GOED NIEUWS!!!!!! - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu GOED NIEUWS!!!!!! - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

GOED NIEUWS!!!!!!

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

19 Maart 2010 | Nederland, Kampen

Goedemorgen,

Daar ben ik weer. En ik schrijf meestal niet zomaar een berichtje en nu al helemaal niet meer, nu er geen tropische weekendtripjes door Azie worden gemaakt. Nee, als ik nu wat schrijf, dan moet het ook zinvol zijn, toch?

Laat ik maar direct met de deur in huis vallen:
Kia en ik zijn over 2 weken weer samen en dit keer voorgoed :-)
Ik zal eerlijk bekennen dat ik al heel lang weet dat het visum goed gekeurd is, 2 weken nadat ik die aanvraag had ingeleverd, kreeg ik al DE brief met de beslissing.
Echter is dat dan wel een positief advies geweest maar durfde ik het nog niet te vertellen voordat het visum ook daadwerkelijk in Kia zijn paspoort was geplakt en het ticket was geboekt.
Maar dat is dus nu gebeurd :-)

3 april om 6 uur 's morgens mag ik hem weer ophalen op Schiphol. Leuk verjaardagskado dacht ik zo.
Dan moeten we ongeveer 15 minuten naar 'huis' rijden, met de bus die voor de deur stopt.
Jaja, we hebben wat gevonden, het is wel tijdelijk maar dat is alleen maar gunstig omdat we dan samen ons echte paleisje kunnen zoeken. Van 1 apil tot 1 oktober gaan we in Haarlem wonen, in een appartement met groot balkon op ongeveer 10 minuutjes fietsen van hartje centrum.
De bus naar mijn werk stopt voor de deur dus dat is helemaal perfect. Ook is het maar 30 minuten fietsen naar Zandvoort dus een heerlijke zomer staat voor de deur.

Nou, dit was wel een goed bericht toch! Fijn weekend allemaal! Ik ga dozen inpakken :-)

  • 19 Maart 2010 - 11:04

    Mam En Pap:

    Zie je nou wel:

    ALLES KOMT GOED!!!!!

  • 19 Maart 2010 - 11:04

    Marije:

    Joehoe!!!!!! Super, super, super gaaf voor jullie! En stiekem ook een beetje voor mij dat jullie zo dicht in de buurt komen wonen :-)

  • 19 Maart 2010 - 11:11

    Chantal:

    Heey wat super!!! Echt geweldig nieuws!!

  • 19 Maart 2010 - 11:15

    Mieke:

    Gefeliciteerd

  • 19 Maart 2010 - 11:19

    Alice:

    Malleen, wat een super nieuws!! Gefeliciteerd!! Lekker vooruitzicht idd de zomer dichtbij het strand!

  • 19 Maart 2010 - 11:23

    Marga:

    Ik ben superblij voor je

    groetjes
    marga

  • 19 Maart 2010 - 11:23

    Mireille:

    Geweldig nieuws, een goed begin van de lente.

  • 19 Maart 2010 - 11:38

    Corina:

    Hey Marleen,

    Wat een goed nieuws!
    Wat zal jij een leuke verjaardag hebben!!

    Fijn voor jullie.

    Groetjes van ons allemaal, hier uit Barneveld

  • 19 Maart 2010 - 11:40

    Sanne:

    Jaaaaaa!!! Wat heerlijk :D Wat een meevaller dat het toch nog zo snel geregeld is! Al je werk niet voor niks dus :) Super! Wat een vooruitzichten allemaal..Dan komen Peer en ik van de zomer zeker een keer dubbeldaten aan het Zandvoortse strand ;)

    Halleluja!
    Xx Sanne

  • 19 Maart 2010 - 11:48

    Nynke:

    Cool!

  • 19 Maart 2010 - 11:53

    Ina En Bert:

    Jeetje Marleen, hoe krijg je het voor elkaar!! Volgens mij heb je kei en kei hard gewerkt.. Maar meisje wat heb je het goed gedaan!!! VaN HARTE gefeliciteerd. Wij wensen jullie een hele fijne tijd in Haarlem!

    Een dikke knuffel van ons

  • 19 Maart 2010 - 12:32

    Maartje:

    Fantastisch!!!

  • 19 Maart 2010 - 12:36

    Claire:

    Super gefeliciteerd zeg! Ben echt heel blij voor je! Nou... en nu wij nog!

  • 19 Maart 2010 - 12:49

    Fleur:

    Jahaaaa, dat is geweldig marleen! Super joh! En ookal is het tijdelijk, wel ideaal gelegen zeg! Een prachtig begin dus voor jullie leven met zn tweetjes! Ik ben er helemaal blij van geworden haha,

    X

  • 19 Maart 2010 - 13:26

    Ton En Emmie:

    Hey Marleen, wat een geweldig nieuws!!
    En wat heb je het al die tijd goed verborgen kunnen houden!
    Explodeerde je zo af en toe niet bijna??
    We wensen jullie een prachtige tijd samen in Haarlem(en Zandvoort etc. natuurlijk), en heel veel succes met het uitzoeken van jullie paleisje!
    Kia zal dit ook vast allemaal lezen, dus bij deze: Kia ook van harte gefeliciteerd he!!

    Liefs en groetjes!

    Ton en Emmie.

  • 19 Maart 2010 - 13:36

    Marischa:

    Gefeliciteerd meis! Echt super! Heb toch gezegd dat alles goed zou komen.
    Liefs Marischa

  • 19 Maart 2010 - 15:17

    Kareni:

    Marleen,
    Echt geweldig nieuws voor jullie! Een mooier verjaardagscadeau had jij je niet kunnen wensen. Heel veel geluk met zijn tweeën.

  • 19 Maart 2010 - 15:52

    Jildou:

    Wat een geweldig nieuws!
    Haarlem is leuk wonen, weet ik uit ervaring en Bloemendal is errug gezellig in de zomer :)
    Heel veel plezier samen!
    Liefs Jildou

  • 19 Maart 2010 - 16:02

    Jenny:

    Ik ben echt heel erg blij voor jullie! Super geweldig Marleen! X Jenny

  • 19 Maart 2010 - 16:04

    Eva Eelen:

    Dag Marleen,
    Ben super blij voor jou.
    Op mijn hotmail stond de tekst 'Kia en ik gaan.....' dus ik snel de volledige tekst geopend. Ben blij dat jullie weer samen zijn. Geniet met volle teugen van elkaar. Belgische kussen xxx

  • 19 Maart 2010 - 17:03

    Pieter:

    Aferin sana!

  • 19 Maart 2010 - 17:07

    Carolien:

    He meis,
    Wat een geweldig nieuws zeg! Helemaal leuk.
    Geniet er maar lekker van.
    dikke x
    Carolien

  • 19 Maart 2010 - 17:47

    Myrthe:

    Gefeliciteerd!! Wat fijn dat jullie nu hier je toekomst op kunnen bouwen!!

  • 19 Maart 2010 - 19:36

    Joke:

    Ik zei toch al komt wel goed schatje hahaha.
    Maar supper leuk hoor kan ik eindelijk eens kennis maken met Kia.
    tot morgen

  • 20 Maart 2010 - 07:40

    Sonja:

    Wat super! Gefeliciteerd!
    Heel veel geluk met elkaar gewenst in Nederland.
    -x-

  • 20 Maart 2010 - 10:01

    Froukje:

    Schat, wat een heerlijk nieuws!! Ben zooooooooo blij voooor julie!!!!!
    Dikke kus!!!

  • 20 Maart 2010 - 12:18

    Paulien:

    GEWELDIG NIEUWS!!
    Over iets meer dan 2 weken zijn jullie alweer samen! Lijkt me leuk plan om dan mexicaans bij je nieuwe huisje te gaan koken ;) Geniet lekker van het oververhuizen en van elkaar natuurlijk!! Je hebt het verdiend meid!! xxx

  • 20 Maart 2010 - 18:32

    Danielle:

    Oh wat goed! Eindelijk he? Wat kun jij goed je mond houden zeg. En lekker dicht bij het strand, heerlijk!
    Succes met je paleisje inrichten. Wij zijn vandaag over gegaan. Lekker weer samen en privacy ;). We spreken zeker een keertje af om alle stress weg te drinken ;),
    Liefs van ons

  • 20 Maart 2010 - 23:47

    Eveline:

    Whaaa, geweldig zeg!!! Succes met dozen inpakken. Ik hoop dat je het er heel druk mee hebt, zodat de tijd lekker snel gaat.

  • 23 Maart 2010 - 08:18

    Mirjam:

    Heeej Marleentje!!

    Wat een goed nieuws, super gefeliciteerd!! Haarlem is echt een hele leuke stad en lekker dichtbij het strand :D!!

    Heel veel plezier! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 313014

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: