Ik bel even over de winterbestemming... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Ik bel even over de winterbestemming... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Ik bel even over de winterbestemming...

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

06 September 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vandaag is een van de gelukkiste dagen in mijn leven...
Ik heb het verlossende telefoontje van Oad weer gehad.

Een van de medewerkers van afdeling Reisleiding belde me vandaag op.

Ik: "Goedemiddag, Oad Reizen, met Marleen" (ik had natuurlijk al lang gezien dat Oad belde en ik zat er al op te wachten want via collega's hoorde ik al dat het belrondje was begonnen).
Roel: :Hoi, met Roel van afdeling Reisleiding, hoe gaat het?"
Ik met een bibberende stem: "Ja, prima".
Roel: "Stoor ik?"
Ik bijna schreeuwend: "Nee!!!"
Roel: "Ik bel even in verband met de winterbestemmingen..."
Ik: "Goh...."
Roel: "Je gaat naar Oostenrijk".
Ik: "Haha".

En ineens hoor ik iedereen lachen, denk dat ik op de speeker stond.
Gelukkig gaf Roel snel het verlossende zinnetje: "Je mag blijven hoor"!

Hebben jullie enig idee hoe gelukkig ik ben dat ik in mijn vertrouwde stad mag blijven?
Ik heb uiteraard Kia direct gebeld en die was ook door het dolle heen.

Ik ga nu naar de Sky Bar. Had voor vanavond al een date met een stel Nederlanders gepland en dat komt nu natuurlijk heel goed uit.
Laat die wijntjes maar komen... heb immers wat te vieren!!

Liefs uit KL

  • 06 September 2007 - 11:45

    Tampie:

    aaah super!!! helemaal blij voor je! Geniet ervan meissie!

  • 06 September 2007 - 11:50

    Marga:

    Toppie!! Ik ben blij voor je!!

  • 06 September 2007 - 11:59

    Mir:

    Yeeeey Gefeliciteeeeeeerd!!!! Echt superleuk voor je, maak er een leuke avond van!!! Kusss Mir

  • 06 September 2007 - 12:49

    Pa:

    Ik zal je dus weer even moeten missen maar ik gun het je van harte. Gefeliciteerd meid.

    Dikke kus.

  • 06 September 2007 - 12:50

    Jildou:

    Ik ben onwijs blij voor, maar dat wist je al! ;)
    Liefs Jildou

  • 06 September 2007 - 12:59

    Mams:

    Ben heeeeeel blij voor je!!!!!, maar zou je toch wel even willen zien hoor.
    Nou ja volgend jaar maar weer he, we spreken elkaar toch elke dag en onze shopdagen komen nog wel.
    Ook voor Kia vind ik het zooo fijn, wat moest hij daar toch beginnen zonder zijn meissie.

    Dikke kus hoor en tot horens maar weer

  • 06 September 2007 - 13:05

    Ria:

    Hey Marleen,SUPER voor je zeg!
    Gefeliciteerd.Dikke knuffel van ons allemaal uit Hoofddorp.

  • 06 September 2007 - 13:08

    Bert :

    Van harte gefeliciteerd!!. Leuk voor je, joh!!

  • 06 September 2007 - 13:13

    Remco:

    Kijk dat is nog eens goed nieuws.
    Groet,

    Remco

  • 06 September 2007 - 14:37

    Anniek:

    waneer kom je terug
    ik mis je heel erg

  • 06 September 2007 - 15:13

    Daniela:

    Wihoe!!! Super voor je, echt wel geweldig!! Daar moet op gedronken worden hihaho! Enjoy it...
    Kus

  • 06 September 2007 - 16:04

    Joke:

    gefeliciteerd hoor ik ben blij voor je en natuurlijk ook voor kia al zou ik het wel leuk vinden als je nog eens ik kampen komt????
    geniet er maar van hoor

  • 06 September 2007 - 17:16

    Karen:

    He Marleen,alweer te lang geleden, maar ik lees trouw je berichten oor. Helemaal goed dat je mag blijven!! Heel veel plezier, geniet ervan en ik ga je snel weer mailen! x Karen

  • 06 September 2007 - 19:23

    Dijanne:

    Ha malleen "tje"

    Leuk om te lezen hoe het je gaat.
    Super nieuws voor je!! Genieten.


  • 07 September 2007 - 04:19

    Jantje Uit Edmonton:

    Maybe next year..winterbestemming in the Canadian Rockies!!!

  • 07 September 2007 - 07:18

    Sphinx:

    Goed zo leen. Ik wist het! Gefeliciteerd! Dat je maar weer een supertijd mag hebben daar. Ik spreek je snel weer over de mail.

    Grt,

    Ramy

  • 07 September 2007 - 09:40

    Alice:

    Top dat je mag blijven! Was je er anders mee opgehouden? Hier gaat het goed, bij mij wordt het Kirchberg en daar heb ik nu al zin in!!!

    Heel veel plezier daar en tot mails!

    Kus

  • 07 September 2007 - 09:46

    Myrthe:

    Hi Marleen!

    Super joh!! Gefeliciteerd!!
    Kan je weer opgelucht verder werken ;)
    Hopelijk hebben de wijntjes je gesmaakt!!
    Ik ga naar Oostenrijk ben heel benieuwd!
    Xie

  • 07 September 2007 - 12:11

    Carolien:

    He Marleentje,
    Super joh! Vreselijk is dat altijd he dat wachten..
    Bij mij begonnen ze ook eerst weer over klamme handjes.
    Nou geniet er maar weer van! Je hoeft voorlopig nog niet te flexen toch??
    Liefs Carolien

  • 07 September 2007 - 15:00

    TInque:

    GEFELICITEERD lief!

    Ik ben helemaal blij voor je! Gaaf hoor!
    Ik hoop nu aleen wel dat ik een keer langs kan komen ;), zorg dat je er nog maar ff blijft!

    Ik heb nu ook wel zin om naar Hurghada te gaan en dan maar hopen dat ik later ook een keer naar Maleisie mag!! Dat zou leuk en gezellig zijn.

    dikke kus

  • 07 September 2007 - 15:10

    Marischa:

    Nou Marleen, helemaal super! Ben blij voor! Hoop dat je een gezellige super avond hebt gehad.

    Liefs,
    Marischa

  • 07 September 2007 - 15:45

    Jenny:

    Marleentje!!
    Hier ook nog maar even een felicitatie ;) De oude malaysia-clan is trots op je. Het is een leuke avond geworden aan je sms te lezen! Gelukkig.. Enjoy!
    Dikke kus Jenn

  • 07 September 2007 - 15:56

    Melanie:

    He lieverd, tis je gegund. Helaas geen date daar in een van de Aziatische landen. Bij mij word het Sharm el Sheik. Ook goed toeven hoor. Ben er blij mee. Hoop dat je een leuk feestje hebt gevierd.

  • 08 September 2007 - 16:11

    Mieke:

    Gefeliciteerd!!

    alleen nou moet ik je nog langer missen!!!

    groetjes Mieke

  • 11 September 2007 - 18:22

    Aerinneke:

    Ik had je natuurlijk al uitgebreidt gefeliciteerd maar ik doe het ook nog eventjes zo, GEFELICITEERD!!! Wel even een flauwe grap: Oostenrijk HA laat me niet lachen! Maleisie zou zoek zijn zonder het knalgele pakje van Oad. Ik zou zeggen: zo gaat ie goed, zo gaat ie beter en blijf nog even hangen dan kom ik er weer aan :-)

  • 12 September 2007 - 06:46

    Marc Verhelst:

    alles goed daar, wat is de maand november om Maleisie te bezoekken,veel regen tijdens de moeson periode ???

  • 17 September 2007 - 11:06

    Anouk:

    Hoi Marleen, Ik ben even op je site gaan kijken en kwam dit berichtje tegen dat je mag blijven! Super joh! En ohja je krijgt de groeten van familie Westerdaal. Ik moest natuurlijk uitgebreid verslag doen haha. Groetjes Anouk ( Globe Reisburo in Goor)

  • 18 November 2007 - 11:18

    Claire:

    Heeeeeeeeeeee Leentje... Echt super voor je dat je alweer mag blijven!!! Voor de hoeveelste seizoen zit je nu in KL? Ik ben nu weer in NL en moet een keer mijn site gaan updaten! Ben een beetje te turks geworden hhahaha!
    Dikke kuzziez

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 312982

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: