond ik het zo lief van mijn ouders dat ze zo'n mooi verhaal hebben gemaakt en op mijn site hebben gezet.
Maar waarom zetten jullie er bij mij wel reacties neer en niet bij hun? Ze hebben zich suf getypt. Geen verwijten maar wel een beetje jammer.
Wij weten in ieder geval dat het een super vakantie was...
Ik hoop dat het met iedereen in Nederland en op bestemming ook goed gaat. Hier in ieder geval. Heb het nog steeds super naar mijn zin en houd het voorlopig nog wel uit hier!
Tot het volgende verhaal maar weer!

  • 18 Oktober 2006 - 09:56

    Alice:

    Hoi! Heb net het stukje van je ouders gelezen en het is een leuk stukje! Kan me voorstellen dat je het jammer vindt dat er niet veel gereageerd wordt maar ik denk dat iedereen druk is met van alles en nog wat! Het wordt vast en zeker gewaardeerd! Wij zijn hier al lekker begonnen met afronden. Kom je nog naar NL of blijf je daar tot maart? Veel plezier met Mieke en tot mails maar weer! X

  • 21 Oktober 2006 - 05:01

    Mieke:

    Druk???? Wat is druk? Voor Marleen hoor je gewoon tijd te maken!
    Dat doet ze ook voor jou als je haar komt opzoeken!
    Want ik heb hier echt een Kei gave tijd gehad!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 313021

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: