Weer een aantal nieuwtjes - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu Weer een aantal nieuwtjes - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Marleen Heijden - WaarBenJij.nu

Weer een aantal nieuwtjes

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

18 Augustus 2010 | Nederland, Haarlem

Hoi allemaal,

Even een kort verhaaltje want wil er nog helemaal niet aan denken eigenlijk maar over 2,5 week gaat Kia er weer vandoor:
Voordat het visum destijds voor Nederland werd goedgekeurd, had hij zich ook bij veel universiteiten in Europa aangemeld.
De Universiteit van Barcelona heeft hem en nog 10 anderen van over de hele wereld uitgekozen om op kosten van de Europese Mundus Commissie een Master studie te komen volgen, duurt 2 jaar in totaal waarvan ook 6 maanden in Stockholm.
Alles is inmiddels rond: visum, ticket en een kamer voor de 1e maand.
3 sept om 06:00 vertrekt hij.
Gelukkig moet ik die dag werken en komen de volgende dag mn vriendinnen uit Kampen om ons te gaan bezatten op het strand :-)

Uiteraard heb ik mixed feelings, ik vind het een geweldige ervaring voor hem maar oh oh oh wat zullen we mekaar gaan missen. Transavia heeft er in ieder geval 2 goede klanten bij.

Ik zelf heb ook weer naar nieuwe woonruimte moeten zoeken en 1 oktober verhuis ik naar Hilversum. Ik heb de perfecte studio gevonden en gisteren heb ik het huur contract getekend!

Zo, dat was het weer... genoeg nieuws dacht ik zo!

Kia en ik gaan de komende dagen nog van mekaar genieten en heel veel leuke dingen doen!!

  • 18 Augustus 2010 - 19:36

    Mamsie:

    Ach meissie die 2 jaar zijn zo voorbij, en jullie zullen elkaar zooooovaaaaaak zien, denk ik.
    Maar zo fijn dat je weer een stukje dichter bij Kampen komt!!!!

  • 18 Augustus 2010 - 20:33

    Emmie:

    Jullie houden wel van verrassingen he!
    Weer een periode van mixed feelings!
    Maar ook hier redden jullie je wel weer uit, maar ook nu natuurlijk weer heel veel sterkte voor jullie beiden en we blijven jullie ook nu weer volgen!
    Voor Kia: heel veel succes in Barcelona!

    Liefs en groetjes, Ton en Emmie.

  • 18 Augustus 2010 - 20:41

    Marga:

    Bij jullie is het nou nooit saai!
    Dit houd het alleen maar spannend toch?
    En Barcelona is een geweldige stad.Tegen die tijd dat Kia zijn tijd daar erop zit kan jij de stad van buiten.

    groetjes,
    Marga

  • 19 Augustus 2010 - 06:05

    Sanne:

    Wat een geweldige kans! Je hebt toch maar een slimme kerel aan de haak geslagen hoor :p Ik snap dat het weer afkicken wordt, maar toch super dat hij gaat! Dat wordt een abonnementje Transavia! ;)

    Succes!
    xx Sanne

  • 19 Augustus 2010 - 06:25

    Carolien:

    He meis,
    Toepasselijk wachtwoord!
    En super dat je een woning in Hilversum hebt gevonden. Als ik straks terug ben kom ik gauw langs. Dan maar een roseetje drinken op een overdekt terras??
    Veel sterkte de komende tijd.
    xx Carolien

  • 19 Augustus 2010 - 08:37

    Myrthe:

    Hi Marleen,
    Wat fijn dat je woonruimte hebt gevonden en wat balen dat je weer afscheid moet nemen van Kia. Maar wat een geweldige kans voor hem!
    En Barcelona is natuurlijk wel echt een geweeeeldige stad dus nu kun je jezelf op heel veel uitstapjes daar heen trakteren ;)
    Geniet nog even heel veel van elkaar en k zal aan je denken op 03september!
    Groetjs uit Bodrum
    Myrthe

  • 19 Augustus 2010 - 09:07

    Ina:

    Nou Marleen, wat een turbulentie weer! Wel een enorme uitdaging voor Kia! Geweldig! Knap van jou dat je hem alle ruimte geeft, maar ja wat wil je als je zelf een mens van de wereld bent :)
    Dus je komt op stand te wonen? In het Gooi... :) Lieve Marleen heel veel liefs van ons

  • 20 Augustus 2010 - 18:40

    Eveline:

    Als Kia dan toch ergens heen moet ver van Nederland, is Barcelona natuurlijk wel de beste plek. Heb jij weer een goed excuus om regelmatig over de Ramblas te slenteren en een op een terrasje een cafe con leche te drinken. Geniet van de laatste dagen samen in Nederland!

  • 23 Augustus 2010 - 14:41

    Marije:

    Hey Marleen!
    Gefeliciteerd met je nieuwe huis! Is dat de studio waar je het met Arjen en mij over had? Je komt nog in mijn nieuwe huis langs he, voordat je vertrekt!
    Geniet nu nog maar even van alle tijd die jullie samen in Nederland hebben. Straks romantisch tapas eten en sangria drinken in Barcelona! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Hallo allemaal en welkom op mijn dagboek online. Hier schrijf ik al mijn avonturen op en doe ik er indien ik de mogelijkheid er voor heb, de foto's bij de berichten.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 458
Totaal aantal bezoekers 313001

Voorgaande reizen:

07 Maart 2006 - 28 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: