Het geheim - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Het geheim - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Het geheim

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

04 Juni 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Ik kan het echt niet langer voor me houden, hoe mijn best ik er ook voor doe.
Ik probeerde de waarbenjij website al te blokkeren op mijn pc maar ook dat werkt niet... dus zit er niets anders op dan het te vertellen....

Tromgeroffel....

12 augustus sta ik op de luchthaven hier in Kuala Lumpur ongeduldig te wachten tot de passagiers van de KLM uit Nederland de aankomsthal in lopen want er zal een hele belangrijke passagier aan boord zitten.

Nog meer tromgeroffel....

Wie denken jullie dat er gaat komen?
Jaaaaaaaaaaaaa, mijn mama!!
Is dat goed nieuws of goed nieuws?
Ik ben uiteraard enorm blij!

Dus kaartjes, brieven en stroopwafels voor 11 aug naar de Bovennieuwstraat :-)

En nu weer aan het werk!

• 04 Juni 2009 - 06:13

Marga:

Jippie!!! Wat zal dat een feestje geven.

Geniet er van meid!

groetjes

• 04 Juni 2009 - 06:21

Sanne:

Haha en oow en wat weet ik goed hoe je gaat zitten/staan/lopen stuiteren daar!! Echt super leuk :D

• 04 Juni 2009 - 06:23

Mams Zelf:

ja, leuk geheim he?

Tot ziens op 12 augustus
    (wie zou het meest on geduldig zijn)
    Dikke kus

• 04 Juni 2009 - 06:30

Pa:

He kanjer,
    Ik zal je moeder missen maar ik gun het jullie van harte. Jammer dat ik in die tijd niet weg kan maar dat is niet anders. Ik ben trouwens wel trots op haar dat zij die grote reis zo in haar eentje gaat maken.

Ik vraag mij ook wel af wie het meest ongeduldig is. Leuk toch!

Ik hoop dat jullie heel veel plezier hebben en dat mamma vol met verhalen en foto's terugkomt zodat ik ook nog meegenieten.

Dikke kus,

Renee:

Wat leuuuuuuuuuKK!!!!! Heeeel veel plezier :D:D

• 04 Juni 2009 - 07:16

Froukje:

Aaawww wat leuk!!! Wat een heerlijk vooruitzicht voor jullie beide!

• 04 Juni 2009 - 07:17

Froukje:

Aaawww wat leuk!!! Wat een heerlijk vooruitzicht voor jullie beide!

• 04 Juni 2009 - 07:19

Froukje:

Hee ik vind het dubbelleuk geloof ik ;) haha

• 04 Juni 2009 - 07:33

Jildou:

Wat een heerlijk nieuws! :)
    Veel plezier alvast met de voorpret. De dagen zullen vanaf nu tot aan 11 aug wel heeeeel lang duren....
    Liefs Jildou

• 04 Juni 2009 - 12:11

Carolien:

Allebei maar aftellen dan? Leuk hoor!
    We mailen!
    X Carolien

• 04 Juni 2009 - 14:22

Joke:

leuk hoor dat je moeder komt. Ik had al wel een klein beetje een vermoeden dat dat ging gebeuren maar nu weten we het dus zeker.
    Ik had het ook wel leuk gevonden als je ging trouwen of zwanger was hoor hahaha maar ja dat kan altijd nog !!!!!

• 04 Juni 2009 - 21:03

Marischa:

Heej meis,

Super joh! Kei leuk!
    Veel plezier met voorpret tot 12 augustus!

Liefs Marischa

• 05 Juni 2009 - 08:54

Mirjam:

Heej Marleentje,

Echt superleuk nieuws! Lekker aftellen :D...en zenuwachtig zijn haha echt leuk!

xxx Mir

• 06 Juni 2009 - 19:48

Mireille:

enorm leuk voor allebei, nu nog een afstreep kalender maken voor de nachtjes die je nog moet slapen.

• 09 Juni 2009 - 06:26

Lies :

Haha je moeder stelt daar een goeie vraag Marleen; wie zou er meer ongeduldig zijn die dag;)?

Nog eventjes wachten helaas... maar iets moois om naar uit te kijken!

• 09 Juni 2009 - 17:01

Emmie:

Hoi Marleen, werd even wakker geschud door je moeder over jullie geheimpje maar had al even geen mail meer geopend. Natuurlijk heel veel plezier daar samen maar voor die tijd spreken we elkaar vast nog wel!
    Groetjes en veel liefs, Ton en Emmie.